تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۴۴۹۰۹
در دیدار با سرپرست حفاظت محیط زیست استان؛

حمایت ویژه سازمان برنامه و بودجه کهگیلوبه و بویراحمد از محیط زیست

۴
۰
حمایت ویژه سازمان برنامه و بودجه کهگیلوبه و بویراحمد از محیط زیست
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با سرپرست حفاظت محیط زیست استان  از اهمیت و توجه حداکثری به محیط زیست استان گفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز (1 اسفندماه 1400)، سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و پیرامون اهم مسائل زیست محیطی استان با هم به گفتگو پرداختند.
درابتدای این دیدار که در محل دفتر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست، رشد و توسعه پایدار فعالیت های بشر را متاثر از میزان پایداری در سیستم های زیست محیطی دانست و گفت : امروزه برنامه ریزی جهت بهره برداری از منابع برای نیل به توسعه پایدار، به عنوان یکی از مهمترین مسائل اقتصادی بشر منوط به داشتن و حفظ محیط زیستی سالم و پویاست.
جاودان خرد افزود: در صورت عدم توجه به این اصل، ذخائر طبیعی، زیستگاه های حیات وحش و میراث های فرهنگی که متعلق به جامعه و تمامی نسل ها بوده نابود خواهد شد که نتیجه آن توسعه ناپایدار و شکست برنامه های اقتصادی است.
سرپرست حفاظت محیط زیست در ادامه ضمن تشریح برخی از اقدامات و فعالیت های محیط زیست خواستار توجه بیش از پیش مسئولین ارشد استانی به محیط زیست شد.
در ادامه این نشست، علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، ضمن تبریک به اسلام جاودان خرد بعنوان  سرپرست جدید محیط زیست استان و آرزوی توفیق گفت: به اعتقاد شخصی من، اولویت اول استان باید حفظ محیط زیست باشد چرا که در استان ، ما ، یک تعهد بین المللی برای حفظ ذخیرگاه زیست کره دنا داریم .
وی افزود: توسعه ای که قرار است محیط زیست را تخریب کند توسعه نیست و خیانت است. توسعه زمانی معنای واقعی به خود می گیرد که منجر به حفظ محیط زیست گردد.
وی ورود مدیریت جدید محیط زیست به بحث پسماند و آلودگی را ضروری دانست و گفت : محیط زیست صرف حیات وحش نیست و استان نیازمند ورود جدی و عملی به مقوله پسماند و آلودگی است که امیدواریم در دوره مدیریت جدید تحقق یابد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
پورشیرزاد که رفت گفت خوشحالم کسی را گذاشتن که روز ی صدبارمن را دعا می کنند.وهمین طور شد.حالا هم بااین همه فجایع هاشمی گفته کسی جایگزین من شده که ازمن به خوبی یاد می شود .چه شود وضعیت محیط زیست؟
محیطبان
Iran, Islamic Republic of
هیچ اتفاق خاصی نمیفتند ودر برهمان پاشنه می چرخد.طایفه گرایی وخط گرفتن از مدیر اسبق تهران نشین ،هیچ امیدی برای تغییر وتحول نمی گذارد
همیار
Iran, Islamic Republic of
چیزی که تالان روشنه ایشان تکلیفش با خودش ودیگران را نمی داند.اگه قراره تیم قبلی باشند وهم طایفه ایها هم بطور تمام وکمال مهره چینی شوند ،صد رحمت به گذشته حداقل توازن نسبی بود.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
قرار بود یک مدیر قوی وباتجربه بیاد تا تغییر جدی در سیستم اداری وروند مدیریت نامطلوب در سطح استان ایجاد کند.ولی اظهار نظرها ورفتار ها نشان از نفوذ و سیاست گذاری نادرست از بیرون دارد که اگر رویه درست ومعقول انتخاب نشود سرنوشت نامعلومی در انتظار محیط زیست استان خواهد بود.
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1