تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب : ۴۴۳۴۴۶
مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه برگزار شد

فرماندار سابق کهگیلویه: نقد استاندار باید مسئله محور باشد / سردار سلیمانی و ظریف دو روی یک سکه بودند / بدترین خاطره فرماندار سابق کهگیلویه

۱۳
۰
فرماندار سابق کهگیلویه: نقد استاندار باید مسئله محور باشد / سردار سلیمانی و ظریف دو روی یک سکه بودند / بدترین خاطره فرماندار سابق کهگیلویه
کبنا ؛فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه گفت: اگر نقدی به استاندار یا فرماندار داریم باید مسئله محور باشد، و همه باهم کمک کنیم تا استان کهگیلویه و بویراحمد به جلو رانده شود. 
به گزارش کبنا، روز چهارشنبه (22 دی ماه 1400) مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد. در این آئین، عبدالعزیز موسوی به پیشنهاد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حکم احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه منصوب و از خدمات دارا کریمی‌نژاد تجلیل شد.
دارا کریمی‌نژاد فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه در مراسم تکریم خود تصریح کرد: ما این افتخار را پیدا کردیم در این نظام چه در دولت اصلاحات و چه در دولت تدبیر و امید خدمتگزار مردم کهگیلویه باشیم و ما تصمیم گیران این جایگاه‌ها را اشغال کردیم پس حتماً باید پاسخگوی مسئولیت‌مان باشیم.  همه دولت‌ها خدمت کردند و بی‌انصافی است اگر گفته نشوند.

کریمی نژاد در ادامه توضیح داد: از روز تولد در کنار رود مارون و روستای محروم مجاور مارون تا حضور در جبهه جنگ در سن ۱۵ سالگی و آغاز شغل شریف معلمی در ۱۸ سالگی، مرا به سخت جانی خود این گمان بود که می‌توانم خدمتگزار باشم.
 وی افزود: ضعف‌هایی داشتیم اما سعی کردم اصل بر اعتماد باشد، در تمام دوره‌ها؛ دوره‌های خدمتم، گفتم اگر اشتباهی باشد به پای من و همه خوبی‌هایش برای مدیران نوشته شود.
فرماندار سابق کهگیلویه با بیان اینکه در زمان انتصاب به عنوان فرماندار لنده و کهگیلویه هیچ کدام از نمایندگان نقشی نداشتند، گفت: از زمان تغییر دولت منتظر رفتن بودم و بارها استعفا داده بودم. هر دولت ایده‌هایی دارد که باید نیروهای همسو با خودش اجرایی کند.
وی بیان داشت: ادعای آنها که می‌گویند به حزب و گروه سیاسی وابسته نبودم را سم می‌دانم چرا که آدمها تا وقتی در حزب رشد نکنند و متوجه گرایش‌ها نشوند، نمی‌توانند آب دیده شوند.
کریمی‌نژاد اضافه کرد: بر خلاف آنها که می‌گویند وابسته به حزب و جریان نیستم، من هستم. حزب را شناسنامه می‌دانم و البته ضمن هویت فکری تعامل هم داشتم.



وی افزود: تعامل با همه و طیف‌های مختلف را مدنظر داشتم. عدم تعامل با جریانات سیاسی و گروه‌ها برای نظام یک آسیب است و من تعامل را یاد گرفتم و می‌دانستم اگر مقابله کنم کار به جلو برده نمی‌شود.
 فرماندار سابق کهگیلویه به نقش خود در دعوت از بنیاد علوی در لنده و دیشموک اشاره کرد و گفت: بدون اغراق با پیگیری‌ها و سماجت‌ها این دو بنیاد را آوردیم. در آوردن بنیاد علوی در لنده بیش از۹۰درصد و در دیشموک 50 درصد نقش داشتم.
 کریمی نژاد گفت: در بحث برگزاری انتخابات با وجود اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان الکترونیکی نبود و نیروهای امنیتی کمتری داشتیم اما کمترین تنش‌ها و آسیب‌ها را بدون هیچ گزند و تنشی داشتیم.
 وی افزود: در بحث کرونا با توجه به کمبود مراکز درمانی و تجهیزات بیمارستانی و سایر امکانات به همت همین مجموعه و همه افراد، کادر درمانی که پای کار بودند، تقریباً کمترین تلفات و بیشترین خدمات دهی را در استان داشتیم.
فرماندار سابق کهگیلویه گفت: ما امسال کمترین آسیب را در حوزه خشکسالی و آتش سوزی در شهرستان داشتیم، و علت آن آمادگی دهیاران و قرقبانان قبل از هرحادثه و بحرانی بود.
 کرمی‌نژاد گفت: اگر نقدی به استاندار یا فرماندار داریم باید مسئله محور باشد، و همه باهم کمک کنیم تا استان کهگیلویه و بویراحمد به جلو رانده شود. پژوهش‌ها و کارهایی که در جهت توانمند سازی بخش‌ها، راهکارهای توسعه یافتگی کهگیلویه، را تدوین کردیم و در اختیار دوستان قرار می‌دهم، همه ما به فرماندار جدید شهرستان کمک کنیم تا پروژه‌های کهگیلویه پیشرفت کنند.



کریمی‌نژاد گفت: چهار سال اول دولت تدبیر در روستاها انقلاب شد، تحریم ها و موانع در ادامه کار را کند کرد.
وی با وصف تحسین آمیز دولت تدبیر و امید اضافه کرد: دولت توانست در سنگ پراکنی زمانه در تحریم و کرونا و واکسن ستیزی واقعا تدبیر داشته باشد و امید می‌داد.
کریمی‌نژاد گفت: در دولت انسان‌های بزرگی بودند ظریفانه و نجیبانه که در تاریخ دیپلماسی ماندگار شدند. مرد میدان سردار سلیمانی و مرد دیپلماسی ظریف دو روی یک سکه بودند.
فرماندار سابق کهگیلویه با بیان اینکه ایران برای ادامه موفقیت‌ها نیاز به وحدت دارد، افزود: برای موفقیت دولت، به فرجام رسیدن برجام و تائید fatf و آرامش ملت همه باید کمک کنند.
دارا کریمی‌نژاد فرماندار سابق کهگیلویه با اشاره به اینکه بدترین خاطره‌ام خودکشی دختری در دیشموک بود، تصریح کرد: از همه گروه‌ها می‌خواهم به استاندار و فرماندار کمک کنند.
-------------------------------------
خبر: مریم افشون
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دولت کلاس ششمی ها همین چهار سال را هم اگر به پایان برسانند محشر به پا کرده اند از اول دولت یازدهم آب و باد و مه خورشید و بیت المال را خرج کردند بر باد دادند صد ا و سیما میلی را بسیج کردند تا را بر مردم تحمیل کردند این ظلم و این تحمیل به ضررشان تمام خواهد شد ان شاالله و توکلت الی الله به حول قوه الهی آخرتی نداشتند و دنیا برای آنها هم جهنم خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
کاش کمی غریب پورها یزدانی ها و دیگران از شما یاد می گرفتن
حاج
Iran, Islamic Republic of
فکر ایکنم ضربه مغزی وابیه باید بیونه که بین سلیمانی وظریف هیچ شباهت کاری وجودنیاشته ظریف سه ساعت علیه سلیمانی و برنامه یلش حرف زیه خدایی اصلاح طلبی غیر و.....چه سودی سی مردم داشته
Iran, Islamic Republic of
ظریف واقعیات رو گفت
مرد آگاه
Iran, Islamic Republic of
سلام
ی جوری برای فرمانداران مراسم مگیرین که یکی ندونه انگار اون قبلی شق القمر کرد و این جدیده قراره تو این دوره ادامه روند طلایی رو ادامه بده....
این حرفا برای مردم هیچ اهمیتی نداره تحقیق کنید چند درصد از جوانان اصلا اسم فرمانداران رو بلد هستند...
برای ما آب نداره اما برای چاپلوسان و متملقان بسیار نان دارد.
فکری دگر باید کرد که ره که میروید به ترکستان است.
وسلام
Iran, Islamic Republic of
فرماندلری کهگیلویه همیشه دست مبتدی ها بود
Iran, Islamic Republic of
احسن بر کریمی نژاد .عالی بود برای ماندن التماس نکرد
Iran, Islamic Republic of
آقای کریمی نژاد جون خودت بنیادعلوی تا زمانی که برا لنده قطعی نشد تو اطلاع نداشتی
Iran, Islamic Republic of
ما که از فرمانداری تو فقط تبلیغات دیدیم نه کار و عمل و نه تدبیر و توانمندی
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم این همه کارهای تبلیغی و از حزب و گروه حرف زدن فقط بخاطر اینه که خودت رو به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان در آینده معرفی بکنی
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم اگه می دونستی شانسی برا ماندن داری دست به هرکاری می زدی
Iran, Islamic Republic of
این همه جمع شدن برا یه فرماندار په کرونا امیکرون کجا رفت خو معلومه اومن تا رانت و سفارش بگیرن واین محروم بودن علم و دانش است باید ای استانل محروم. اندر فقر بمانن
Iran, Islamic Republic of
واقعا کسانی که فکر میکنند آقای ظریف کوچکترین لغزشی علیه مملکت داشته و دارد حتما خدا به خاطر این ظلمها و تهمت های ناروا به این انسان بزرگ و فهیم و باشخصیت در دنیا داغ سنگ و در آخرت عذاب سنگینی در انتظارش باشد
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1