تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۴۴۱۵۰۹
بر اساس گزارش های مردمی؛

کرایه‌های سرسام آور خط گچساران-یاسوج!

۱۰
۶
کرایه‌های سرسام آور خط گچساران-یاسوج!
کبنا ؛از زمانی که کرونا بر این مرز و بوم مستولی شد، تغییرات زیادی اتفاق افتاد و این ویروس هزار رنگ بر عبور و مرور خودروهای برون شهری تأثیر زیادی گذاشت. اولین اتفاق این بود که برخی از خودروهای مینی بوس و ون از ناوگان مسافربری حذف شدند و تأثیر دیگر این بود که کرایه تاکسی‌های برون شهری ملزم شدند به جای سه مسافر در صندلی عقب، با دو مسافر تردد کنند و این موجب افزایش قیمت کرایه تاکسی‌های برون شهری شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، از طرفی، نرخ کرایه تاکسی‌های برون شهری در گچساران هفته به هفته و ماه به ماه افزایش پیدا کرد.
شرکت حمل و نقل مسافربری در گچساران، از عید 1400 تا کنون روند افزایشی نرخ کرایه تاکسی را همچنان ادامه می‌دهد.
بنا بر گزارش‌های مردمی، عید 1400 نرخ کرایه تاکسی‌های گچساران به یاسوج افزایش پیدا کرده و در خرداد و تیرماه به 65 هزار تومان رسید، بعد از آن در شهریورماه به 70 و 75 هزارتومان رسید، و الان در آبان ماه به 80 هزارتومان تغییر پیدا کرده است. با این روندی که قیمت کرایه تاکسی‌ها پیدا کرده مشخص نیست تا اسفندماه کرایه تاکسی‌ها چقدر می‌شود. اگر درصد تغییرات قیمتی کرایه را محاسبه کنیم، نرخ‌ها طی یک سال تغییرات بیش از 80 درصدی پیدا کرده است.



یکی از مسافران تاکسی‌های گچساران یاسوج در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار کبنا گفت: تردد کردن در جاده با ماشین‌های شخصی خطرناک است و هم اینکه همه افراد خودروی شخصی ندارند، و مجبورند با تاکسی‌ها رفت و آمد کنند ولی کرایه‌های سرسام آور خط گچساران یاسوج چه معنایی دارد؟ من به عنوان مسافر تصور می‌کنم پول زور باید بدهم. خیلی وقت‌ها راننده‌ها خودشان نرخ گذاری می‌کنند و نرخ‌ها را بالا می‌برند.
تاکسی‌های گچساران شیراز سال گذشته در زمستان 90 هزارتومان بوده و حالا به 130 هزار تومان رسیده است.
در شرایطی که ون‌های مسافربری یاسوج نیز حذف شده‌اند و تاکسی‌ها در این خط مسافربری بدون رقیب شده‌اند، مسافران مجبورند خود را با شرایط وفق دهند!
اگر بر روی روند تغییرات قیمتی نظارتی وجود دارد چرا باید طی 8 ماه، قیمت 80 درصد تغییر کند و از 40 و 50 هزارتومان به 80 هزارتومان برسد؟
در آبان ماه 1400 نرخ کرایه تاکسی‌ها بر اساس تغییرات کشوری، افزایش 15 درصدی یافته‌اند، در حالی که رانندگان و شرکت مسافربری طی ماه‌های گذشته، خود دست به افزایش قیمت زده است!
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کی به کیه
دهدشت یاسوج بدتره
وقتی مسئولین فقط حرف مفت میزنند بهتر از این نمیشه
علی
Iran, Islamic Republic of
انشالله که هفته بعد مسئولان با شنیدن این خبر درستش میکنن الفاتحه
Romania
غصه نخورید دولت انقلابی و مجلس انقلابی درستش می کند بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد
نوید
Iran, Islamic Republic of
درمورد کمیسیون های گزاف برا گاراژ دارها هم حرف بزنید لطفا
کامران
Romania
سلام خدمت کبنا نیوز.چرا سراغ بقیه اقلام نمی گیری و پی گیری کنی چرا گرون شده.دنبال مسافر کش بدبخت افتادی روغن ماشین سه برابر شده حقوق کارمندان سه برابر شده استهلاک ماشین را در نظر نمی گیرند باید حمل و نقل عمومی را تعطیل کنند تا مردم قدر قشر زحمتکش راننده را بدانند. کمیسیون یاسوج به گچساران ۴۰ هزار تومان .سوخت ۱۰۰ هزار تومان .مگه باید داخل ماشین اب بریزید
Iran, Islamic Republic of
واقعاً حقوق کارمندان سه برابر شده ؟
تا جایی من کارمند میدونم ، نهایتش 25 درصد بوده
چطور خودشون خبر ندارند
کرمی
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا گفتن ایناچه اهمیتی برامسولین مربوطه داره اونا توشهر کنترلی رو تاکسی‌ها بخصوص خط رزمندگان و۱۰۸داشته باشن چی میگین توروخدا داغ دلمونو بیشتر میکنید
....
Iran, Islamic Republic of
سلام من هم به عقیده این اقا موافقم ولی درد ما یکی دوتا نیست همون جور که من تو فشار اقتصادی رومون هست راننده تاکسی ها هم مثل من تو هست هر که میزنه یه جوری روزمرش بگزرونه با کلک دزدی یا هر راهی کسی هم نیست به دادمون برسه فقط سیاست دارن مردم رو میپیچونن به خدا جون به لب شدیم ولی صدامون در نمیاد کاریمون کردن که نمیتونیم اعتراض هم کنیم میسوزیم و میسازیم ولی نمیدونم تا به کی
Iran, Islamic Republic of
یه روغن عوض کن و یک دست شمع بگیر ببین چقدره بعد فرمایش دوستانتان را تیتر کن
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام کرایه در تمام نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت دیگر نقاط کشور بیش از 5 برابر است و با دلیل و مدرک هر کس خواست من میتونم برایش ثابت کنم خواهشا سازمانهای بازرسی استان ک ب را با استانهای دیگر هم به لحاظ مسافت و هم به لحاظ ساعت مقایسه و رصد کنند متوحه کامل خواهند شد از جمله استان فارس و اصفهان که در یک قدمی ما هستند
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
دزد بازاری در وزارتخانه!

دزد بازاری در وزارتخانه!

وزير نمي‌گويد «تغيير» مي‌‌كنند، مي‌گويد: «بركنار» مي‌‌شوند. اين «بركناري هزار مدير» (نه ...
1