تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۴۴۲۹۰۴
در جلسه شورای اداری بخش کبگیان مطرح شد

از خواسته‌های امام جمعه تا اولتیماتوم بخشدارکبگیان به مسئولان

۲
از خواسته‌های امام جمعه تا اولتیماتوم بخشدارکبگیان به مسئولان
کبنا ؛جلسه هماهنگی شورای اداری بخش کبگیان جهت پاسداشت همایش ۹ دی، سالگرد سردار سلیمانی، شهید ستار اورنگ، و شهادت حضرت فاطمه (س) باحضور امام جمعه، بخشدار شورای بخش و شهر چیتاب، و مدیران اداری و تعدادی از دهیاران بخش کبگیان در مسجد جامع شهر چیتاب برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در این جلسه عدم حضور برخی مدیران در برنامه‌های فرهنگی، پاسداشت ارزش‌های اسلام و انقلاب را نشانه ضعف مدیران بالا دست آنها برشمرد و گفت: به آقای بخشدار که پای ثابت برنامه‌های فرهنگی و نمازجمعه هستند، عرض می‌کنم؛ چرا مدیر مسئولی که به برکت انقلاب اسلامی سرکار آمده و خود باید ناگفته و مستمر در چنین برنامه‌هایی صف مقدم باشد، علیرغم نامه نگاری حقیقی و مجازی و تماس‌های مکرر از آنان دعوت بعمل آمده باز هم حضور ندارد، لذا اینگونه انسان‌ها دیگر لازم به توبیخ ندارند و صریحاً باید با اینها برخورد دیگری کرد.
مام جمعه کبگیان عدم حضور برخی از مدیران دربرنامه پاسداشت ارزش‌های اسلام و انقلاب را عامدانه خواند و گفت: خدمت آقای استاندار، مدیران کل نهادهای خدمت رسان و فرماندار محترم عرض کنم، نمونه شاخص عدم حضور مسئولان بخش کبگیان در این برنامه‌ها حضور کمرنگ که هیچ بلکه عدم حضور سالیانه اکثر مسئولان اداری بخش کبگیان در نماز عبادی سیاسی جمعه می‌باشد که اسامی تک تک آنها راطی لیستی خدمت جناب بخشدار ارسال می‌کنیم تا به عرض استاندار محترم برساند.
وی راکد ماندن جاده اتصال چیتاب به پاتاوه دهدشت را از مهمترین مطالبات فراموش شده مردمان این دیار برشمرد و گفت: یکی از مشکلاتی که مردم این بخش بزرگ را به چالش می‌کشاند عدم دسترسی بخش به جاده ارتباطی یا به قولی اتوبان می‌باشد که حل مشکل اتصال جاده چیتاب به پاتاوه دهدشت، و هم چیتاب به راهمالی سرنجل کو می‌تواند برای همیشه مشکل این مردمان راحل کند.
منوچهرکاشفی عضو چهار دوره شورای شهرچیتاب و مسئول شورای هماهنگی بخش هم در این جلسه گفت: همایش ۹ دی امسال پنج شنبه همین هفته با حضور مردم و مسئولان در مسجد جامع شهرچیتاب برگزارخواهدشد.
وی برگزاری دومین سالگرد شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی، و اولین شهیدچیتابی مدافع حرم استان سردار ستاراورنگ را دومین برنامه این شورا دربخش برشمرد وگفت: شهیدان سلیمانی و اورنگ نماد خوش اخلاقی و پاسداری از حریم اهل الله بودند که باید مراسمی در خُـورشأنشان گرفت.
کاشفی مراسم شهادت حضرت زهرا (س) را سومین برنامه اجرائی شورای هماهنگی در بخش وشهرچیتاب برشمرد و گفت: سیاهپوش کردن معابر وخیابانهاتوسط پرسنل خدوم وهمیشه درصحنه شهرداری، ایستگاه صلواتی، وبرگزاری مراسم سخنرانی، نوحه خوانی و سینه زنی از أَهمِ برگزار مراسم شهادت این بانو خواهد بود.
محسنی فر بخشدار کبگیان سیاهپوش کردن معابر، روستاهای بخش، حضور تک به تک مدیران شورای اداری و دهیاران با کمک در حد توان مادی در هرسه مراسم را از مصوبات جلسه برشمرد و گفت: من بعد هر مدیری که عامدانه در برنامه‌های فرهنگی سر باز زَنَـد باید در حراست اداره کل نهاد مربوطه پاسخگو باشد.

------------------
خبرنگار: اسماعیل رسامـ
روابط عمومی بخشداری کبگیان٫.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1