کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی پیامی؛

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) را تبریک گفت

27 اسفند 1400 ساعت 12:25

قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان طی پیامی میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) را تبریک گفت.


قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان طی پیامی میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) را تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تحولات اخیر در صحنه روابط بین الملل نشان داد که امنیت ملّی کشورها بطور مستقیم تابع میزان اقتدار و توان بازدارندگی آنها در سطوح سخت افزاری و نرم افزاری است.
کشور عزیز ما ایران نیز از این اصل مستثنی نبوده و این سرزمین زرخیز و ام القرای جهان اسلام، همواره و در طول تاریخ مورد طمع دشمنان بین المللی و رقبای منطقه ای بوده و از این پس نیز خواهد بود. 
خوشبختانه وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و استقرار نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران، به تعبیر مقام معظم رهبری تعریف جدیدی از حاکمیت و اقتدار ملّی را به سپهر سیاست دنیا عرضه کرد که بر لطف و عنایت الهی، توجه به مسائل اخلاقی و اتکاء به پشتوانه مردمی استوار است. 
عبور سرافرازانه جمهوری اسلامی ایران از بزنگاه های دشواری همچون جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی، تهدیدات تروریستی و تهاجم فرهنگی تا حدود زیادی ناشی از همین نگاه مترقی و دینی به حاکمیت و توجه ویژه به نقش آفرینی مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی است.
در این میان نقش نهادهای امنیتی و اطلاعاتی که در مسیر ولایت محوری و مردم مداری حرکت می کنند و زمینه سازی برای استقرار کلمه الله بر زمین را به عنوان هدف قائی حاکمیت دنبال می نمایند هم از سایر سرویس های اطلاعاتی مرسوم دنیا جداست و بهمین دلیل است که عنوان با مسمای «سربازان گمنام امام زمان (عج)» جزو افتخارات این عزیزان شده است.
 اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان ، ضمن تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن (عج) و تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)  فرصت را مغتنم شمرده و از مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی این عزیزان در مسیر تحقق و تامین امنیت عمومی، اقتدار ملّی، آرامش اجتماعی و سلامت اقتصادی جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.
از خداوند متعال می خواهم تا توفیق خدمت بی منت را به تمامی ما عنایت نموده و به حرمت خون شهداء گرانقدر و روح ملکوتی بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران، حرکت میهن اسلامی ما  در مسیر عزت، افتخار و اقتدار را روز افزون فرماید.
مهرداد کریمی 
قائم مقام جمعیت پیشرفت و عدالت استان خوزستان


کد مطلب: 445962

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445962/قائم-مقام-جمعیت-پیشرفت-عدالت-استان-خوزستان-میلاد-سعادت-حضرت-صاحب-الزمان-عج-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1