تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۴۴۳۴۳۰
ب حضور مدیران استانی؛

بررسی 4 طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گچساران

۰
بررسی 4 طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گچساران
کبنا ؛با اهتمام رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان گچساران، جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید برای اولین بار درشهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، با پیگیریهای صورت گرفته توسط رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران، جلسات ستاد تسهیل ورفع موانع تولید که در مرکز استان برگزار می شود برای اولین بار برای رسیدگی به مشکلات طرح ها و واحدهای تولیدی در شهر گچساران برگزار شد.
در این جلسه موضوع تملک زمین جهت احداث شهرک های صنعتی جدید، تامین زمین مورد نیاز برای ایجاد واحد منو اتیلن گلایکول، مشکلات شرکت تعاونی ۱۰۱۱ آجر قصر ، وایجاد واحد تولید میعانات گازی با اشتغال ۵۰۰ نفر مورد بررسی قرار گرفت.
ضامن فر رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان گچساران با اشاره به اهتمام تیم اقتصادی استان برای گشایش در کار سرمایه گذاران واحدهای تولیدی، از توجه ویژه معاون اقتصادی استاندار به طرح ها و واحدهای صنعتی شهرستان خبر داد و تاکید کرد: در این جلسه تصمیمات خوبی برای تامین زمین مورد نیاز طرح ها اتخاذ گردید.
وی افزود: درخصوص درخواست شرکت تعاونی آجرپزی که در سال 88 راه اندازی شده، 42 کارگر بیمه شده دارد ولی در حال حاضر به دلیل بالا بودن تعرفه گاز و بدهی 500 میلیونی مالک آن به شرکت گاز، تعطیل شده، مصوب گردید در کارگروهی با حضور نماینده اداره استاندارد، شرکت نفت و گاز گچساران، محیط زیست، اداره صمت، بصورت تخصصی و فنی استفاده از گاز ترش مورد بررسی قرار گیرد و در صورت امکان مجوز برای استفاده از گاز ترش صادر شود.
در خصوص مشکل شرکت مشارکت تدبیر انرژی ارم، طرح تولیدی منواتلین گلایکول که قرار بوده در ماه گذشته این طرح کلنگ زنی شود اما به دلیل وجود معارض، اجرای طرح متوقف گردیده است، مقرر گردید مشکل مربوط به معارض زمین آن در روزهای آینده و با سرعت مورد رسیدگی و تعیین تکلیف گردد.
شرکت نفت پارسیان با طرح میعانات گازی؛ ظرفیت ۱۰۰ هزاربشکه و اشتغال زایی بالای 500 نفر مورد بررسی قرار گرفت و واگذاری 50 هکتار زمین برای این طرح تعیین تکلیف نشد.
همچنین مصوب شد در عرض یک هفته، فرمانداری گچساران بر اساس سند آمایش سرزمینی در مورد مکان شهرک صنعتی جدید در خنگ بنار تصمیم گیری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1