کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم وزیر آموزش و پرورش:

عزت‌خواه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد شد ( + متن حکم )

4 بهمن 1400 ساعت 17:23

طی حکمی از سوی یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


طی حکمی از سوی یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، در متن این حکم آمده است؛
نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب می‌شوید.
امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویّات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و همسویی با برنامه‌های ریاست محترم جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری فرهنگیان فرهیخته، اعضای شورای آموزش و پرورش، کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونان وزارت، در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش به ویژه پیاده سازی و اجرای سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش با رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله، خدمت بی منت به مردم شریف، رعایت قانون و مقررات و تحقق عدالت آموزشی از خداوند متعال مسألت دارم.

بیشتر بخوانید:

منابع غیر رسمی: عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شد

عزت‌خواه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد شد


حسنعلی عزت خواه در این رابطه ضمن تایید خبر انتصاب خود بعنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به ایسنا گفت: زمان تودیع و معارفه هنوز مشخص نیست.
گفتنی است؛  حسنعلی عزت خواه، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته تحصیلی تاریخ تشیع با ۲۸ سال سابقه کار، از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد است.
یادآور می‌شود که عزت خواه، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب، دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه لوداب و همکاری با شورای عالی آموزش و پرورش استان، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس گروه متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئول حراست اداره کل کانون پرورش فکری و کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد.
پیش از عزت خواه، هادی زارع پور این مسئولیت را بر عهده داشت.


کد مطلب: 443901

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443901/عزت-خواه-مدیرکل-جدید-آموزش-پرورش-استان-کهگیلویه-بویراحمد-متن-حکم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1