تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۴۲۶۴۲
در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

با رتبه هجدهم بودجه ای شق القمر نکرده ایم / احمدزاده جواب تاجگردون را داد: همه خواب نیستند / انتقاد استاندار به حجیم بودن دولت و مالیات هایی که خارج از استان می رود

۷
۰
با رتبه هجدهم بودجه ای شق القمر نکرده ایم / احمدزاده جواب تاجگردون را داد: همه خواب نیستند / انتقاد استاندار به حجیم بودن دولت و مالیات هایی که خارج از استان می رود
کبنا ؛نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، امروز (سه شنبه 30 آذرماه 1400) نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار این استان برگزار شد که در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ما در جایگاه خوبی در ردیف بودجه ای قرار دارد، تلاش ها نیز ادامه دارد، ولی این موضوع را مانور ندهید.
وی گفت: وضعیت به گونه ای است که اعتبارات خوبی داریم، اما واقعیت این است که با این تسهیلات و این رقم اعتباری 2 هزار میلیاردی کار خیلی زیادی نمی توانیم بکنیم. 2 هزار میلیارد تومان برای انجام کارهای بزرگ، کم است. با وجود اینکه رتبه استان ما خوب است، رتبه 18 را داریم، ولی این رقم کوچک است. جایی که بنده قبلا کار می کردم، 1460 میلیارد تومان در اختیار بنده بود برای اینکه در مملکت خرج کنیم، ولی این استان با این همه محرومیت و مشکلات روستایی، مشکلات جاده ای روستاهای سیلاب و کلوار و مناطق محروم کهگیلویه، این میزان اعتبار پایین است.
اینکه رتبه ما در میان استان های دیگر کشور هجدهم است شق القمر نکرده ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص نداشتن ماده 23 برخی از طرح های ملی که به استانی تبدیل شدند، افرادی در استان اطلاعاتی دادند که ناقص بود و ذهن مردم مشوش شده است، معاون عمرانی استاندار و برخی از مدیران مربوطه این موضوع را پیگیری کنند و ابعاد آن را روشن کنند.
وی گفت: فضاسازی هایی ایجاد شده و اینطور تصور شده که استان ما کوتاهی کرده، ولی پروژه هایی که ماده 23 نداشته اند، دولت تصمیم گرفته که پروژه هایی که ماده 23 ندارند اعتبار ندارند، این موضوع برای کل کشور است.
احمدزاده گفت: فاضلاب شهر گچساران و فاضلاب شهر باشت وجود ندارد، چه رابطه ای بین فاضلاب لنده و دهدشت وجود دارد؟ چه رابطه ای بین نازمکان و دیل گچساران و دشت امامزاده جعفر گچساران در شبکه آب وجود دارد؟ چطور اینها در بودجه به هم پیوست شده بوده اند، و آیا اینها مطالعات شان انجام گرفته است؟ اینها دو پروژه هستند یا یک پروژه؟ از مدیران می خواهم که شفاف سازی کنند تا ذهن مردم مشوش نشود.
وی گفت: آقایان محترم مطالبی را در جراید مطرح کردند و نگرانی برای مردم ایجاد شده که لازم است مدیران شفاف سازی کنند.
احمدزاده اظهار کرد: همه خواب نیستند، بیدار هستند، با آسمان ریسمان بافتن نمی توان کار کرد، چرا آقایان اینطور قضاوت می کنند مشخص نیست. مدیران در جراید توضیح دهند که چه اتفاقی برای پروژه ها افتاده، کدام یک از پروژه ها قابل بازگشت هستند، تلاش شود برگردد، کدام ها قابل دفاع هستند، کدام ها هر چقدر هم دفاع کنیم فایده ای ندارد.
هزینه های دولت به شدت پایین آمده، هزینه های پروژه های عمرانی بالا رفته است، ما وزارت خانه تشکیل داده ایم که در این کشور کار انجام دهیم،
250 هزار میلیارد تومان هزینه پروژه های عمرانی و هزینه های دولت حدود 1 هزار میلیارد تومان است. دولت باید کوچک شود تا هزینه های دولت پایین بیاید و این اعتبارات در بخش های اقتصادی هزینه شوند.
وی گفت: اینکه دولت باید به کارمندان خود حقوق بدهد، باید امورات بگذرد، ولی کشور باید چه شود؟ این برای کشور ما و تک تک افراد جامعه مهم است. اینطور نباید شود که مالیات بگیریم و هزینه دولت شود.
احمدزاده اظهار کرد: مدیران و فرمانداران تلاش کنید که بتوانیم واحدهای تولیدی را فعال کنیم.
احمدزاده گفت: بر روی فروش اموال مازاد دولت حساب نکنید، روی اشتغال زایی و تولید، مالیاتی که از اهواز به استان داده نمی شود شناسایی شود و وارد استان شود. فروشگاه هایی که مالیات هایشان به تهران می روند، اینها باید احیا شوند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایی / دیگه پیدا نکردند برا استانداری.
امبن
Iran, Islamic Republic of
/ در جای جای استان برگزار نکردند؟ چرا در روستاها مراسم نگرفتند؟ اول اینو توضیح بدهد بعد در باره بودجه حرف بزند..چرا مراسم در لنده چاروسا جاورده چرام دهدشت سی سخت مارگون برگزار نگردید و فقط در گچساران و یاسوج و شیراز مراسم گرفتند؟
نذاشتنش !!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر مشکل کرونا نبود قطعا در همه شهرهای استان مراسم برگزار می کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست
Romania
امیدوارم وانشالله که خواب نباشید.. صادقانه خدمت کنید که روزی نزد وجدانهای مردم شرمنده نباشید
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده ضعیف است و تاجگردون پیچیده
اون یکی با تبعیض و بی عدالتی و منفعت طلبی باعث و بانی بدبختی مردم بود و این یکی با توان کمی که در تصمیم گیری دارد کاری ازش ساخته نیست.
Iran, Islamic Republic of
خداوند گچساران و استان را از تاجگردونیسم نجات داد و ریشه بسیاری از تبعیضات و ظلم ها را خشکاند.
اما متاسفانه نمایندگان و استاندار فعلی از اقتدار لازم برخوردار نیستند و الا بایستی محکمتر جواب دندان شکن به تاجگردون می دادند و واقعیات توزیع ناعادلانه بودجه و سوء استفاده از طرح ها و پروژه ها را می گفتند.
جایی که شما بودی 1460 میلیارد در اختیار داشتی !!!!!!؟؟؟؟؟
خب چه کردی با این 1460 میلیارد تومان.
الان که 2 هزار میلیارد داری می خوای چه کنی.
وای بر ما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1