کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

روزهای پرشور پیست اسکی کاکان / برگزاری مسابقات اسکی در پیست اسکی

16 بهمن 1400 ساعت 11:26

رئیس هیات اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یک دوره مسابقه اسکی در رشته های آلپاین و اسنوبرد در رده های سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال دختران و پسران خبر داد.


رئیس هیات اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یک دوره مسابقه اسکی در رشته های آلپاین و اسنوبرد در رده های سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال دختران و پسران خبر داد.
 

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (16 بهمن 1400) حمید زرافشان اظهار داشت : بمناسبت دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک دوره مسابقه اسکی در دو بخش پسران و دختران در رده های سنی زیر ۱۴ و بالای ۱۴ سال در پیست اسکی کاکان برگزار شد.
زرافشان افزود : در رده سنی زیر ۱۴ سال پسران رشته آلپاین ، حسین زرافشان با زمان ۵۰ ثانیه و ۰۶ صدم ثانیه ، ارشیا برزین با ۵۲ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه ،و عرفان بختیاری زاده با زمان ۱ دقیقه و ۷ دهم ثانیه به ترتیب اول تا سوم شدند.
رئیس هیات اسکی استان در خصوص نفرات پسران بالای ۱۴سال اظهار داشت :آبتین بالش زر با ۲۸ثانیه و ۱۴ صدم ثانیه ،سید علی افتخاری با ۲۹ ثانیه ، و سامان علی زاده با ۳۱ ثانیه و ۲۱ صدم ثانیه مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

زرافشان برندگان دختران زیر ۱۴ سال را ، درسا مرتضوی با ۴۱ ثانیه و ۹۵ صدم ثانیه و نادیا برزین با ۵۹ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه در رشته آلپاین اعلام کرد .
حمید زرافشان گفت : در رشته اسنوبرد زیر ۱۴ سال مهرداد قلی پور با زمان ۱ دقیقه و ۳۱ صدم ثانیه و علی مندیان با ۱ دقیقه و ۴ صدم ثانیه اول و دوم شدند .
وی با اعلام اینکه آموزش رایگان اسکی برای افراد زیر ۱۲ سال با تجهیزات اسکی انجام می شود اضافه کرد: هیئت اسکی استان از متقاضیان تقاضا دارد که در روزهای شنبه تا چهارشنیبه هفته از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به پیست اسکی کاکان مراجعه کنند .
رئیس هیات اسکی استان ضمن اعلام آمادگی جهت حضور در مسابقات کشوری افزود: پیست اسکی با همه امکانات و تجهیزات مناسب با تلاش شبانه روزی اعضای هیئت آماده خدمت به ورزشکاران این رشته در سراسر کشور و به خصوص گردشگران حوزه خلیج فارس است .
حمید زرافشان دوام برف پیست اسکی را حداقل تا اواسط فروردین پیش بینی کرد و ادامه داد : درخواست هیات از مدیران محترم،توسعه پیست اسکی و کمک به تعمیر و بازسازی بالابر و ماشین برف کوب و لوله کشی آب آشامیدنی و حضور استاندار در این پیست اسکی کاکان است .
وی با ابراز نگرانی از وضعیت آنتن دهی در منطقه پیست اسکی کاکان تقاضای همکاری متولیان اینترنت شد و اظهار کرد : خواهان ارتقاء خط اینترنت به فور جی و ارتقا دکل مخابراتی هستیم، ضمن اینکه جا دارد از زحمات نیروی انتظامی کلانتری کاکان، پلیس امنیت اخلاقی، پلیس یگان امداد و راهداری استان و جاده کاکان یاسوج تشکر ویژه داشته باشیم.


کد مطلب: 444323

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444323/روزهای-پرشور-پیست-اسکی-کاکان-برگزاری-مسابقات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1