تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۴۴۴۷۴۰
با همراهی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

روشنفکر در روستای موگر ( + تصاویر )

۱۱
۰
روشنفکر در روستای موگر ( + تصاویر )
کبنا ؛نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست، خوشبختانه آهنگ و شروع کار فرماندار مرکز استان آقای مهدوی مطلق متناسب با اهدافی است که برای یک فرماندار ترسیم شده است.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از روستای «موگر» شهرستان بویراحمد بازدید کرد. روشنفکر در این دیدار با اشاره به عملکرد فرماندار شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم باید مستقیم با ایشان در ارتباط باشند، خودشان بیشتر توضیح خواهند داد و خواسته‌ها و نیازها در شورای اداری شهرستان مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: در نشست با مدیران حتماً موارد مطرح شده توسط مردم و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود و ان شاء الله برای عملیاتی کردن آنها بر اساس اولویت‌ها، تلاش خواهد شد.
وی با بیان اینکه فلسفه وجودی این صندلی و مدیران خدمات رسانی است، خاطرنشان کرد: مردم بسیار فهیم هستند و اینکه ادعا کنیم همه مشکلات صددرصد حل می‌شود تنها یک شعار است و با چنین شعارهایی مخالف هستم، اما قول خواهیم داد همینکه مشکلات بررسی شده و اولویت بندی شوند بخشی از کار پیش رفته است.
روشنفکر عنوان کرد: ما ملزم به اتفاق همه مدیران طبق اساسنامه نظام در کنار مردم، برای مردم و در جهت خدمات رسانی به آنها وقتمان را وقف کنیم.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس ادامه داد: با پیگیری‌های چند روزه دغدغه اصلی مردم منطقه که دوحلقه چاه بود و از زمان انتخابات وجود داشتند، باپیگیری های دکتر مهدوی مطلق حل شد و سایر مشکلات در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه قطعاً مردم قابلیت لازم را داشتند که خداوند این موهبت‌های خدادادی را به آنها عطا کرده است، اذعان داشت: در رابطه با مشکلات آب شرب که مردم مطرح کردند باید گفت که آقای برخه مدیرعامل آب و فاضلاب پیگیری خواهند کرد، همچنین در بحث بهسازی و طرح‌های هادی که دغدغه مردم است فرماندار مرکز استان این مورد را در دستور کار قرار دهند.

حجت‌الاسلام سیدفرج الله پژمان امام جمعه کبگیان که در این سفر جناب دکتر روشنفکر را همراهی می‌کردند، گفت:  جناب دکتر روشنفکر یکی از مردان انقلابی و وظیفه شناس و دلسوز مردم هستند بخش کبگیان از آنجایی که چسبیده به شهر یاسوج است به آن توجه نمی‌شود و روستاهای آن مشکلات عدیده‌ای دارند روستای موگر مشکلاتی از قبیل مشکلات جداول و خیابان دارند که باید اعتباری برای دهیاری در نظر گرفته شود که به این مشکلات رسیدگی کنند. جناب دکتر روشنفکر امیدواریم حضرتعالی با قدوم خیرتان که مایه برکت است برای همه ما بتوانید گرهی از مشکلات این مردم را باز کنید نمی‌گوییم همه مشکلات روستا را یکجا و در یک سال حل و فصل بفرمایید بلکه دو تا از مشکلات این روستا را که توسط دهیار گفت خواهد شد انتظار است که حل و فصل شود.
 فرماندار شهرستان بویراحمد نیز گفت: در رابطه با چاه‌های آب روستای موگر جناب دکتر روشنفکر تاکید داشتند که از اختیارات فرمانداری جهت حل این مشکل استفاده کنید و با حمایت ایشان بحث استفاده از چاه‌های آب که یکسری منع قانونی داشت حل شده است.
 مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: از نماینده مردم در مجلس که بدون هیچ چشم‌داشتی شبانه روز خود را وقف مشکلات مردم کرده‌اند و همچنین فرماندار شهرستان بویراحمد بخاطر همراهی و پیگیری‌هایشان تشکر می‌کنیم.
برخه با اشاره به مشکلات آب شرب منطقه، افزود: تاسیساتی که قبلاً از مخزن تا شبکه توزیع آب راه اندازی شده، برای جمعیت ۳۰ تا ۴۰ خانواری بود اما هم اکنون قریب به ۲۰۰ خانوار رسیده است زیرا قبلاً کوچ کننده بود ولی اغلب درحال بازگشت هستند و باعث افزایش جمعیت شده که موجب کمبود آب است.
وی اضافه کرد: هم در بحث شبکه و هم ظرفیت مخازن با مشکل مواجه هستیم، اینکه قول بدهیم ظرفیت را افزایش می‌دهیم یا مخزن جدید اضافه می‌کنیم در پایان سالی مالی ممکن نیست، با این حال در برنامه‌های آینده مورد بررسی قرار خواهیم داد تا در جلسات شورای برنامه ریزی بویراحمد طرح کرده و رسیدگی خواهیم کرد. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز که در این دیدار نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد و سایر مسئولان را همراهی می‌کرد، گفت: حضور در چنین جاهایی برای ما مسئولان افتخار است مخصوصاً حضور در گلزار شهدا و بررسی وضعیت خدمات، همانگونه که دکتر روشنفکر فرمودند اطلاعات را اخذ کرده و در مدت اندک حضورم اطلاعات لازم را در مورد منطقه موگر بدست آوردیم.

معتمدی‌ اذعان داشت: دو مساله لازم است در این روستا مورد توجه قرار گیرد، اول بحث طرح توسعه باغات در اراضی شیب دار است که این روستا یکی از نقاط پایلوت شهرستان است و نزدیک به ۹۰ هکتار از اراضی مستعد را در این منطقه داریم.
وی عنوان کرد: اراضی مورد نظر شناسایی شده و کاری که باید صورت گیرد این است که قریب به ۵۰ هکتار از این اراضی هم در ارتباط با هزینه احداث و هم تأمین نهال آنها بصورت یارانه‌ای در خدمت مردم عزیز باشیم تا امسال حداقل ۵۰ هکتار از این اراضی را سامان دهیم.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: توسعه باغات در این روستا می‌تواند سبب ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شود، نکته دوم نیز اینکه برای استفاده از چاه‌های مطرح شده حتماً اول تعاونی تشکیل شود، زیرا اگر قرار است خدمتی عرضه شود در قالب این تشکل‌ها و تعاونی‌ها امکان پذیر است، لذا آمادگی جهت انجام این مورد داریم و این دو قدم را به عنوان قدم‌های اولیه برداریم.








نام شما

آدرس ايميل شما

قیصر
Iran, Islamic Republic of
من شهر مردم بی آبی نابود کابین
بهرام بیگی
Iran, Islamic Republic of
فعلا برنج چمپه و مرغ محلی بخریت .
روز حساب ایرسه
حبیب منش
Romania
عکس قدیمی دوره انتخابات
بی پناه
Romania
جناب برخه یکسری به کوی علوم پزشکی بزن بجای تعریف تمجید نماینده
گنجگان
Romania
خیلی‌ خیلی خنده‌دار است!!!!!
نماینده این همه تعریف و تمجید و ستایش از فرماندار می کند؟؟!!!
چون روشنفکر خوب می داند دکتر مهدوی فرماندار بویراحمد مستقل است می‌خواهد ایشان را به سمت خود جلب کند
کوشک و دشتروم
Romania
جناب نماینده نام سایر مناطق بویراحمد و دنا را هم بلدی؟؟؟
مثلاً میدانی پرکدون کجاست؟؟
چال بنیو و کوخدان و امیر آباد و میمند چطور؟
تنگ خشک و کاکان و وزگ و قلات ......... چطور؟؟؟

جهت اطلاع:
این مناطق هم جزو بویراحمد و دنا هستند
دانشجویان امروزی
Romania
جناب نماینده مجلس انقلابی
چرا این همه تبعیض و تفاوت؟؟؟
انتصابات فامیلی و منطقه ای شما را فراموش نخواهیم کرد
انشالله به وقتش......
موگر
Iran, Islamic Republic of
جزحرف عملکردی ندیده ایم....روشنفکربرای ماتمام شده
Iran, Islamic Republic of
زنده باد آقای دکتر روشنفکر
برافراشته پور
Iran, Islamic Republic of
خوب بگرد چی من گشتنت نی دکتر،بهترین پست سیتو مدیر کل آموزش و پرورشه یا رئیس دانشگاه فرهنگیان
فاطی
Iran, Islamic Republic of
پول میخوام 😑
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1