تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۴۶۹۶۶
در دیدار با مدیر کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد:

نماینده ولی فقیه استان: دستگاه‌های متولی باید حمایتگر خانواده‌های زندانیان باشند

۰
نماینده ولی فقیه استان: دستگاه‌های متولی باید حمایتگر خانواده‌های زندانیان باشند
کبنا ؛مدیرکل زندان های استان به مناسبت سال نو و ارائه گزارشی از عملکرد زندان ها با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، منصور بیژنی مدیرکل زندانها به همراه معاون سلامت، اصلاح و تربیت و برخی از مسؤلین ستادی زندانهای استان با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار بیژنی، به ارائه گزارشی از عملکرد زندانها در حوزه های مختلف های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، قضائی و ستاد دیه پرداخت و گفت: همکاران تلاشگر ما در جامعه زندانبانی با تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی واهداف متعالی سازمان، شبانه روز در تلاشند تا وظیفه خطیر زندانبانی خودرا انجام دهند.
مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه کار در زندان بسیار حساس و دشوار است افزود: مجموعه زندان ها با افرادی مواجه هستند که از جامعه رانده و گرفتار حبس شده اند لذا ما نیز بنا به وظیفه و در راستای تکریم و تعزیز حقوق آنان و رعایت اصل کرامت انسانی در راه اصلاح و بازپروری آنان از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود.

وی اظهار داشت: در سال گذشته در راستای تکریم زندانیان و خانواده های آنان اقدامات خوبی صورت گرفته از جمله اینکه ۷۶۰ خانواده زندانی تحت حمایت انجمن های حمایت زندانیان قرار گرفت، ۲۵ نفر با دریافت تسهیلات یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی صاحب شغل و حرفه شده و ۱۳۴۱ نفر نیز با همکاری مراجع قضایی با پایان حبس آنان موافقت شده و از زندان آزاد شده اند.
این مقام ارشد زندان های استان تصریح کرد: امیدوارم با راهنمایی های مدبرانه آنجناب و همکاری های بیش از پیش و استفاده از روحانیون مُبلغ در فرایند اصلاح و بازپروری، ما را به تحقق اهداف والای سازمانی مساعدت و همراهی نمائید.
آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه استان نیز ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: در هر جامعه ای زندان از ضروریات محسوب می شود چرا که افرادی هستند که عامدانه و یا جاهلانه دچار جرم و تبکاری شده که برا آرامش جامعه نیاز به حبس وجود دارد.
وی اظهار داشت: البته ما دعا می کنیم که اصلاً زندان وجود نداشته باشد ولی برای متنبه شدن افراد خطا کار ضروری و لازم است.
نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: هرچند زندانیان بواسطه تعالیم اصلاحی و خدمات رفاهی در زندان مواجه هستند ولی خانواده های آنان بدلیل فقدان سرپرستشان در مشکلات و سختی ها بسر می‌برند که لازم است از سوی همه ی دستگاه‌ها و نهادهای متولی از آنها حمایت شوند تا چرخه آسیب-بزهکاری تکرار نگردد.
حضرت آیت الله حسینی امام جمعه شهر یاسوج عنوان داشت: با ارائه گزارش مطلوب از عملکرد زندان ها اشتغال و آموزش حرفه و فن های مثبت و درآمد زا به زندانیان می تواند در هنگام آزادی و بازگشت به جامعه آنان را در مسیر صحیح قرار دهد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1