تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۴۵۹۶۲
طی پیامی؛

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) را تبریک گفت

۰
قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) را تبریک گفت
کبنا ؛قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان طی پیامی میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) را تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تحولات اخیر در صحنه روابط بین الملل نشان داد که امنیت ملّی کشورها بطور مستقیم تابع میزان اقتدار و توان بازدارندگی آنها در سطوح سخت افزاری و نرم افزاری است.
کشور عزیز ما ایران نیز از این اصل مستثنی نبوده و این سرزمین زرخیز و ام القرای جهان اسلام، همواره و در طول تاریخ مورد طمع دشمنان بین المللی و رقبای منطقه ای بوده و از این پس نیز خواهد بود. 
خوشبختانه وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و استقرار نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران، به تعبیر مقام معظم رهبری تعریف جدیدی از حاکمیت و اقتدار ملّی را به سپهر سیاست دنیا عرضه کرد که بر لطف و عنایت الهی، توجه به مسائل اخلاقی و اتکاء به پشتوانه مردمی استوار است. 
عبور سرافرازانه جمهوری اسلامی ایران از بزنگاه های دشواری همچون جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی، تهدیدات تروریستی و تهاجم فرهنگی تا حدود زیادی ناشی از همین نگاه مترقی و دینی به حاکمیت و توجه ویژه به نقش آفرینی مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی است.
در این میان نقش نهادهای امنیتی و اطلاعاتی که در مسیر ولایت محوری و مردم مداری حرکت می کنند و زمینه سازی برای استقرار کلمه الله بر زمین را به عنوان هدف قائی حاکمیت دنبال می نمایند هم از سایر سرویس های اطلاعاتی مرسوم دنیا جداست و بهمین دلیل است که عنوان با مسمای «سربازان گمنام امام زمان (عج)» جزو افتخارات این عزیزان شده است.
 اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان ، ضمن تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن (عج) و تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)  فرصت را مغتنم شمرده و از مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی این عزیزان در مسیر تحقق و تامین امنیت عمومی، اقتدار ملّی، آرامش اجتماعی و سلامت اقتصادی جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.
از خداوند متعال می خواهم تا توفیق خدمت بی منت را به تمامی ما عنایت نموده و به حرمت خون شهداء گرانقدر و روح ملکوتی بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران، حرکت میهن اسلامی ما  در مسیر عزت، افتخار و اقتدار را روز افزون فرماید.
مهرداد کریمی 
قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان
نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
1