تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۴۴۳۶۴۷
در جمع خبرنگاران مطرح شد

تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد / پیمانکاران دو شیفت کار کنند/ تخصیص 150 میلیارد تومان به بیمارستان‌های چرام، لنده و دنا / تزریق 80 میلیارد تومان نقدی به بیمارستان‌های در حال ساخت

۳
۰
تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد / پیمانکاران دو شیفت کار کنند/ تخصیص 150 میلیارد تومان به بیمارستان‌های چرام، لنده و دنا / تزریق 80 میلیارد تومان نقدی به بیمارستان‌های در حال ساخت
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 میلیارد تومان به بیمارستان‌های در حال ساخت کهگیلویه و بویراحمد تزریق شد که موجب رونق و اشتغال و سرعت عمل در انجام کارها می‌شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید علی احمدزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های مهم حوزه بهداشت و درمان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بهداشت و درمان عدم وجود بیمارستان در حد مورد نیاز در برخی شهرستان‌ها و نبود اعتبار برای پیشرفت بیمارستان‌های در حال ساخت بود که این امر در سفر ریاست محترم جمهوری مورد توجه قرار گرفت و اعتبار لازم برای اتمام بیمارستان شهرستانهای دنا، بهمئی، لنده و چرام به مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان منظور و مصوب شد.
وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده. بیمارستان بهمئی کلاً مبلغ ۲۰ میلیارد تومان نیاز داشت و تمامی این مبلغ تخصیص داده شده و تأمین گردیده است و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته، لازم است روند اجرا و اتمام بیمارستان سرعت بگیرد و هرچه زودتر مورد بهره برداری قرار گیرد. تاکید می‌شود این مبلغ کل اعتبار مورد نیاز این بیمارستان بوده است.
احمدزاده گفت: برای بیمارستان‌های شهرستانهای چرام، دنا و لنده مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که قریب به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.



وی در ادامه اضافه کرد: به عبارتی برای هر بیمارستان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی غالباً پیمانکاران از دولت طلبکار هستند و دنبال تخصیص و دریافت مطالبات خود هستند، لیکن در این خصوص تخصیص اعتبار بر مطالبات پیمانکاران پیشی گرفته و لازم است پیمانکاران با جدیت و بصورت حداقل دو شیفت کار کنند تا این اعتبارت را هرچه زودتر جذب نمایند و این پروژه‌ها را به اتمام برسانند.
وی گفت: تزریق ۸۰ میلیارد تومان آن هم بصورت نقدی به چهار بیمارستان در حال ساخت استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند موجب رونق و اشتغال باشد و باعث سرعت عمل در انجام کارها گردد.
احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خریدهای این پروژها تا حد ممکن در شهرستانه‌ای استان انجام شود تا موجب رونق کسب و کار در بازار و در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شود و کمک نماید که بازارهای استان از حالت رکود خارج گردند و این امر برای پیمانکاران و دانشگاه یک تکلیف است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مشاور
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار ، شما از حفر چاه ویل در پروژه های عمرانی علوم پزشکی بی خبرید ،/ یک پروژه به خاطر تعلیق ، یک پروژه به دلیل سرما ، یک پروژه به دلیل گرما ، یک پروژه به دلیل فسخ، یکی به دلیل خاتمه ،یکی به دلیل شهرداری ، یکی به دلیل فامیل بازی ، باند بازی ، خاله خروجی و الی آخر این پولها را می‌بلعند. دست فاسدان باید قطع شود .
Iran, Islamic Republic of
خبری از بیمارستان پاتاوه که سر راه اصلی یاسوج و دهدشت به اصفهان و تهران است،نیست.جمعیت پاتاوه و بخش پاتاوه زیاد هست اما هنوز بیمارستان نداد و خبری هم نیست کجاست عدالت انقلابی و عدالت علوی و اسلامی و دینی.بودجه و اعتبار بیمارستانی که قرارربود در پاتاوه کلنگ زی شود و احداث و استقرار یابد کجاست.
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
سه شیفت کار می‌کنیم نگران نباش حاجی خیالت تخت شما آسوده خاطر باش ای بزرگ مرد تاریخ
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1