تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : ۴۴۵۹۱۱
در فضای مجازی مطرح شد؛

پروژه ای که 6 ماه مانده به افتتاح شهید شد! / نماینده گچساران و باشت به انتقادات پاسخ دهد!

۰
پروژه ای که 6 ماه مانده به افتتاح شهید شد! / نماینده گچساران و باشت به انتقادات پاسخ دهد!
کبنا ؛اردلان زینل زاده شهردار اسبق شهر دوگنبدان از وضعیت راکد برخی از زیرساخت های شهرستان گچساران انتقاد کرد.
پروژه های زیرساخت گچساران وضعیت مطلوبی ندارند و آنطور که باید، از سوی نماینده و مسئولان وقت پیگیری نمی شوند، از جمله این پروژه ها پروژه دریاچه مصنوعی است که در سال 1393 کلنگ زنی شد، اما در حال حاضر کاملا راکد و متروک شده است. در سال های قبل، پیگیری مسئولان از پروژه های زیرساختی بسیار بیشتر بود و جلسات فشرده و زیادی در طول سال در این خصوص برگزار می شد، اما در حال حاضر این جلسات بسیار کمرنگ شده اند و گاها برگزار هم نمی شوند.

به گزارش کبنا نیوز، زینل زاده در خصوص پروژه دریاچه مصنوعی شهرستان گچساران که پیش از این نیز، راکد بودن آن مورد انتقاد قرار گرفته، اینگونه نوشت: کار ماندگار نتیجه همراهی و همدلی مجموعه ای از عوامل است که در این بین فضای سیاسی خواهان توسعه در منطقه نقش بی بدیلی دارد ، هم عوامل بالادست را در مجموعه دولت همراه می سازد و هم مدیران محلی را انگیزه می بخشد.
از دیگر عوامل اثرگذار در کار ماندگار ، مقید بودن مدیران اجرایی به آبادانی شهر و پرهیز از دخالت نابجای امورات سیاسی در اجرائیات است .
در تصویر دو پروژه عمرانی شهر دوگنبدان ملاحظه می‌شود یکی مبلمان و احداث رواق در خیابان بلادیان که در کمترین زمان ممکن انجام پذیرفت ، کاری است ماندگار و قابل تقدیر از مجموعه عوامل مربوطه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وقت که مصرانه پیگیر و هماهنگ کننده امور بودند ، دستگاههای اجرایی شهرستان که حقیقتا شبانه روز تلاش کردند ، مجموعه عوامل مرتبط در شهرداری دوگنبدان و پیمانکار خوش ذوق مربوطه و بازاریان و شهروندانی که شرایط کارگاهی را تحمل کردند .
در تصویر دیگر باز هم در شهر دوگنبدان پروژه ای دیگر که تقریبا همزمان با پروژه فوق الذکر کلنگ زنی شد ، پروژه پارک و دریاچه ای که می‌توانست یکی از زیباترین فضاها در سطح ملی باشد اما ۶ ماه مانده به افتتاح شهی.د شد ، شهی.د استیلای امورات سیاسی بر اجرائیات. و امروز با گذشت قریب به ۵ سال میتوان آن را زمینی بایر و غیر قابل استفاده نامید و شاید محلی مناسب برای جرم و جنایت محسوب کرد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
1