تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۴۴۵۸۷۴
فرماندار شهرستان بویراحمد:

شهرستان بویراحمد در زمینه سرانه آموزش و پرورشی وضعیت مطلوبی ندارد

۰
شهرستان بویراحمد در زمینه سرانه آموزش و پرورشی وضعیت مطلوبی ندارد
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: شهرستان بویراحمد به لحاظ سرزمینی و به دلیل مهاجرپذیری جمعیت دانش‌آموزی آن نصف استان بوده ولی در سرانه آموزش و پرورش وضعیت خوبی ندارد.
به گزارش کبنا، شهرام مهدوی مطلق ظهر امروز (۲۴ اسفند ماه 1400) در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد که در محل دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج برگزارشد، اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش، شورای حمایت‌کننده آموزش و پرورش است که امیدواریم با هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان کارها به صورت راهبری و راهبردی در زمینه مسائل آموزش و پرورش را به پیش ببریم.
فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست، پیشنهاد داد بسته‌ای پیشنهادی با احصاء مسائل و اولویت‌های مصوب و کارشناسی شده جهت اجرا ابلاغ شود.
وی یکی از اولویت‌ها را سرانه فضای آموزشی دانست و افزود: می‌طلبد در نشست‌ها شهرداری و بنیاد مسکن سرانه‌هایی که در برخی از مناطق جهت فضای آموزشی تعریف شده و تعیین کرده‌اند را مشخص کنند.
مهدوی مطلق با بیان اینکه باید دستگاه‌های خدمات رسان در نشست‌های بعدی حضور داشته باشند، ادامه داد: سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با توجه به ظرفیت‌های خود می‌توانند در راستای هرچه بهتر مصوبات شورای آموزش و پرورش تاثیرگذار باشند.
فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: همه مشکلات در یک زمان حل نمی‌شوند، زیرا مشکلات در یک فرایند زمانی به وجود آمده و نیازمند همت جهادی در زمینه حل مشکلات هستیم.
وی تاکید کرد: شهرستان بویراحمد به لحاظ سرزمینی نصف استان کهگیلویه و بویراحمد و به دلیل مهاجرپذیری جمعیت دانش‌آموزی آن نیز نصف استان بوده ولی در سرانه آموزش و پرورش وضعیت خوبی ندارد.
مهدوی مطلق خواستار افزایش سرانه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد شد و گفت: رفع مشکلات آموزشی و پرورشی نیازمند همت همه #مسئولان استان و شهرستان بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرصت ايران در بازار نفت

فرصت ايران در بازار نفت

در شرايطي كه قيمت نفت در دالان صعودي قرار گرفته، تداوم تحريم‌ها و عدم احياي برجام، خسارت‌هاي ...
نابودي مركز موساد در اربيل

نابودي مركز موساد در اربيل

حال در شرايطي كه سيل واكنش‌هاي داخلي و خارجي به اين عمليات به‌تازگي به راه افتاده و تا ...
1