تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۴۸۲۹۵
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت:

ضرورت یک مجموعه رسانه ای قوی در کمیته امداد

۱
۰
ضرورت یک مجموعه رسانه ای قوی در کمیته امداد
کبنا ؛مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ نیکوکاری را باید با استفاده از قالب هنر به جامعه منتقل کنیم.
به گزارش کبنا، امروز دوشنبه (2 خردادماه 1401) مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان در این دیدار با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد انقلابی و برگرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: برعکس تفکر برخی از افراد بیرون و یا خارج از کشور ، کمیته امداد تولید فقر نمی کند بلکه یک جمعیتی را شناسایی کرده و از آنها حمایت می کند.
وی با بیان اینکه در همه جوامع فقر وجود دارد، بیان کرد: حمایت از مددجویان کمیته امداد به مثابه عدالت گستری و فقرزدایی و تبیین جایگاه این نهاد انقلابی در جامعه است.
امیر رئوف داشتن یک مجموعه رسانه ای قوی در کمیته امداد را ضروری دانست و ادامه داد: اقدامات کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی باید به صورت های مختلف در رسانه ها برای مردم تبیین شود.

وی کمک گرفتن کمیته امداد از خیرین و نیکوکاران خارج از کشور را گامی دیگر در راستای حمایت از قشر محروم عنوان کرد و یادآور شد: الگو گرفتن از سایر نهاد های حمایتی ولو در خارج از کشور می تواند اقدامات کمیته امداد را چند پله به خودکفایی و محرومیت زدایی نزدیک کند.
رئوف با بیان اینکه دستاورهای کمیته امداد باید به جامعه منتقل شود، گفت: این کار را باید به دست خیرین و موسسه های نیکوکاری بسپاریم زیرا نفوذ و بیان آنها در جامعه خارج از دولت بوده و تاثیرگذاری آن بیشتر است.
وی با بیان اینکه فرهنگ نیکوکاری را باید از دوران کودکی آموزش دهیم، بیان کرد: استفاده از قالب هنر می تواند در فرهنگ سازی این اقدام خیر تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با بیان اینکه صداوسیما تنها مجموعه ای است که تنوع نیروی انسانی در آن بالاست، افزود: 50 درصد نیروهای در حال کار در صداوسیما  غیر رسمی هستند و تلاش دارند تا اقدامات نظام را به جامعه تبیین کرده و با توجه به نیاز مخاطب برنامه سازی کنند.
وی با بیان اینکه تفاهم خوبی بین صداوسیما و مجموعه کمیته امداد استان وجود دارد، ادامه داد: صداوسیما این آمادگی را دارد تا تولیدات تلویزیونی در راستای محرومیت زدایی کمیته امداد یا تشویق افراد به کار خیر و فرهنک نیکوکاری را تبیین کرده و حتی سفیران فعال در این حوزه ها را به جامعه معرفی کند.

همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه 47 هزار خانوار در استان تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: مراکز نیکوکاری خوبی در استان وجود دارند که ما 5 هزار خانوار را به آنها معرفی کردیم که آنها خودشان کارهای تحقیقاتی را انجام داده و حمایت کنند و هر جایی لازم باشد نیز کمیته امداد اقدامات لازم را انجام می دهد.
مبشری طرح ایتام و اکرام و محسنین را از مهمترین اقدامات کمیته امداد نام برد و افزود: در این طرح افراد مددجو مشخص هستند و هر خیری حمایت مادی خود را می تواند مستقیم به خود فرد مورد نظر برساند که استقبال خوبی خیران از آن دارند.
وی ضمن تشکر از زحمات مدیرکل صداوسیمای استان و معاونین آن بیان کرد: جناب دکتر رئوف فردی انقلابی بوده و توجه خاصی به کمیته امداد دارند و لازم دانستیم از خدمات و اقدامات صداوسیمای استان در توجه به این نهاد انقلابی تشکر و قدردانی کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرای 13 برنامه نگاه روز ، 150 مصاحبه خبری و تلویزیونی، اجرای 15 برنامه در برنامه ماه من ماه رمضان، یک برنامه معرفی انسان خوب در شبکه دو و حضور13 خبرنگار کشوری و دعوت از آنها در شهر سی سخت را از مهمترین اقدامات اقدامات مشترک صداوسیما با کمیته امداد استان نام برد.
لازم به ذکر است در پایان این نشست مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اهداء لوحی از مدیرکل صداوسیما و معاونین وی تقدیر کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جمع کن این فرهنگ . نیکوکاری را
نگاه کنید به کارمندان کمیته امداد هر کدام ۴ تا ۵ خونه و ماشین دارند
هیچگونه حساب و کتابی هم در کمیته امداد نیست چون ذیحساب ندارد
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
1