تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۴۴۸۵۳
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

انتقاد از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه؛ شاسی‌بلندها خرابی جاده‌ها را درک نمی‌کنند با وانت سفر کنید

۱
۱
انتقاد از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه؛ شاسی‌بلندها خرابی جاده‌ها را درک نمی‌کنند با وانت سفر کنید
کبنا ؛امام جمعه دهدشت با اشاره به عمق محرومیت دیشموک، گفت: خودروهای شاسی‌بلند عمق خرابی جاده‌های دیشموک را درک نمی‌کنند. مسئولان با وانت و نیسان به رودسمه، پای پر، سردو تنگ چویل و ... سفر کنند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به غنیمت دانستن ماه رجب، بیان کرد: رجب ماه رحمت و مهربانی است، فرصت روزه در این ماه را از دست ندهیم. قدردان این ماه عزیز باشیم.
 حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدئو کنفرانسی با مردم شریف آذربایجان اظهار کرد: دیدار رهبر انقلاب با مردم اذربایجان یک راهبرد مشخص ویک سخنرانی مهم بود که می‌شود گفت خلاصه‌ای از بیانه‌ای از گام دوم انقلاب را به ملت ایران گوشزد فرمودند، هدف‌های انقلاب را ترسیم فرمودند. پیشرفت واقعی همه جانبه مادی و معنوی تحقق عدالت اجتماعی، اقتدار کشور، شکل گیری تمدن نوین اسلامی از اهداف شکوهمند انقلاب اسلامی بود.
 وی افزود: این انقلاب با برکت که در مسائل معنوی و اخلاقی و مسائل متعدد بی‌بدیل است، باید تلاش کنیم که به آن اهدافش برسانیم این مسیر طولانی است برای رسیدن به قله باید تلاش کرد نباید ناامید شد، سنگ اندازی های دشمن نباید ما را از اهداف انقلاب دور کند.
امام جمعه دهدشت تاکید کرد: مسئله جهاد تبیین صرفاً وظیفه مسئولان نیست برای آینده کشور باید دانشمندان محقق توانمند برای تقویت نهضت علمی کشور تربیت بشود.
 وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص ادامه یافتن انقلاب و اهداف آن، افزود:
این انقلاب باید ادامه داشته باشد برای ادامه دادن این انقلاب نیازمند تلاش دانشمندان و پژوهشگران، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها، فعالیت کارآفرینان و کارگران؛ پوشش جوانان و پژوهشگران در حوزه‌های متعدد، فعالان عرصه خدمات اجتماعی هستیم.
 وی در ادامه گفت: جمعیت کشور رو به پیری است امروزه یکی از مشکلات یکی از معضلات مهم غرب جامعه پیر است باید توجه ویژه کرد به این مسئله. 
 حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خطاب به جوانانان افزود:جهاد تبیین نباید روی زمین بماند.ذجوانان ما نباید سکوت کنید پای کار باشید و با افتخار از انقلاب اسلامی دفاع کنید. نگذارید حرف ولی امر مسلمین روی زمین بماند این وظیفه شرعی همه ما است که باید نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم.
 وی با اشاره به مسئله مذاکرات وین افزود: امروز در مسئله مذاکرات وین مذاکرات وین و حضور فعالی دارند مذاکرات وین با فرازها و فرودهایی ادامه دارد خبرهایی که این روزها به گوش می‌رسد به یک نقطه ختم می‌شود، یک مسئله را پیگیری می‌کند.
وی گفت: ایران اسلامی بسته محتوایی قوی، علمی و یک برنامه کاملاً مشخص ارائه شده و سربازان آماده نظام اسلامی که دارند در تیم مذاکره کننده، با دشمن مقابله می‌کنند. پای توافقی را امضا خواهند کرد که تضمین محور و راستی‌آزمایی قطعی داشته باشد غیر از این تیم مذاکره کننده ما هیچ امضایی نخواهد کرد.
  صهیونیست‌ها بدانند که ملت ایران باز در این مسئله شما را ناکام خواهد گذاشت. این فضا فضای سال ۹۹ نیست فضای ذوق و اشتیاق رسیدن به برجام توافق به هر قیمتی نیست. امروز فرزندان عالم و دانشمند متخصص، متعهد و توانمند ملت ایران پای کار شما ایستاده‌اند، ما ملت ایران امروز اعلام می‌کنیم همچنان پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی هستیم و از این عزیزان تا اینکه مذاکرات ما را به نتیجه موفق برسانند و بازوی دشمن را بخوابانند حمایت خواهیم کرد.
 امام جمعه دهدشت گفت: آمریکا و سه کشور اروپایی به خصوص رژیم درمانده صهیونیستی باید بداند که اجرای نمایش‌های مختلف و با بازیگری‌های رنگارنگ ایشان با تغییر سناریوها کاری را به جایی نخواهد رساند سودی نخواهد بخشید.
وی با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران سینمای فراز انقلاب امسال در جشنواره فجر و سیمرغ‌ها اظهار کرد:
فیلم فجر پرچمدار جنگ روایت‌ها بود امسال از آن پنج فیلم برتری که راه یافتند به جشنواره چهارفیلم با موضوع جنگ و شخصیت‌های مذهبی بود که این دستاوردهای بسیار مهمی است.
خطیب نماز جمعه دهدشت ادامه داد: سپاه در اوج افتخار و در چشم ملت ما در اوج عزت و بزرگی است. سپاه دستاوردهای فراوانی دارد هرکجا دشمن یک نهادی را دید که یک نهاد موفقی است که بصیرت بصیرت افزایی و تلاش می‌کند، زحمت می‌کشد جنگ رسانه‌ای را شروع می‌کند جنگ رسانه‌ای را برعلیه آن شروع می‌کند تمرکز خودشان را گذاشتن بر اینکه لجن پراکنی کنند برای خش دار کردن سپاه سپاه مهم‌ترین عامل بالندگی و روندگی انقلاب اسلامی است این را دشمن و دوست بداند که این مسئله مهم و جدی همه ماست
 وی با اشاره به محرومیت‌های شهرستان کهگیلویه و عدم توجه به برخی از مسائل که یکی از نکات مهمی که در شهرستان ما وجود دارد، مسئولان راه و راهداری است، افزود: محرومیت و مظلومیت دیشموک تاریخی است مسئولان ما فکری باید بکنند جاده‌های روستایی بخش دیشموک با اولین بارندگی مسدود و ارتباط مردم روستا با بخش و شهرستان‌ها قطع می‌شود راه ارتباطی مناسب به عنوان مطالبه عمومی ۸۵ روستا یک مسئله جدی است و این مسئله مفعول مانده است. محرومیت‌های زیرساختی جاده‌های صعب العبور که با اولین بارش برف و بارندگی مسدود می‌شود. محرومیت تاکی؟ چگونه؟ آیا در برخی از مناطق استان هم این چنین برخورد می‌شود. چه کسی به فکر زنان روستایی است که برای زایمان نمی‌توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند. صاحبان خودروهای شاسی‌بلند عمق خرابی جاده‌های دیشموک را درک نمی‌کنند. مسؤولان با وانت و نیسان به رودسمه، پای پر، سردو تنگ چویل و ..بروند ببینند چگونه است چقدر در جلسات خصوصی تذکر دهیم چقدر ائمه جمعه بگویند آقای استاندار ورودکند یک ماه دستگاه‌های راهداری استان را در دیشموک مستقر کنید همه این مشکلاات برطرف می‌شود.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه صدای مردم روستاهای دیشموک در برف گم می‌شود، افزود: نگذارید مسایل کوچک و ریز در خطبه‌ها گفته شود از استاندار و معاون عمرانی توقع داریم با اقدام جهادی فکری به حال روستاهای دیشموک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روستاهای دیشموک پیشکش
همین چاله چوله های دهدشت را مرمت کنید...انگار مسئولین خبر ندارند که همین روستاهای مرکزی ۳۰سال است روکش اسفالت ندارند و وسایل مردم را فرسوده کردند.
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
دزد بازاری در وزارتخانه!

دزد بازاری در وزارتخانه!

وزير نمي‌گويد «تغيير» مي‌‌كنند، مي‌گويد: «بركنار» مي‌‌شوند. اين «بركناري هزار مدير» (نه ...
1