تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۴۱۶۱۰
با حضور امام جمعه شهرستان گچساران؛

افتتاح جایگاه استراحت رانندگان برون شهری دوگنبدان

۰
افتتاح جایگاه استراحت رانندگان برون شهری دوگنبدان
کبنا ؛با پیگیری‌های سرپرست شهرداری جایگاه استراحت رانندگان برون شهری با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شهرداری دوگنبدان، امروز سه شنبه (2 آذرماه 1400) حجت الاسلام والمسلمین حجازی در این آیین ضمن تشکر از پیگیری‌های سرپرست جوان شهرداری استفاده از پتانسیل و ظرفیت های شهرستان را گام‌مهمی در رسیدن به توسعه و پیشرفت عنوان کردند .
وی از مسئولین خواستند که برای رضای خدا و با وجدان کاری در خدمت به مردم کوتاهی نکرده و تلاش مضاعفی داشته باشند.
سرپرست شهرداری در این آیین با بیان این‌که یکی از دغدغه‌های اصلی من از زمان تصدی مسئولیت سرپرستی شهرداری حل مشکلات و بسترسازی مناسبت برای خدمات دهی بیشتر به شهروندان است تصریح کرد: «برآورده کردن حداقلی مطالبات پرسنل شهرداری و شهروندان جزو وظایفی بود که ما باید هر چه سریع‌تر در مدت تصدی این مسئولیت انجام می‌دادیم و با لطف خداوند تا امروز مطالبات و حقوق کارگران شهرداری پرداخت و اقدامات خوبی در سطح شهر انجام گرديد.
مصیب موسوی نژاد با اشاره به ضرورت پیش بینی مکانی جهت استراحت رانندگان برون شهری اظهار داشت:داشتن استراحتگاه با امکانات مناسب، از مطالبات بحق رانندگان برون شهری بود که خوشبختانه امروز این موضوع محقق شده و توانسته لبخند رضایتی بر لبان همکاران زحمتکش ما در سیستم حمل ونقل بنشاند.»
وی با اشاره به این‌که یکی از عوامل اصلی در وقوع سوانح رانندگی، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است، افزود: «رانندگان بعنوان مهم‌ترین حلقه زنجیره اتصال چرخه حمل ونقل جاده‌ای مسافر، هستند که باید به مشکلات این قشر از جامعه رسیدگی شود.
موسوی نژاد اظهار امیدواری کرد : تجهیز و راه اندازی خوابگاه رانندگان علاوه بر تاثیرگذاری مفید در ارتقای سلامت روحی رانندگان، باعث دقت و تمرکز آنان در جاده‌ها گردد.
شایان ذکر است در این آیین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان از سرپرست شهرداری با اهداء لوح تقدیر قدردانی کردند.

نام شما

آدرس ايميل شما

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
1