تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : ۴۴۵۷۸۱

دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان

۱
۰
دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان
کبنا ؛مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران این سازمان با محمد غلام نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان دیدار کردند.
به گزارش کبنا، در این دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف و هدف دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی تحقق سلامت و ارائه مطلوب خدمات به مردم شریف استان است.
وی با اشاره به اهمیت ارتقاء همکاری‌های دوجانبه دانشگاه و تامین اجتماعی یادآور شد: هدف ما ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب و ارتقاء رضایتمندی مردم است بنا براین باید دوشادوش یکدیگر در این راستا گام برداشته و ضعف‌های یکدیگر را مرتفع نماییم.
محمودیان مدیر درمان تامین اجتماعی استان ضمن تبریک و فرا رسیدن روز جانباز گفت: رسالت و هدف سازمانی تامین اجتماعی تلاش و خدمت به مردم، ارزش و اعتبار ویژه‌ای نزد خداوند متعال دارد و خشنودی و رضایت مردم از این خدمات قطعاً اجر و پاداش اخروی همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگرچه با وجود مشکلات و کمبودهای اعتباری در سطح کشور و نیروی متخصص در استان مواجه هستیم اما این امر نباید بر روحیه خدمتگذاری ما به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت تاثیر منفی بگذارد.
در ادامه نیز دکتر محمودیان مدیر درمان تامین اجتماعی استان ضمن تقدیر از خدمات‌رسانی شایسته مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به مردم و عملکرد شایسته دانشگاه در راستای مقابله با بیماری کرونا؛ به ارتباط مناسب و مطلوب بین بیمه تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و ابراز داشت که روند نسخه‌نویسی الکترونیک در تامین اجتماعی به خوبی در حال پیشرفت و انجام است و این امر استان کهگیلویه و بویراحمد را در ردیف استان‌های برتر در کشور قرار داده است.

وی همچنین با اشاره به روند مطلوب نسخه نویسی الکترونیک در استان خاطرنشان کرد که این روند مطلوب باعث خواهد شد که پرداختی‌های بیمه تامین اجتماعی نیز پیشرفت و ارتقاء قابل ملاحظه‌ای در کشورداشته باشند.
در این دیدار دکتر محمودیان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن آرزوی توفیق برای، برای دکتر غلام نژاد در سمت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد آرزوی موفقیت کرد و توفیق روزافزون وی را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم از درگاه ایزد منان خواستار شد.


نام شما

آدرس ايميل شما

مردم
Iran, Islamic Republic of
کبنا پیگیری کنید با حذف ارز 4200 شاید دارو گران شود وبیماران قند خونی(دیابتی) بیماران خاص سرطانی MS بیماران زمینه ای قلبی خونی و............ هیچ حمایتی نمی شوند؟ عملکرد بیمه های تکمیلی ضعیف هست.وقتی نسخه به آنها با فاکتور میدی کمک حا ل نیستند مثلا اگر 100.000 هزار تومان فاکتور و ویزیت بدی نهایتا 30.000 هزار تومان آن را پرداخت میکنند سازمان تامین اجتماعی حق بیمه 700.000 تا 1400.000 از مردم میگیرد ولی خبری از داروهای((بیماران قند خونی(دیابتی) بیماران خاص سرطانی MS بیماران زمینه ای قلبی خونی و............)) نیست. دکتر فوق تخصص غدد وفوق تخصص کبد جهت کنترل بهتر درابن مراکز مخصوصا (( دهدشت)) نیاوردند ومردم با وجود پرداخت حق بیمه ((700.000 تا 1400.000)) وپرداخت حق بیمه تکمیلی 100.000 هزار تا 200.000 هزارتومانی برای درمان بهتر به شهرهای اطراف مثل شیراز تهران اصفهان اهواز )) مراجعه میکنند
فرصت ايران در بازار نفت

فرصت ايران در بازار نفت

در شرايطي كه قيمت نفت در دالان صعودي قرار گرفته، تداوم تحريم‌ها و عدم احياي برجام، خسارت‌هاي ...
نابودي مركز موساد در اربيل

نابودي مركز موساد در اربيل

حال در شرايطي كه سيل واكنش‌هاي داخلي و خارجي به اين عمليات به‌تازگي به راه افتاده و تا ...
پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
1