تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۴۴۰۸۹۹
رسانه‌ها خبر می‌دهند

درگیری یک عضو هیئت علمی با رئیس دانشگاه یاسوج!

۳
۰
درگیری یک عضو هیئت علمی با رئیس دانشگاه یاسوج!
کبنا ؛خبر درگیری یک عضو هیئت عملی با رئیس دانشگاه یاسوج در فضای مجازی منتشر شد که توضیحات رئیس این دانشگاه زوایایی از این درگیری را نشان می دهد.
احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج در این خصوص به ایسنا گفت: عصر روز دوشنبه دهم آبان ماه ۱۴۰۰ یکی از دانشیاران این دانشگاه که با درخواست انتقالی اش از این دانشگاه مخالفت شد به دفتر اینجانب مراجعه کرد و پس از سر و صدا با هدف درگیری فیزیکی، اقدامی دون از شأن یک عضو هیئت علمی را انجام داد.
وی افزود: این فرد که غیربومی استان بوده، تقاضای انتقالی داده که با درخواست او مخالف شد چراکه هر عضو هیئت علمی باید ۳۰ سال در دانشگاهی که عضو هیئت علمی شده به تحصیل و خدمت بپردازد، هر چقدر با شلوغ کردن، سر و صدا کردن قصد درگیری فیزیکی داشت اما من پاسخی به او ندادم که فلاسک داخل اتاق را پرت کرد و منجر به شکستن فلاکس و شیشه های اتاق شد اما مشکل خاصی برای من پیش نیامد چراکه سایر همکاران پس از اینکه متوجه سر و صدا شدند او را مجاب و از ادامه رفتاری و درگیری او جلوگیری کردند.
رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: مگر می شود از امتیاز استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج استفاده کنند پس از اینکه دانشیار شدند و تازه باید نتیجه و ثمره آنها را استان ببیند و بدرد استان بخورد، انتقالی بگیرند و دانشگاه و دانشجویان را از داشتن دانشیار محروم کنند.
عریان عنوان کرد: اگر بنا باشد هرکس بیاید و از امتیاز استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج استفاده کند تا عضو هیئت علمی شود و به درجه دانشیاری برسد بعد تقاضای انتقالی دهد که مشکلی از این استان حل که نمی شود بلکه به مشکلات می افزاید.
یاد آور می شود که با وجود پیگیری‌ها جهت انتشار پاسخ دکتر بهره ور، عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج که طرف دیگر این درگیری بود اما او حاضر به مصاحبه نشد و البته حق پاسخگویی او محفوظ خواهد ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا جان این خبرهای خاله زنگی در شان رسانه وزین شما نیست بزار همون رسانه های هاله زنکی همچین خبرهایی بزنن. اون هیات علمی هم انسانه ممکنه تحت فشارهایی بوده و در یک لحظه واکنش اشتباه نشون داده بحث ابروش هم هست ایشون تو این استان میخوان زندگی کنن رسانه های خاله زنک خبر پخش کردن .اما از کبنا انتظار همه بیشتر هست کبنا همیشه باید کبنا بمونه وزین، بی طرف ، آپدیت و عدم توجه به خبرهای خاله زنکی
تهران
Iran, Islamic Republic of
عقل اگر فوشم دهد من راضی ام .
اصلا چه لزومی به رسانه ای کردن داشت
شاگرد
Iran, Islamic Republic of
.( حافظ شناس برجسته دانشگاه) بنظرم این رفتار در شان ایشان نباشد. خدا کند دروغ باشد..
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1