تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۴۴۱۰۸۰
رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به استاندار؛

چرا کسانی که حکم شلاق و انفصال داشتند هنوز در مسند قدرت هستند؟ / جای شکوه و ناراحتی دارد که عامل اساسی استخدامی‌های غیرقانونی در استان هنوز مدیرکل باشد! / توقع داریم همانطور که استخدامی‌های فله‌ای در دوره مدعیان اصلاحات مذموم و مطرود و محکوم بود در دولت عدالت محور هم استخدامی‌های فله‌ای ممنوع باشد

۲
۳
چرا کسانی که حکم شلاق و انفصال داشتند هنوز در مسند قدرت هستند؟ / جای شکوه و ناراحتی دارد که عامل اساسی استخدامی‌های غیرقانونی در استان هنوز مدیرکل باشد! / توقع داریم همانطور که استخدامی‌های فله‌ای در دوره مدعیان اصلاحات مذموم و مطرود و محکوم بود در دولت عدالت محور هم استخدامی‌های فله‌ای ممنوع باشد
کبنا ؛دیدار شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان برگزار شد.
    
فیلم) صحبت‌های شیخ پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شامگاه (سه شنبه 18 آبان ماه 1400) نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با سید علی احمدزاده استاندار این استان در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر حوزه‌های علمیه استان گفت: به لحاظ اینکه قشر عظیمی از جامعه استان در این شورا هستند، مطالبات شخصی ندارند ولی مطمئناً چون نماینده بخش عظیمی از مردم هستند طبیعتاً ممکن است مطالباتی داشته باشند.
پناهی گفت: شورای وحدت اصولگرایان نمایندگان مختلفی در استان دارد، از جمله اقشار و اصناف، اقوام. انتظاری که از این دوستان می‌رود این است که از شما (استاندار) به عنوان نماینده دولت انقلابی حمایت کنیم ولی انتظارات و توقعاتی نیز هست.
حجت الاسلام و المسلمین پناهی گفت: شما نماینده دولتی هستید که هم در دوره قبل و هم دوره کنونی عدالت محوری و فسادستیزی و حمایت از قشر محروم جامعه را به عنوان گفتمان داشته است. در استان ما شما نقش کلیدی و حساس دارید و باید مبارزه با مفاسد و ایجاد بستر عدالت خواهی و عدالت طلبی را ایجاد کنید.



حجت الاسلام و المسلمین پناهی اظهار کرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با فساد مبارزه‌هایی شده، ولی شبیه مبارزه با معلول بوده نه با علت. مثلاً در بحث کارخانه قند و پتروشیمی اقدامات اساسی انجام گرفته ولی پروژه کارخانه قند هنوز ناتمام مانده است.
وی گفت: در موضوعی که جریانی می‌خواستند در بهترین نقطه استان پتروشیمی تأسیس کنند، اقداماتی در مقابل آن انجام گرفت که قابل تقدیر است ولی با علت مبارزه نشد. چه کسی باعث شدند که این رانت به وجود بیایند؟ و ایشان در سقاوه بروند، مردم مظلوم آنجا مدت زیادی درگیر دادگاه شدند و حتی حکم علیه آنها صادر شد و در بدو ورود آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه در سال قبل، جلوی اجرای این حکم گرفته شد، و گرنه حکم صادر می‌شد! منتها کسی نگفت چرا چنین اتفاقی افتاد؟
وی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه دلایل مربوطه را آورده بودند که صلاح نیست آنجا پتروشیمی ایجاد شود، ولی اربابان قدرتی که در منطقه سقاوه چنین کاری کردند هزینه برای مردم ایجاد کردند کسی از آنها صحبتی نکرد.
در بحث استخدامی‌های غیرقانونی بنده از سال 93 به بعد، در نماز جمعه علیه این افراد سخنرانی کردم، اما در خصوص این موضوعات و در اتفاق خودسوزی که جلوی بنیاد شهید اتفاق افتاد، کسی با اصل موضوع مبارزه نکرد، در چندین اداره کل استخدامی‌های غیرقانونی صورت گرفت، بعضاً قوه قضاییه نیز ورود کرد، ولی با کدام مدیرکل متخلف برخورد شد؟ چه کسی از کار برکنار شد؟ با چه کسی برخورد کردند؟ برای چند نفر خوشبختانه حکم قطعی صادر شد، در روز اجرای حکم جلوی آن گرفته شد و حکم متوقف شد و هنوز هم مدیرکل هستند، این جای شکوه و ناراحتی دارد که عامل اساسی استخدامی‌های غیرقانونی در استان هنوز مدیرکل باشد!
وی بیان کرد: همانطور که آقای رئیسی از قوه قضاییه به قوه مجریه آمدند که با منافذ و سرمنشأهای فساد مبارزه کنند. چرا کسانی که حکم شلاق داشتند و حکم انفصال داشتند هنوز در مسند قدرت هستند؟ پس با اصل و علت فساد مبارزه نمی‌شود! قوه قضاییه فقط به معلول قضیه می‌رسد.

وی گفت: توقع داریم در همین جمع، با همین شدت و حدت، همانطور که استخدامی‌های فله‌ای همانطور که در دوره مدعیان اصلاحات مذموم و مطرود و محکوم بود در دولت عدالت محور هم استخدامی‌های فله‌ای ممنوع باشد. و هر کسی که فامیل بازی کرد و رابطه بازی کرد و اینگونه ورود کرد جلویش گرفته شود. اگر اینگونه مبارزه شود، مبارزه مبارزه‌ای اساسی است. پس آنچه در گذشته ما دیدیم از نوع مبارزه با معلول بوده، از این رو انتظار داریم چنین رویه‌ای صورت بگیرد و با علل مبارزه شود.
حجت الاسلام پناهی گفت: شما در دوران اصلاحات، در قم، یکی از نمایندگان قم، می‌گفتند که اگر شما نمی‌توانید انتخابات را برگزار کنید، ما آقایان احمدزاده‌ها را داریم که می‌توانند انتخابات را مدیریت و به خوبی برگزار کنند.
وی گفت: الان جامعه دارد از شما گلایه می‌کند. تیم مدیریتی دیر مستقر شد، کسانی که انگیزه خدمت را در همان زمان گذشته نداشتند، چرا در این چند ماهه چنین است. اگر معذوراتی وجود دارد، ما می‌توانیم حمایت کنیم، مذاکره کنیم، تیم خود را هر چه زودتر بچینید، و اقدامات لازم را انجام دهید. جامعه از ما نمی‌پذیرد که هنوز کسانی در این دولت باشند که 8 سال نتوانستند دولت را اداره کنند و هنوز بر سر کار باشند.
حجت الاسلام پناهی بیان کرد: همه دعواهایی که در استان ما پیش می‌آید بیشتر به دلیل عدم اشتغال و نبود شغل است. ضرورت اول برای شما ایجاد اشتغال و سامان دادن به استخدامی‌ها است، پیگیری کنید، رونقی به وجود آید. علارغم داشتن نعمات فراوان هیچ کارخانه‌ای نداریم، پتروشیمی‌ها هم خیلی روند رسیدن به بهره برداری خیلی طول کشیده و هنوز اشتغال زایی نکرده‌اند.
حجت الاسلام پناهی اظهار کرد: توجه ویژه به جوانان، بانوان داشته باشید. بنده به عنوان مسئول  شورای وحدت اصولگرایان استان هیچ توقع شخصی و خانوادگی از شما ندارم ولی در ضمن هر نوع حمایتی که از شما می‌کنیم قطعاً مطالبه هم خواهیم داشت.
اگر مشکلاتی که در دولت اصلاحات به وجود آمد در این دولت نیز ببینیم، با زبان رسا و گویا خواهیم گفت و توقع هست که مطالبه گری کنیم. خدای نکرده لکه‌ای بر دامن پاک شما بنشیند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حال که از خلق خدا ترسی نداری از خدا بترس
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار
چرا به جرم و تخلف رئیس تخلفات اداری دانشگاه / رسیدگی فوری نمیشود؟؟
ایشون انقدر از جایگاه خود سوء استفاده کرده که حد حساب ندارد !!!
فقط کافی است پرونده هایی که در سال جاری رسیدگی و به آنها رای داده ، مساهده کنید !!
البته ایشون ۲ ضلع دیگه دارن/ دست داشتن!!!
جان مولا حرف حق را گوش کن
شمع بیت المال را خاموش کن
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
فایل های مرتبط
1