تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۴۴۶۰۶۵

بازدید نوروزی مشاور جهادی دکتر قالیباف از مناطق مرزی استان خوزستان / پیام دکتر قالیباف به مرزبانان منطقه جنوبی مرزی استان خوزستان اعلام شد+ جزئیات و تصاویر

۰
پیام محمدباقر قالیباف به مرزبانان منطقه جنوبی مرزی استان خوزستان اعلام شد
کبنا ؛مهرداد کریمی مشاور جهادی دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه سردار خادم سیدا لشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در آستانه سال نو به صورت میدانی از پاسگاه ها و پایگاه های مرزی مناطق خوزستان بازدید کردند.
به گزارش کبنا، در این بازدید که با استقبال نیروهای کادر و سربازان روبرو شد سردار خادم سیدالشهدا و مهرداد کریمی ایام عید نوروز را به مرزبانان و فرماندهان آنان تبریک گفتند.
  مهرداد کریمی گفت: یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های شما، اقتدار روز افزون نظام، جریان رهبری و فرماندهی کل قوا در نظام است، مسئله اقتدار و عظمت نظام و انقلابی که مرزبانش شما هستید، به‌ مراتب بالاتر رفته و بیشتر شده است، و گفت: بحث مرزبانی در کشور، تنها مسئله مرزبانی از دو وجب خاک، یک ملت و جمعیت خاص در مقابل تهاجم‌های خارجی نیست، مرزبانی در این کشور، مرزبانی از اقتدار، قدرت و توانمندی یک نظام و انقلاب است که دنیا را متوجه خود کرده است و عمده این اقتدار در گروه مرزبانی این انقلاب صورت می‌گیرد که عامل اجرایی‌اش شما عزیزان هستید و آفریننده این اقتدار برای نظام و رهبری، شما هستید.

 وی افزود: مرزبانی را در صف مقدم جبهه اقتدار نظام دانست و خاطرنشان کرد: وضعیت شما عزیزان در مرزها چنین شرایطی است، دشمنی که در مقابل چشم دنیا تحقیرشده و دشمنی که در برابر بینش دنیا به نقطه‌ای رسیده است که روی کره زمین نقطه‌ای نیست که پرچم آمریکا را آتش نزند، دشمنی که این‌قدر تحقیر و تضعیف شده، برای این‌که آقایی جهانی و سیادت بین‌المللی خود را حفظ کند معلوم است با همه توان و قدرت باید سعی کند این انقلاب و اقتدار را در هم بکوبد.
مشاور جهادی دکتر قالیباف با یادآوری این‌که تنها مسئله امنیت سرزمینی و کشور مطرح نیست بلکه امنیت انقلاب در درجه اول اهمیت قرار دارد، افزود: آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی، سه‌نقطه هدفی را دنبال می‌کند که اولین آن، متوقف کردن انقلاب است، انقلاب راکد شود و توسعه پیدا نکند چون توسعه انقلاب، همه دنیا را تبدیل به ایران خواهد کرد و دنیا را به شکل جریان ضد استکباری درمی‌آورد.
 وی نابودی نظام را دومین هدف آمریکا بیان کرد و گفت: سومین هدف، هدف قرار دادن شخص رهبری است، رهبر انقلاب را هدف تمام این توطئه‌ها و فتنه قرار دادند که اگر رهبری ضربه خورد، به دنبال آن نظام و انقلاب نابود شده است و آنچه در خط دفاعی برای ما اثربخش است، دفاع از این سه اصل است.
کریمی اضافه کرد: با این‌که دشمن از ۴ طرف مرزها ما را محاصره کرده اما شما به‌عنوان عناصر دلیر و دلاور، برای حفظ این امنیت در مرزها مقاوم ایستاده‌اید و به حمدالله موفق بودید و دشمن نمی‌تواند هیچ تهاجم و فتنه‌ای را از ناحیه مرزها به ما نزدیک کند.

 وی به تلاش مرزبانان در جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور اشاره و اظهار کرد: دلاورمردی ها شما قابل‌تقدیر است به‌خصوص در جریان مبارزه با مواد مخدر، این‌همه فداکاری و ایثارگری سبب شده هم راهروی جریان مواد مخدر به‌طرف نسل جوان دنیا قرار نگیریم و هم کشور ما مصونیت پیداکرده است، اگر مرزبانی مرزبانان در مقابله با ورود مواد مخدر نبود، چه وضعی داشتیم، مواد مخدر از ابزارهای نیرومند دشمن در به هم زدن امنیت جوانان و ارزش‌های ما در انقلاب است.
 وی همچنین به رحلت فقید مجاهد، انقلابی بصیر علامه مصباح یزدی اشاره و تصریح کرد: ما در میدان جنگ حاج قاسم سلیمانی را داشتیم که از مرزهای جغرافیایی بیش از ۴۰ سال حراست و صیانت کرد و علامه مصباح که بیش از ۵۰ سال از مرزهای ایدئولوژی امام راحل به شایستگی صیانت کرد.
 کریمی افزود: سردار سلیمانی فرمانده فراملی و علامه مصباح مرزبان نیازهای فکری و اعتقادی بودند که در زمان حیات خویش کارنامه درخشانی در خدمت و اخلاص برجای گذاشتند که باید قدردان بزرگی و عظمت آنها باشیم.
 وی با تاکید بر اینکه ولایتمداری رمز عاقبت‌بخیری است، گفت: یاوران بزرگ انقلاب اسلامی هر آنچه داشتند در راه اعتلای این نظام فدا کردند و حتی یک لحظه امام خود را تنها نگذاشتند، اما برخی از یاران امام را هم می‌بینیم که از صحنه خارج و از قطار انقلاب پیاده شدند.
 همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند این شهید والامقام دارای توسل و اخلاص مثال‌زدنی بودند
 مشاور جهادی دکتر قالیباف با اشاره به اینکه دوران زندگی حاج قاسم سلیمانی به سه بخش دفاع مقدس، حضور در جنوب شرق کشور، فرماندهی سپاه قدس تقسیم می‌شود، ابراز کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند این شهید والامقام دارای توسل و اخلاص مثال‌زدنی بودند.

 وی با بیان اینکه ابراز عشق به ولایت محبت می‌خواهد، گفت: محبت کردن، معرفت می‌خواهد و هر کسی معرفت به ولایت نداشته باشد دارای ناخالصی است.
 کریمی افزود: تئوری آمریکا این بوده که نگذارد در منطقه ملت‌ها به یکدیگر به هم پیوسته شوند و تلاش داشت سوریه را به عنوان حلقه مقاومت بزند.
 وی گفت" سوریه در زمان جنگ تحمیلی هشت سال پشت‌سر ایران بود و از ما حمایت کرد و ما در اوج اقتدار امروز وظیفه داریم بر حسب مکتب اسلام به آنها کمک کنیم، در این مسیر جبران محبت سوریه را کردیم، اسلام به ما آموخته هر کسی دست یاری به سمت ما دراز کرد از او حمایت کنیم.
 مشاور جهادی دکتر قالیباف افزود: هدف دشمن ابتدا سوریه، سپس عراق و بعد ایران بود می‌خواستند حلقه مقاومت را بشکنند اما این سه کشور متحد شدند و نگذاشتند دشمن جسارت کند، انقلاب اسلامی مدافع فلسطین است و این مهم جزو آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.
 وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همواره هدایتگری رهبری را ضامن انقلاب اسلامی عنوان می‌کردند، گفت: افتخارات کشور در سایه اطاعت‌پذیری از رهبری است.
 ایشان با بیان اینکه رمز عاقبت‌بخیری در ولایتمداری است، افزود: در وصیتنامه شهدا نسبت به اطاعت از ولایت تاکید شده است، امام راحل نیز فرمودند اگر می‌خواهید به کشور شما آسیبی نرسد همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید.

 وی گفت: وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی هدایت‌گر است و به کشور ایران عزت و اقتدار داده است.
 دکتر کریمی گفت: شهدا و مردم نیز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرت داده‌اند و داشته‌های این نظام مقدس به این کشور توانایی بخشیده است.
 وی افزود: نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش دلاور و نیروهای بسیجی نیز سهم به سزایی در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس دارند و از بازوهای توانمند نظام اسلامی به شمار می‌روند.
 وی با بیان اینکه مردم خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند، گفت: ما همه مدیون مردم خوزستان هستیم. دلاوری خرمشهر، شکستن حصر آبادان و ایستادگی دلاورانه مردان و زنان این مرز و بوم در مقابل دشمنان مثال‌زدنی است.
  با اشاره به دفاع جانانه مردم خوزستان از کشور، وطن و ارزش‌های اسلامی اظهار کرد: شهدا ناظر بر رفتار و اعمال ما هستند و امروز ما باید برای شنیدن پیام شهدا گوش شنوا داشته باشیم. پیام شهدا در تمامی کشور طنین‌افکن است و این پیام چیزی جز دین‌مداری، ولایت‌مداری، خدمت صادقانه به مردم، توجه به ارزش‌های اسلامی، حفظ ارزش‌های الهی، استقلال، آزادی، دفاع از نظام، ایستادگی درمقابل ظلم و استکبار، مقاومت برای رسیدن به اهداف انقلاب و پاسداری از دستاوردهای نظام نیست.
 وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف همه ما را روشن کرده‌اند، گفت: امروز توصیه مقام معظم رهبری به ما ایجاد اشتغال، رونق تولید، شکوفایی اقتصاد، مبارزه با بی‌عدالتی و فساد است.
 کریمی با تاکید بر لزوم احقاق حق مردم خرمشهر و آبادان گفت: ما باید حق این مردم را ادا کنیم.
 مشاور جهادی دکتر قالیباف درعین حال مردم و شهدا را سرمایه عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ذخائر معنوی در این کشور بسیار زیاد است که باید قدر آنها را دانست.
 وی در پایان گفت: بنده به عنوان نماینده دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خدمتتان رسیدم تا از منطقه بازدید کنم و پیام دکتر قالیباف را به شماها اعلام کنم.
    
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
فایل های مرتبط
1