تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۴۳۸۸۱
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف بیش از ۱۸۹ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کشف بیش از ۱۸۹ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۸۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور اصفهان-یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (4 بهمن ماه 1400) سردار "کیقباد مصطفایی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "استان" ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور "یاسوج" به "اصفهان" ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور  "یاسوج" به "اصفهان" به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه رانندگان با بی توجهی به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شدند، تصریح کرد: پس ازطی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودروها متوقف و مشخص شد یکی از خودروها اسکورت کننده مواد مخدر و در بازرسی از دیگر خودرو ۱۸۹ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: ۲ نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
1