کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد

آماده باش پلیس بهمئی برای نماز عید فطر

12 ارديبهشت 1401 ساعت 17:34

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی اعلام کرد که پلیس برای برگزاری نماز عید فطر در آماده باش کامل است.


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی اعلام کرد که پلیس برای برگزاری نماز عید فطر در آماده باش کامل است.
به گزارش کبنا، سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی، با تبریک عیدسعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در تشریح اقدامات پلیس شهرستان در خصوص برگزاری نماز عید فطر، گفت: با توجه به اینکه نماز عید فطر در مصلی امام رضا (ع) شهرستان برگزار خواهد شد، تمهیدات و ملاحظات و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص استقرار یگان‌های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی در محل ها و موقعیت های مناسب برای تامین امنیت و آرامش هر چه بیشتر و بهتر شهروندان اندیشیده شده است.
 وی با اشاره به اینکه از سحر روز عید سعید فطر استقرار پلیس در محل های برگزاری نماز عید انجام خواهد شد، افزود: پلیس با حداکثر توان عملیاتی، امکانات و تجهیزات، نسبت برقراری نظم و امنیت ترافیکی، انتظامی و امنیتی اقدام خواهد کرد.
سرهنگ جمشیدی با هشدار به نماز گزاران عید فطر ادامه داد: در عید فطر سال های گذشته در برخی از شهرستان‌ها برخی از افراد ناشناس به وسیله توزیع مواد خوراکی مردم را مسموم کردند و افزود: لذا انتظار میرود مردم از پذیرش هرگونه مواد خوراکی یا توزیع آن در بین نمازگزاران به جد بپرهیزند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: خوشبختانه با تدابیر و ملاحظات اندیشیده شده همه برنامه‌ها و مراسم ماه مبارک رمضان شهرستان در کمال امنیت و آرامش برگزار خواهد شد.
 


کد مطلب: 447578

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447578/آماده-باش-پلیس-بهمئی-نماز-عید-فطر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1