تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۳۹
کد مطلب : ۴۴۴۶۲۱
در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی مطرح شد

سرگردانی مردم چاروسا از دست این ادارات

۰
سرگردانی مردم چاروسا از دست این ادارات
کبنا ؛امام جمعه قلعه‌رئیسی با اشاره به مشکلات روستاهای این بخش و درخواست از استاندار گفت: از مدیران‌کل بخواهید در مرکز استان نمانند و سری به مناططق محروم قلعه‌رئیسی بزنند.
 به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار کرد: مسئولان استان و شهرستان دراین ایام دهه فجر در بخش چاروسا به همراه جمعی از مسئولان بخش با عنوان کاروان انقلاب و تریبون انقلاب به میان روستاها رفتیم آنچه مشاهده کردیم و وفاداری مردم به نظام انقلاب امام و شهدا و ولایت و فقر و رنج و محرومیت از امکانات اولیه بود هنوز مردم روستای شوتاور از نعمت گاز محروم هستند دانش آموزان دبیرستانی برای ادامه تحصیل به خاطر نبود دبیرستان در این روستا با دردسرهای فراوانی روبرو هستند هنوز طرح هادی روستا انجام نگرفت.
 امام جمعه قلعه‌رئیسی افزود: در روستای پس رش شاهد اوج محرومیت به لحاظ بی توجهی بنیاد مسکن و عدم اجرای طرح هادی هستیم در روستای جنت مکان و لا کوره و دار گنجی شاهد نبود راه مناسب و نبود گاز و سختی عبور مرور مردم و دانش آموزان در زمستان و شاهد کرایه‌های نجومی آژانس‌ها و مختل بودن سیستم تلفن همراه هستیم در روستای موشمی مردم از بی آبی و و حاکم شدن مدیریت توزیع آب کداخدا محوری و نبود راه مناسب هستیم.
 وی گفت: مردم بخش چاروسا از استاندار محترم انتظار دارند برنامه ریزی بکنند و مدیران کل آخر هفته در مرکز استان نماند و از مناطق محروم بازدید کنند و در بین مردم باشند و به نماز جمعه‌ها بیایند.
 صلواتی عنوان کرد: حقیقتاً مردم بخش چاروسا از بنیاد مسکن اداره امور عشایری و شرکت برق و گاز و آب و فاضلاب کلافه و سرگردان هستند. امیدوار استاندار محترم برای مسائل و مشکلات مردم بخش چاروسا با فوریت چاره‌اندیشی کنند تریبون انقلاب در میان دانش آموزان و مدارس هم رفت آنچه در مدارس مشاهده کرد در آینده نزدیک مطرح می‌شود.
 وی گفت: امام جمعه به عنوان حلقه وصل بین مردم و مسئولان از طریق تریبون نماز جمعه مسائل و مشکلات مردم را مطرح مطالبه گری می‌کند امیدوارم استاندار محترم و مدیران‌کل توجه کند و به یاری مردم بیایند.
 امام جمعه قلعه‌رئیسی تصریح کرد: در موضوع مذاکرات وین واقعیت این است که آمریکا حاضر به تضمین دادن به ایران در خصوص پایبندی به برجام و احیای برجام ۲۰۱۵ نیست و هر روز یک بهانه جدیدی را مطرح می‌کند آمریکا ازمیر برای احیای برجام ندارد و به این آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد آمریکایی ترامپ و بایدن در برابر ایران هیچ تفاوتی با هم ندارند در این شرایط اولویت کشور ما مذاکرات نیست و باید با ریل گذاری جدید اقتصادی در سیاست خارجی با همسایگان و استفاده از ظرفیت عضویت ایران در شانگهای و توافق‌های منطقه‌ای و با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مشکلات خودمان را حل کنیم و منتظر برجام نمانیم گره مشکلات کشور با برجام حل نمی‌شود.
 وی گفت:‌ محور بیانات نائب امام زمان در نوزدهم بهمن جهاد تبیین بود هدف اساسی جهاد تبیین گره‌گشایی از اذهان و افکار عمومی و هنرمندانه به شبهات و ابهامات و پرسش‌های حقیقی و کاذب است امروز تکلیف همه جهاد طبیعی این است که اصلی‌ترین و موثرترین راه مبارزه با دشمن در این شرایط حاضر هم این تبیین گری است.
صلواتی عنوان کرد: صدور فرمان این جهاد از طرف نائب امام عصر می‌باشد ترک این جهاد برای هر کس که می‌تواند و انجام نمی‌دهد گناه کبیره است جهاد تبیین در حال حاضر با محوریت رسانه است منظور از رسانه حرکتی بر کوچک و بزرگ اما مؤثر است باید مجاهدان این جهاد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در وسط میدان باشند اولین جهاد واجب قطعی و فوری است استکبار در ۴۳ سال گذشته همه جنگ‌ها را تجربه کرد و شکست خورده است.
 وی گفت:‌ لذا امروز به دنبال تحریف واقعیت‌ها و وارونه جلوه دادن حقایق است این و جهاد بر همه جهادها مقدم است این جهاد هم تهاجمی است و هم دفاعی و باید از لاک دفاعی بیرون بیاییم و آرایش تهاجمی بگیریم با فوریت این جهان حرکت آتش به اختیار هم فهمیده می‌شوند و لذا خطاب به خانواده‌ها با خانواده معظم شهیدان و بسیج و بسیجیان و معلم و فرهنگیان و علما و روحانیت و دانشجو و دانشگاه‌ها می گوییم دیروز فرمان جهاد صادر شد خیلی از شهدا به فوز عظیم رسیدند امروز فرمان جهاد دیگری توسط نائب امام زمان صادر شد و باید مجاهدانه وارد میدان شد همه اجر و پاداش همان مجاهدان جهاد اول برای مجاهدان جهاد تبیین هم هست.
نماز جمعه این هفته به یاد شهید والامقام برزو فروتنی برگزار شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1