کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس بیمارستان مادر وکودک بی بی حکیمه گچساران گفت:

افزایش 3 برابری مراجعات به بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران / لزوم انجام واکسیناسیون کودکان

6 اسفند 1400 ساعت 22:48

با شیوع سویه اومیکرون و افزایش بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، مراجعه به بیمارستان بی بی حکیمه گچساران نیز با افزایش سه برابری مواجه شد.


با شیوع سویه اومیکرون و افزایش بیماران کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، مراجعه به بیمارستان بی بی حکیمه گچساران نیز با افزایش سه برابری مواجه شد.
امروز امیکرون به چنان قدرت انتشاری دست یافته که بلای جان کودکان بی دفاع کشورمان شده است و والدین، سلاحی جز ماسک و واکسن در مقابل آن ندارند.
کودکان زیر ۱۲ سال، یکی  از اقشار ضعیف جامعه به شمار می‌روند که حتی برخی در سن نوزادی و خردسالی، تصوری از ویروس کرونا ندارند. ویروسی که در جان ملت ایران، از نوزاد گرفته تا کهنسال، ریشه دوانده و اینبار با چهره‌ای جدید دنبال به دام انداختن کودکان است.  بنا بر گفته‌ی مسئولان ارشد کشوری، کودکان کرونایی در سویه امیکرون و  پیک ششم، ۲۰ درصد کل مبتلایان را شامل می‌شوند که نسبت به سویه دلتا و پیک پنجم با کمتر از دو درصد، افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، رئیس بیمارستان مادر وکودک بی بی حکیمه گچساران ضمن بیان اینکه «مراجعین عمده بیمارستان بی بی حکیمه کودکان هستند که در یک ماه گذشته بیش از ۳ برابر شده است»، اظهار کرد: کودکان با علائم تب، سردرد و گلودرد مراجعه می‌کنند که خوشبختانه تعداد کمی نیاز به بستری دارند.
روح انگیز گرجی زاده از ضمن تأکید بر «رعایت بهداشت شخصی و اجتماعی»، از والدین خواست نسبت به واکسینه کردن کودکان خود اقدام کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: واکسیناسیون کودکان ۵ سال به بالا در حال انجام است.
صادق رضایی با بیان اینکه هم کنون ۷۵ درصد مردم گچساران دُز اول، ۶۹ درصد دُز دوم و ۳۹ درصد دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند، افزود: واکسیناسیون در همه مراکز بهداشتی پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت در حال انجام است.


کد مطلب: 445083

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445083/افزایش-3-برابری-مراجعات-بیمارستان-بی-بی-حکیمه-گچساران-لزوم-انجام-واکسیناسیون-کودکان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1