کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار با سرپرست حفاظت محیط زیست استان؛

حمایت ویژه سازمان برنامه و بودجه کهگیلوبه و بویراحمد از محیط زیست

1 اسفند 1400 ساعت 10:36

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با سرپرست حفاظت محیط زیست استان از اهمیت و توجه حداکثری به محیط زیست استان گفت.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با سرپرست حفاظت محیط زیست استان  از اهمیت و توجه حداکثری به محیط زیست استان گفت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز (1 اسفندماه 1400)، سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و پیرامون اهم مسائل زیست محیطی استان با هم به گفتگو پرداختند.
درابتدای این دیدار که در محل دفتر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست، رشد و توسعه پایدار فعالیت های بشر را متاثر از میزان پایداری در سیستم های زیست محیطی دانست و گفت : امروزه برنامه ریزی جهت بهره برداری از منابع برای نیل به توسعه پایدار، به عنوان یکی از مهمترین مسائل اقتصادی بشر منوط به داشتن و حفظ محیط زیستی سالم و پویاست.
جاودان خرد افزود: در صورت عدم توجه به این اصل، ذخائر طبیعی، زیستگاه های حیات وحش و میراث های فرهنگی که متعلق به جامعه و تمامی نسل ها بوده نابود خواهد شد که نتیجه آن توسعه ناپایدار و شکست برنامه های اقتصادی است.
سرپرست حفاظت محیط زیست در ادامه ضمن تشریح برخی از اقدامات و فعالیت های محیط زیست خواستار توجه بیش از پیش مسئولین ارشد استانی به محیط زیست شد.
در ادامه این نشست، علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، ضمن تبریک به اسلام جاودان خرد بعنوان  سرپرست جدید محیط زیست استان و آرزوی توفیق گفت: به اعتقاد شخصی من، اولویت اول استان باید حفظ محیط زیست باشد چرا که در استان ، ما ، یک تعهد بین المللی برای حفظ ذخیرگاه زیست کره دنا داریم .
وی افزود: توسعه ای که قرار است محیط زیست را تخریب کند توسعه نیست و خیانت است. توسعه زمانی معنای واقعی به خود می گیرد که منجر به حفظ محیط زیست گردد.
وی ورود مدیریت جدید محیط زیست به بحث پسماند و آلودگی را ضروری دانست و گفت : محیط زیست صرف حیات وحش نیست و استان نیازمند ورود جدی و عملی به مقوله پسماند و آلودگی است که امیدواریم در دوره مدیریت جدید تحقق یابد.
 


کد مطلب: 444909

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444909/حمایت-ویژه-سازمان-برنامه-بودجه-کهگیلوبه-بویراحمد-محیط-زیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1