تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۴۶۴۴۸
جهانبین توضیح داد

عملکرد جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز 1401

۰
عملکرد جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز 1401
کبنا ؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا کنون نیروهای جمعیت هلال احمر استان ۳۵ حادثه را پوشش داده و به ۱۳۶ نفر آسیب دیده خدمات ارائه دادند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، سید امان اله جهانبین در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون خدمات امدادی به ۳۵ حادثه در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی توسط امدادگران این جمعیت در استان ارائه شده است.

 وی بیان کرد: بعد از گذشت ۱۶ روز از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی با مشارکت ۱۱۸ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۳۷ تیم به ۳۵ حادثه و ۱۳۶ نفر حادثه دیده (۱۲۵ نفر آسیب دیده و ۱۱ نفر فوتی در صحنه) در سطح جاده‌های مواصلاتی و درون شهری استان خدمات امدادی ارائه کردند.
 مدیرعامل جمعیت جمعیت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در طی این مدت به ۸۴ نفر مصدوم نیز خدمات ارائه شد، تصریح کرد: از این تعداد ۲۸ نفر با درمان سرپایی، ۲۰ نفر مصدوم را با انتقال به مراکز درمانی یاری امداد کرده وبه ۳۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

 جهانبین عنوان کرد: با هدف ارائه خدمات امداد و نجات در حوادث و سوانح احتمالی در نقاط پرتردد و خطرپذیر استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی مبادرت به استقرار پست‌های موقت، جدا از پایگاه‌های ثابت و شبانه روزی در سطح استان شده است.
 وی گفت: تا با به کارگیری نیروهای امدادی و خودروهای امداد و نجات نسبت به تسریع در انجام عملیات‌های امداد و نجات جاده‌ای و ترافیکی و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث و سوانح احتمالی و افزایش ایمنی و آرامش روحی و روانی مردم در سفرهای نوروزی اقدام کنیم.
  مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ با رویکرد عملیاتی و پیشگیری از بیماری‌های کرونا با تکیه بر وظایف و شرح خدمات مصوب ابلاغی به مدت ۲۰ روز با استقرار پست‌های موقت و آمادگی کامل پایگاه‌ها و مراکز عملیاتی امداد و نجات در سراسر استان از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین جاری ادامه دارد.

 وی افزود: درهر شبانه روز ۱۷۱ (نفر روز) نیروی امدادی در قالب ۱۷ تیم عملیاتی در صحنه و ۱۸ تیم پشتیبانی و آنکال در طرح امداد و نجات نوروزی در شش پایگاه امداد و نجات بین شهری (ثابت) و چهار پایگاه موقت (سیار) حضور دارند.
 جهانبین ادامه داد: افزون بر ۹ دستگاه آمبولانس ۱۲ خودروی امداد و نجات کمک دار ۵ خودروی ست نجات دو دستگاه کامیون دو دستگاه آرگو و آمادگی شبانه روزی شماره تماس تلفنی (۱۱۲) مرکز پاسخگویی به نیازمندی‌های امدادی در خدمت هم استانی‌های و مسافرین نوروزی وجود دارد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1