تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۴۸۸۶۷
با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس جدید اداره بیمه سلامت گچساران معرفی شد

۶
۰
رئیس جدید اداره بیمه سلامت گچساران معرفی شد
کبنا ؛با حضور فرماندار گچساران و مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد رئیس جدید بیمه سلامت این شهرستان معرفی شد.
به گزارش کبنا، کیان دهراب‌پور مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندار گچساران و معارفه رئیس جدید بیمه سلامت گچساران اظهار کرد: مدیر جدید بیمه سلامت گچساران دارای ظرفیت و توانمندی خوبی است که می‌توان در راستای ارائه خدمت به مردم تاثیرگذار باشند. 
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت نسبت به بیمه شدن مردم اقدامات خوبی آغاز کرده است، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مقام رهبری بیمه شدن مردم و هزینه درمان آنها است.
دهراب پور عنوان کرد: بیمه سلامت با توجه به شرایط اقتصادی برای کاهش هزینه درمان مردم تلاش می‌کند امیدواریم در گچساران تمام افراد تحت پوشش بیمه قرار گرفته و از مزایای بیمه سلامت بهره مند شوند.
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امید می‌رود با همکاری و تعامل ادارات و بخشداری شهروندان برای تحت پوشش خود به بیمه سلامت مراجعه کنند.
دهراب پور بیان کرد: اقدامات درمانی افراد تحت پوشش بیمه سلامت تا ۳ ماه رایگان و بعد از این زمان طبق آزمون کار و رفاه اجتماعی دهک‌ها مشخص می‌شود و تاکنون نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیاری را در حوزه‌های مختلف به مردم ارائه داده است.
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به زودی ۲۷ بیماری صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند، اضافه کرد: در حال حاضر بیمه سلامت ۹۰ درصد از تسهیلات یا هزینه درمان زوج‌های نابارور تحت پوشش این بیمه را تقبل می‌کند به دلیل هزینه بالای اقدام باروری این کار بسیار با ارزش و بسیار تاثیرگذار است.
حمید ارشادی رئیس جدید بیمه سلامت گچساران نیز گفت: خدمت به مردم و شهروندان یک رسالت بزرگی است که باید به بهترین نحو انجام شود و خدمات مطلوب و پوشش بیمه همگانی از وظایف مهم بیمه سلامت است.
 رئیس بیمه سلامت گچساران با اشاره به اینکه بیمه اقشار کم درآمد جامعه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: اگر شخصی بدون سابقه بیمه در بیمارستان بستری شود بیمار را در همان جا بیمه خواهیم کرد.
 ارشادی ادامه داد: اگر بیماری به فرمانداری مراجعه می‌کند آن را به بیمه سلامت ارجاع داده تا اقدامات لازم انجام شود تلاش می‌کنیم تا تعداد بیمه شدگان شهری و روستایی همزمان افزایش پیدا کند.
 رئیس بیمه سلامت گچساران با اشاره به اینکه در راستای پرداخت مطالبات بیمارستان اقدامات لازم انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: به منظور بهبود کیفیت گروه‌های مشترک نظارتی تشکیل خواهد شد.
 ارشادی بیان کرد: هرجا که مراکز سلامت شهرستان به آموزش نیاز داشته باشند اقدام خواهیم کرد و به سمت سلامت محوری هستیم و در انجام تمام اقدامات نیازمند همکاری فرمانداری و ادارات هستیم.
 وی افزود: بیمه سلامت به بیمارانی که باید پرونده داشته باشند تا بتوانند دارو دریافت کنند توجه ویژه‌ای دارد انتظار داریم که اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیک را رعایت کنند، سال گذشته تمام مطالبات به مراکز مؤسسات طرف قرارداد را پرداخت کرده‌ایم.
 وی گفت: توانایی انجام قرارداد با کل مؤسسات و متخصصان وجود دارد، امیدواریم که پزشکان و مؤسسات که هنوز قراردادی با بیمه سلامت انعقاد نکردند هر چه زودتر اقدام کنند.
 رئیس بیمه سلامت گچساران ادامه داد: در گچساران از ظرفیت نیروهای جهادی استفاده کرده و سه دهک رایگان را شناسایی و آنها را تحت پوشش قرار خواهیم داد.
 روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران نیز اظهار کرد: بحث سلامت اولویت جامعه است گچساران شهر صنعتی و به اسم نفت مطرح شده ولی دارای آمار بالای بیکاری بوده و دهک‌های نیازمند نیز در آن وجود دارد.
 وی بیان کرد: انتظار داریم بیمه سلامت تعامل لازم را با ادارات و مردم داشته و اقدامات لازم را برای پوشش بیمه‌ای شهروندان انجام دهد.
 فرماندار گچساران تصریح کرد: شعار ما در دولت انقلابی خدمت‌گذاری به مردم است و در حقیقت دولت شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش می‌کند.
در این دیدار حمید ارشادی به عنوان رئیس بیمه سلامت گچساران معارفه شد.
 مراجعه افراد فاقد بیمه درمانی به دفاتر پیشخوان جهت ثبت نام
 به گزارش کبنا، کیان دهراب‌پور مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفرش به گچساران به خبرنگاران گفت: افرادی که فاقد بیمه درمانی هستند برای بهره‌مندی در طرح بیمه همگانی به دفاتر پیشخوان مراجعه و ثبت‌نام کنند.
 کیان دهراب‌پور اظهار داشت: بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد اقدامات خوب و ارزنده‌ای ارائه داده است.
 وی بیان کرد: بیمه سلامت ۹۰ درصد از هزینه درمان زوج‌های نابارور تحت پوشش خود را پرداخت می‌کند.
 مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این اقدام در راستای کمک به فرزند آوری در جامعه صورت گرفته است، تصریح کرد: بیمه سلامت از همه کسانی که فاقد هرگونه پوشش بیمه درمانی هستند، دعوت می‌کند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد این اداره کل نسبت به ثبت نام در طرح بیمه همگانی اقدام کنند.
 وی گفت: افراد فاقد پوشش بیمه درمانی بعد از ثبت نام اولیه تا سه ماه از خدمات بیمه درمانی رایگان برخوردار خواهند شد.، بعد از این مدت با توجه به آزمون وسع وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛ افراد دهک‌های اول تا سوم، ادامه بیمه درمانی آنها به طور کاملاً" رایگان خواهد شد. 
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افراد دهک چهارم، ۱۰ درصد سرانه بیمه را پرداخت کنند، اظهار کرد: افراد دهک‌های پنجم و ششم، ۲۵ درصد سرانه بیمه و افراد دهک‌های هفتم و هشتم، ۵۰ درصد سرانه بیمه را لازم است پرداخت کنند.
 دهراب پور عنوان کرد: بیمه سلامت سال گذشته تاکنون ۳۱۰ میلیارد ریال برای درمان بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد هزینه کرده است.
 وی بیان کرد: از مجموع بیمه شدگان این سازمان بیمه گر بیش از ۹ هزارو ۵۴۷ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا بوده‌اند که از خدمات بیمه سلامت بهره مند شده‌اند.
 مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون ۳۲۴ هزار ۸۵۴ نفر روستایی، ۸۶ هزارو ۵۶۹ نفر از کارکنان دولت و ۴۵ هزارو ۸۴ نفر از سایر اقشار از بیمه سلامت استفاده می‌کنند.
 دهراب پور عنوان کرد: حدود ۷۰ درصد از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد معادل ۵۲۰ هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت هستند.
 مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بخش دولتی بیماران سرپایی از جمله دارو نیز پوشش بیمه به میزان ۷۰ درصد بوده که این میزان برای بیماران سرطانی، صعب العلاج و خاص رایگان یا تا سقف ۹۰ درصد است.
 دهراب پور بیان کرد: بیش از یک هزار و ۶۳ بیمار خاص اعم از تالاسمی، هموفیلی، کلیوی و دیالیزی زیر پوشش بیمه سلامت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دهرابپور که هرجا میره تنها کاری وش ساخته اییابو تابلویله بزرگ ایسازه،دقیقا بیمارستان شهیدرجایی که اومد هم دورتادور بیمارستانه تابلو زد،البته حدس ایزنوم تابلوساز آشناداره که ایکارله ایکنه،وگرنه وش ساخته نیابو
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان امام سجاد دوماه دوام نیاورد که الفرار،تنها کسی اون دوماه بیمارستانو چرخوند مید داخلی وقت بی،،این هیچی وش ساخته نی ،آخ وبخت مردم استان که چنین افراد نالایقی باید براشون تصمیم بگیرن،به پیغمبر قسم هیچ علمی وبارش نی.البته سوادش مث سواد هست،دوتاش سی یک خوبن
Iran, Islamic Republic of
احسنتو دکتر جان
Iran, Islamic Republic of
اگر امکان داره کلا برای مردم درمان را رایگان کنین
منصوریان
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی موفقیت برای دکتر ارشادی در گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیرکل جهادی
عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1