تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۴۴۲۵۷۴
با ارسال متنی مطرح شد

پاسخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به انتشار مطالبی پیرامون مدارس غیرانتفاعی

۴
۰
پاسخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به انتشار مطالبی پیرامون مدارس غیرانتفاعی
کبنا ؛ بعد از انتشار خبری در پایگاه خبری کبنا نیوز مبنی بر «حواشی دست‌بردار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیست / اقدامات غیرقابل توجیه یزدانپناه / شبهات پیرامون آمارهای کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / داستان مدارس غیرانتفاعی دانشگاه علوم پزشکی چیست؟»  دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این باره توضیح داد و نوشت: «پذیرش نیرو و پرسنل مشغول به خدمت دراین مدارس به علت عدم رعایت ضوابط اداری مورد تائید مدیریت فعلی دانشگاه نبوده و با تصمیم مدیریت جدید اصلاح گردید و هر ساله پرسنل دارای شرایط احراز و با تائیده هیئت امنای این مدارس مشغول به کار می‌شوند.»

به گزارش کبنا، توضیحات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به شرح زیر است؛
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به خبر پایگاه خبری کبنا نیوز در خصوص کمک به دو مدرسه غیر انتفاعی در یاسوج، مطالب منتشر را ناقص و غیرجامع می‌داند و این دانشگاه ضمن احترام به مردم شریف و فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام می‌دارد:
 ۱- دومدرسه غیر انتفاعی (پسرانه خرد ودخترانه اندیشه) تحت پوشش این دانشگاه در سال ۱۳۹۶ توسط مدیران وقت دانشگاه علوم پزشکی جهت امور رفاهی و آموزشی مجوز تأسیس گرفتند (هزینه این مدارس برای فرزندان دانشگاه علوم پزشکی 20 درصد تخفیف دارد).
 - هزینه‌های راه اندازی آنها در همان زمان مبهم بوده وبررسی های لازم انجام شده است لذا نماینده‌ای از حوزه مالی دانشگاه ومورد تائید هئیت امنا جهت نظارت بر کلیه پرداختی‌های این مدارس معرفی گردید.
 2-این مدارس به صورت هیئت امنایی اداره می‌شوند و هرساله براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی آموزش و پرورش مبلغی تحت عنوان شهریه ازدانش آموزان اخذ وهزینه های جاری این مدارس ازهمین محل تأمین می‌گردد.
 3- از آنجایی که فضای فیزیکی این مدارس به صورت اجاره‌ی می‌باشند وسال قبل نیز ودیعه (رهن) آن‌ها توسط دانشگاه پرداخت شده بود وبه علت افزایش نرخ اجاره بها، هیئت امنای این مدارس تصمیم می‌گیرند مبلغی رامصوب و به دانشگاه ارائه دهند.
 4. اینکه در این رسانه اعلام شده مبلغ 500 میلیون تومان برای این مدارس در هیئت رئیسه دانشگاه مصوب شده کذب است و تنها این مبلغ یک پیشنهاد از طرف هیئت امنای مدارس به دانشگاه علوم پزشکی بوده و تاکنون در هیئت رئیسه دانشگاه مطرح نگردیده و مورد تاییده رئیس دانشگاه و هئیت رئیسه قرار نگرفته است.
 5. در صورت موافقت دانشگاه با این تصمیم تنها این هزینه به عنوان ودیعه (رهن) پرداخت می‌شود که در پایان قراداد این مدارس، مبلغ مذکوربه حساب دانشگاه برگشت داده می‌شود.
(براساس آئین نامه مالی و معاملاتی وزارت بهداشت، مبلغ پرداختی به مدارس قانونی بوده است)
 6-پذیرش نیرو و پرسنل مشغول به خدمت دراین مدارس به علت عدم رعایت ضوابط اداری مورد تائید مدیریت فعلی دانشگاه نبوده و با تصمیم مدیریت جدید اصلاح گردید و هر ساله پرسنل دارای شرایط احراز و با تائیده هیئت امنای این مدارس مشغول به کار می‌شوند.
 دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با کمال احترام به هم استانی عزیز آمادگی خودر برای شفاف سازی وپاسخگوی به افکار عمومی در خصوص موارد پیش آمده اعلام می‌دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخ من جونم وای جوابیه!!!!!
هرکاری دلتون ایخا ایکنین......
Iran, Islamic Republic of
شهرداری لطفا برای فرزندان رفتگران هم مدرسه احداث نمائید و شهریه آنها را از محل اعتبارات شهرداری پرداخت کنید همه مردم خوشحالند چرا فقط پزشکان
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر یزدانپناه دیدی دست خودت واطرافیانت تو مدرسه هم رو شداین همه تهمت و افترا به حسابرس قبلی مدرسه میزدی الان رو کن دست خدا بالاتر از همه دست هاست؛این زمستان هم تمام میشه رو سیاهی به زغال میمونه،
Iran, Islamic Republic of
رئیس تخلفات چ وابی ؟
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1