تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۴۲۱۲۶
ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان:

رسیدگی به امور قضایی جانباختگان و مصدومان حادثه اتوبان کاشان – قم در استان

۲
رسیدگی به امور قضایی جانباختگان و مصدومان حادثه اتوبان کاشان – قم در استان
کبنا ؛دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به هماهنگی های مستقيم با دادستان محترم مركز استان اصفهان و نيز دادستان محترم شهرستان كاشان، تمام اقدامات قضايي در آن حوزه قضايي به نحو كامل در حال انجام است و ضمن اينكه با توافق صورت گرفته در راستای سهولت، نيابت قضايی به مقصد شهر دهدشت ارسال تا خانواده های داغدار ضرورتي به عزيمت به محل وقوع تصادف نباشند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار هم استانی که در این حادثه ی غمگین دچار آسیب  شده اند، با اعلام این خبر، این مصیبت را به آنان تسلیت گفت.
ملک حسینی در این پیام عنوان داشت:
كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَيْنَا تُرْجَعُونَ
هجران ابدی و غم از دست دادن عزيزان آلامي دردناك است كه همواره بر قلب‌ها سنگینی می‌ نمايد و طريقي جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران براي شتافتگان به ديار باقي، نیست و آهنگ رحيل بر همگان نواخته خواهد شد.
ضایعه ی تلخ سانحه رانندگی بامداد دیروز كه منجر به جان باختن تعدادی از مسافران هم استاني در اتوبوس مسافربري مسير دهدشت-تهران گرديد، موجب اندوه و تألم فراوان همگان شد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی و اعلام تأسف، به عموم مردم گرانقدر استان و همه خانواده های داغدار و به سوگ نشسته مسافران این اتوبوس، صميمانه تسليت عرض نموده و رضوان و مغفرت و رحمت بیکران الهی، در جوار انبیاء و اولیاء را برای جانباختگان، و شفای عاجل برای مجروحان این سانحه را، از خداوند منان مسئلت نموده و براي ساير بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم.
از همه عوامل و پرسنل امدادی دستگاههای خدمات رسان که یاریگر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم.
سيد علي ملك حسيني دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان كهگيلويه و بويراحمد در پايان اين اعلاميه بيان داشت: به اطلاع خانواده هاي محترم متوفيان و مجروحان اين حادثه مي رساند، كه با توجه به هماهنگي هاي مستقيم با دادستان محترم مركز استان اصفهان و نيز دادستان محترم شهرستان كاشان، تمام اقدامات قضايي در آن حوزه قضايي به نحو كامل در حال انجام است و ضمن اينكه با توافق صورت گرفته در راستاي سهولت، نيابت قضايي به مقصد شهر دهدشت ارسال تا خانواده هاي داغدار ضرورتي به عزيمت به محل وقوع تصادف نباشد و جهت اخذ شكايات و ساير تشريفات تشكيل پرونده قضايي به دادسراي عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه مراجعه نمايند.
سید علی ملک حسینی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1