تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۴۴۳۲۳
کبنا گزارش می دهد؛

روزهای پرشور پیست اسکی کاکان / برگزاری مسابقات اسکی در پیست اسکی

۰
روزهای پرشور پیست اسکی کاکان / برگزاری مسابقات اسکی در پیست اسکی
کبنا ؛رئیس هیات اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یک دوره مسابقه اسکی در رشته های آلپاین و اسنوبرد در رده های سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال دختران و پسران خبر داد.
 

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (16 بهمن 1400) حمید زرافشان اظهار داشت : بمناسبت دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک دوره مسابقه اسکی در دو بخش پسران و دختران در رده های سنی زیر ۱۴ و بالای ۱۴ سال در پیست اسکی کاکان برگزار شد.
زرافشان افزود : در رده سنی زیر ۱۴ سال پسران رشته آلپاین ، حسین زرافشان با زمان ۵۰ ثانیه و ۰۶ صدم ثانیه ، ارشیا برزین با ۵۲ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه ،و عرفان بختیاری زاده با زمان ۱ دقیقه و ۷ دهم ثانیه به ترتیب اول تا سوم شدند.
رئیس هیات اسکی استان در خصوص نفرات پسران بالای ۱۴سال اظهار داشت :آبتین بالش زر با ۲۸ثانیه و ۱۴ صدم ثانیه ،سید علی افتخاری با ۲۹ ثانیه ، و سامان علی زاده با ۳۱ ثانیه و ۲۱ صدم ثانیه مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

زرافشان برندگان دختران زیر ۱۴ سال را ، درسا مرتضوی با ۴۱ ثانیه و ۹۵ صدم ثانیه و نادیا برزین با ۵۹ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه در رشته آلپاین اعلام کرد .
حمید زرافشان گفت : در رشته اسنوبرد زیر ۱۴ سال مهرداد قلی پور با زمان ۱ دقیقه و ۳۱ صدم ثانیه و علی مندیان با ۱ دقیقه و ۴ صدم ثانیه اول و دوم شدند .
وی با اعلام اینکه آموزش رایگان اسکی برای افراد زیر ۱۲ سال با تجهیزات اسکی انجام می شود اضافه کرد: هیئت اسکی استان از متقاضیان تقاضا دارد که در روزهای شنبه تا چهارشنیبه هفته از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به پیست اسکی کاکان مراجعه کنند .
رئیس هیات اسکی استان ضمن اعلام آمادگی جهت حضور در مسابقات کشوری افزود: پیست اسکی با همه امکانات و تجهیزات مناسب با تلاش شبانه روزی اعضای هیئت آماده خدمت به ورزشکاران این رشته در سراسر کشور و به خصوص گردشگران حوزه خلیج فارس است .
حمید زرافشان دوام برف پیست اسکی را حداقل تا اواسط فروردین پیش بینی کرد و ادامه داد : درخواست هیات از مدیران محترم،توسعه پیست اسکی و کمک به تعمیر و بازسازی بالابر و ماشین برف کوب و لوله کشی آب آشامیدنی و حضور استاندار در این پیست اسکی کاکان است .
وی با ابراز نگرانی از وضعیت آنتن دهی در منطقه پیست اسکی کاکان تقاضای همکاری متولیان اینترنت شد و اظهار کرد : خواهان ارتقاء خط اینترنت به فور جی و ارتقا دکل مخابراتی هستیم، ضمن اینکه جا دارد از زحمات نیروی انتظامی کلانتری کاکان، پلیس امنیت اخلاقی، پلیس یگان امداد و راهداری استان و جاده کاکان یاسوج تشکر ویژه داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
فایل های مرتبط
1