تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۴۷۳۵۹
خبرهای پلیسی کهگیلویه و بویراحمد:

کلاهبرداری تحت همسریابی تا معارفه فرمانده انتظامی گچساران و کشف 48 کیلو حشیش در دنا

۰
کلاهبرداری تحت همسریابی تا معارفه فرمانده انتظامی گچساران و کشف 48 کیلو حشیش در دنا
کبنا ؛کشف مواد مخدر، دستگیری سارقان سیم و کابل برق، برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف کهگیلویه، دستگیری افراد کلاهبردار در فضای مجازی از مهمترین رویدادهای پلیسی استان کهگیلویه و بویراحمد در این هفته بود.
 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو کشف شد.

 به گزارش کبنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «کیقباد مصطفایی» در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر در محور «شیراز به یاسوج»، موضوع با هماهنگی قضائی بصورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان قرار گرفت. 
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی و انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به یاسوج" به یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر دستور توقف دادند.
 سردار مصطفایی تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو نیز متوقف شد.
 وی با اشاره به این که راننده با توجه به کوهستانی بودن منطقه از محل متورای شد، خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند. 
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که تلاش جهت دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد، ضمن تقدیر از اقدام و همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان و تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
دستگیری سارقان سیم و کابل برق با ۷ فقره سرقت در کهگیلویه
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۲ نفر سارق سیم و کابل‌های برق با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در منطقه اسفندان این شهرستان، موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی اسفندان قرار گرفت.
 وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تلاش شبانه روزی ۲ نفر از سارقان سابقه دار را شناسایی و دستگیری کردند.
 موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۷ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی اسفندان اعتراف کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قانونی معرفی شدند.
 برگزاری آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گچساران

آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با حضور سردار ً کیقباد مصطفایی ً فرماندهی انتظامی استان، رؤسای عقیدتی سیاسی، بازرسی، امام جمعه شهرستان گچساران، اعضای شورای تأمین و برخی از مسئولان انتظامی در شهرستان گچساران برگزار شد.
 گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ ً سید محمد موسوی ً فرمانده انتظامی پیشین شهرستان گچساران تقدیر و تشکر به عمل آمد و سرهنگ ً ارسلان خادمیان ً به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان گچساران منصوب شد.
  اجرای طرح ضربتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در کهگیلویه

 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ضربتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در سطح شهرستان خبر داد.
سرهنگ «سید محمد موسوی» در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل تخلفات، پیشگیری از تصادفات و انضباط بخشی موتورسیکلت سواران، طرح برخورد باموتورسیکلت سواران متخلف توسط تمامی یگان‌های اجرایی و با همکاری پلیس راهور در سطح این شهرستان اجرا شد.
 وی افزود: با راکبین متخلف به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی، سرعت غیرمجاز و به ویژه انجام حرکات نمایشی برخورد جدی بعمل آمد که ۴۸ دستگاه انواع موتورسیکلت که دارای دستور قضایی و یا فاقد پلاک بوده توقیف و اعمال قانون شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در این طرح ضمن آموزش‌های لازم به راکبین، موتورسیکلت‌های توقیفی به پارکینگ منتقل شدند.
کلاهبرداری در قالب کانال‌های همسریابی در شبکه‌های اجتماعی

 سرپرست پلیس فتا انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد کانال و پیج همسر یابی در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌نمود، خبر داد.
سرهنگ فیض اله احمدی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، کانالی به‌عنوان صیغه‌یابی و همسریابی که گرداننده آن با قرار دادن تصاویری از بانوان اقدام به فعالیت و کلاهبرداری از مردم می‌کرد، شناسایی شد.
 وی افزود: با اقدامات کارشناسی و پلیسی متهم را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
 احمدی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شده که با روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده ضمن اقرار به جرم خود به کلاهبرداری به میزان ۱۰۰ میلیون ریال اعتراف و انگیزه خود را کسب درآمد و کلاهبرداری از شهروندان عنوان نمود.
 وی گفت: پلیس فتا با افرادی که اقدام به رفتارهای مجرمانه در فضای مجازی و سوءاستفاده از اطلاعات و تصاویر شخصی افراد می‌کنند به شدت برابر قانون برخورد کرده و تحویل دستگاه قضایی خواهند شد.
 این مقام انتظامی از کاربران فضای مجازی و خانواده‌ها خواست: به‌هیچ‌عنوان عکس‌های شخصی و خصوصی خود را در فضای مجازی منتشر نکنند چرا که بسیاری از سودجویان این عکس‌ها را برداشته و در کانال‌ها و سایت‌های مختلف به اشتراک می‌گذارند. 
سرپرست پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.
کشف ۴۸ کیلو حشیش در دنا

 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۴۸ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش در شهرستان دنا خبر داد.
سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیان این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر از نوع حشیش در محور "یاسوج به اصفهان" موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا و پاسگاه انتظامی پاتاوه این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: قبل از حضور مأموران در محور مذکور خودروی حامل مواد مخدر به سمت یکی از روستاهای این شهرستان متواری شده بود.
 مصطفایی تصریح کرد: در بررسی مأموران ۴۸ کیلو حشیش بصورت بسته بندی و رها شده کشف و ضبط شد.
 فرمانده انتظامی استان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
1