تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۴۱۵۱۵
در بیانیه‌ای انجام گرفت

پیام تبریک فرماندار شهرستان لنده به مناسبت هفته بسیج

۰
پیام تبریک فرماندار شهرستان لنده به مناسبت هفته بسیج
کبنا ؛فرماندار شهرستان لنده به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش کبنا؛ متن به پیام به شرح زیر است.
بسیج، شجره طیبه و از حسنات جاریات حضرت امام خمینی(ره) است که در بوستان سرسبز و پرطراوت اسلام و انقلاب رویید و بحمدالله، اینک به اوج اعتلا و بالندگی رسیده و منشاء خیر برای ملت عزیز ایران شده است. این نهاد مقدس و مردمی، امروز ریشه در خاک ایران اسلامی و سر در آسمان شکوه و عزت دارد و بسیجیان دلاور، تحت رهبری و زعامت رهبر جانباز انقلاب، همچنان نقش بی‌بدیل خود را در عرصه‌های گوناگون از یاری‌رسانی به محرومان و نیازمندان تا مقابله با جنگ نرم دشمنان و دفاع از حرم اهل بیت(ع) به نحوی احسن، ایفا می‌کنند.
بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید، راهی که باعث شد جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامیشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته است.
بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج این شجره طیبه و یادگار امام راحل عظیم الشان(ره) رابه محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد مردم بویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدای شهرستان لنده تبریک عرض نموده و پایداری و سربلندی این دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.

تورج رزمجو
فرماندار لنده
نام شما

آدرس ايميل شما

هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1