تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۲۳
کد مطلب : ۴۴۵۸۳۳
با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

افتتاح منزل مادر شهید در شهر زلزله‌زده سی‌سخت

۱
افتتاح منزل مادر شهید در شهر زلزله‌زده سی‌سخت
کبنا ؛منزل مسکونی مادر شهید «حسین‌زاده» یکی از منازل ساخته شده توسط بنیاد مسکن با حضور مسئولان از جمله مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام و مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیویه و بویراحمد گفت: در راستای خدماتی که مجموعه ستاد از وقوع زلزله در شهرستان دنا و به صورت ویژه در شهر سی سخت داشت، امروز هم یکی از منازلی که ستاد اجرایی به آنها کمک بلاعوضی داشته خانه مادر شهید حسین زاده است که به صورت ویدئو کنفرانس با نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور افتتاح و تحویل این مادر شهید بزرگوار شد.
نادری اظهار داشت: بنیاد برکت  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کمک های خوب و بلاعوضی را به شهروندان زلزله زده سی سخت و شهرستان دنا داشتند، در زمینه کمک به ساخت و تعمیر منازل تخریب شده زلزله زدگان طبق آمار بنیاد مسکن ۱۰۰۰ واحد تخریبی شهری و ۳هزار واحد تعمیری را مجموعا به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض کردند و در مرحله جدید هم حدود ۶۸۰ واحد روستایی تخریبی هر کدام مبلغ ۱۰ میلیون تومان بلاعوض دریافت می‌کنند که فاز به فاز در حال پرداخت است.
وی گفت: مجموعه بنیاد احسان هم در راستای رسالت اجتماعی و جهادی خود، خدمات ارزنده‌ای از جمله در توزیع کانکس، وسایل گرمایشی و مواد غذایی داشته است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان گفت: در حوزه اشتغال زایی هم طبق قولی که داده بودیم ورود کرده و در شهر سی‌سخت مشاغل خانگی و کارگاهی را حمایت کردیم و نماد صنعت استان یا همان واحد تولیدی آب معدنی چویل سی سخت را با تزریق تسهیلات دوباره وارد فاز تولید کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرصت ايران در بازار نفت

فرصت ايران در بازار نفت

در شرايطي كه قيمت نفت در دالان صعودي قرار گرفته، تداوم تحريم‌ها و عدم احياي برجام، خسارت‌هاي ...
نابودي مركز موساد در اربيل

نابودي مركز موساد در اربيل

حال در شرايطي كه سيل واكنش‌هاي داخلي و خارجي به اين عمليات به‌تازگي به راه افتاده و تا ...
پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
1