تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۴۴۰۲۳۶
خبر بروزرسانی می‌شود

آغاز جلسه انتخاب شهردار یاسوج / مقدم وارد صحن علنی شورای شهر یاسوج شد / هدایت‌امیری: آقای مقدم فقط 10 درصد مجموعه شهرداری از شما راضی هستند / ما نمی‌خواهیم شریک تخلفات گذشته باشیم / 4 برادر از یک خانواده در شهرداری یاسوج مشغول به کار است / احمدی‌کیش: مشکلات شهرداری یاسوج فقط مختص دوره آقای مقدم نیست

۱۰
۰
آغاز جلسه انتخاب شهردار یاسوج / مقدم وارد صحن علنی شورای شهر یاسوج شد / هدایت‌امیری: آقای مقدم فقط 10 درصد مجموعه شهرداری از شما راضی هستند / ما نمی‌خواهیم شریک تخلفات گذشته باشیم / 4 برادر از یک خانواده در شهرداری یاسوج مشغول به کار است / احمدی‌کیش: مشکلات شهرداری یاسوج فقط مختص دوره آقای مقدم نیست
کبنا ؛جلسه انتخاب شهردار جدید شهر یاسوج به ریاست هدایت اکبری برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، اولین جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج صبح امروز (یکشنبه 25 مهر ماه 1400) به ریاست سید هدایت اکبری با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد.
سید هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه به فرایند انتخاب شهردار دوره ششم اشاره کرد و اظهار داشت: ابتدا برای ماندن و یا رفتن شهردار فعلی رأی گیری می‌کنیم که اگر قرار بر رفتن وی باشد، بر روی گزینه‌های بعدی صحبت و نحوه انتخاب آنها اظهار نظر خواهیم کرد و اگر هم قرار بر ماندن آقای مقدم است دیگر جایی برای صحبت کردن روی گزینه‌های دیگر نیست.
اکبری به اعضای شورای اسلامی پیشنهاد داد با توجه به اینکه آقای مقدم شهردار یاسوج بوده و سوابقی هم دارد، او را به جلسه شورا دعوت کنیم تا گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آتی خود ارائه دهد.
هدایت امیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه گفت: با توجه به قوانین باید برای شهرداری یاسوج ابتدا سرپرستی انتخاب کنیم تا بعد در فرایند قانونی شهردار جدید انتخاب شود. حتی اگر آقای مقدم بخواهد شهردار یاسوج بماند، باید اول سرپرست برای انتخاب شهرداری انتخاب کنیم و بعد از صلاحیت آقای مقدم از سوی نهادهای ذیصلاح، او می‌تواند در جایگاه شهردار یاسوج ابقا شود.
سید هدایت اکبری رئیس شورا در ادامه مواد قانونی و بخشنامه‌ها را قرائت کرد و گفت: اگر نظر شورا بر ماندن شهردار فعلی باشد، کما فی سابق به کار خودش ادامه می‌دهد تا حکم چهار ساله جدید از سوی وزارت کشور برای او صادر شود.
عطااله دانشی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه پذیرفته‌ام در اقلیت باشم، نیز گفت: اگر قرار است که آقای مقدم را به عنوان شهردار انتخاب شود، از او دعوت کنید تا در جلسه حضور داشته باشد و برنامه‌های آتی او را بشنویم.
به گزارش کبنا، اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در یک فضای صمیمی پیرامون قوانین انتخاب شهردار باهم صحبت و گفت و گو می‌کردند. هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: ما فقط به دنبال اجرای مر قانون هستیم.
اکبری در ادامه گفت: بگذارید که آقای مقدم شهردار یاسوج در جلسه حضور پیدا کند و بعد از شنیدن حرف‌های او، پیرامون ماندن و یا رفتنش رأی گیری کنید.

سید هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با نستهن مقدم شهردار فعلی یاسوج تماس گرفت که در جلسه حضور پیدا کند.
به گزارش کبنا، نسهتن مقدم شهردار یاسوج وارد صحن علنی شورای اسلامی دوره ششم شهر یاسوج شد.

سید هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج ضمن خوشآمدگویی، گفت: آقای شهردار قرار است که نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر اول صحبت‌ها و نظرات خضرتعالی را بشنوند و بعد پیرامون ماندن و یا رفتن حضرتعالی اظهار نظر کنند.
عطا اله دانشی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خطاب به مقدم گفت: ما دنبال نتیجه مطلوب و تحول دلخواه مردم هستیم. و جزء دغدغه مردم نداریم. باید خدمات عادلانه در نقاط مختلف شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شود.
هدایت امیری دیگر عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه شهر یاسوج همانند یک روستای بزرگ که مدیریت آن سلیقه‌ای و غیرکارشناسی است، اظهار داشت: ما می‌خواهیم که شهر یاسوج بر اساس قوانین و مقررات اداره شود. 
وی افزود: افزایش بی رویه نیرو‌های بی‌‍‌ضابطه در شهرداری یاسوج را داریم. 4 برادر از یک خانواده در شهرداری یاسوج مشغول به فعالیت شده‌اند، آیا این با قوانین و ظرفیت شهرداری یاسوج مطابقت دارد.
این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه کمیسیون 100 محل درآمد شهرداری است، گفت: داد مردم از ساخت و سازهای غیراصولی بلند شده است و مردم احساس امنیت نمی‌کنند.
امیری خطاب به مقدم گفت: کجا مدیریت وجود دارد، هر مالک به دلخواه خودش اقدام به خرید و فروش می‌کند. طرح تفصیلی شهر یاسوج به کجا رسیده است. بازارچه‌های ما تعطیل است. زیرمجموعه شهرداری یاسوج فقط 10 درصدش از شما راضی هستند. برای صحت صحبت‌های من نظرسنجی کنید. اصناف و بازار ما از مدیریت شهرداری یاسوج ناراضی هستند. حجم مشکلات زیاد است.
امیری گفت: موفقیت شهردار آینده موفقیت شورای شهر را در پی دارد. ما می‌خواهیم نام ماندگاری داشته باشیم. نمی‌خواهیم شریک تخلفات قانونی گذشته باشیم. بویراحمد بالا و پایین ملاک نیست و باید شایسته سالاری ملاک باشد.
اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه گفت: در تصمیم‌گیری‌ها قومیت، بالا و پایین و سرحد و گرمسیر نباشد بلکه شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری و اندیشه و برنامه مدنظر باشد، تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.
فرشید احمدی‌کیش نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: مشکلات شهر یاسوج و ساختار معیوب شهرداری یاسوج حاصل یک دوره نیست. و فقط مختص به دوره آقای مقدم که نیست. بنده وکیل دفاع از عملکرد آقای مقدم نیستم. آقای مقدم در طول چهار سال گذشته خدمات قابل تقدیری داشته است.
احمدی‌کیش گفت: استخدام‌های بی‌ضابطه از چه دوره‌ای در شهرداری یاسوج بوده، از چه زمانی قوم و قبیله‌ای در شهرداری یاسوج نیرو بکارگرفته شده است. بیش از هزار نیرو مازاد در شهرداری یاسوج وجود دارد که تعداد کمی از این نیروها در دوره گذشته بکار گرفته شده‌اند.
نستهن مقدم شهردار یاسوج در این جلسه به بیان گزارش عملکرد دوره مدیریت خود در شهرداری پرداخت. او در خصوص آسفالت معابر، اتصال پل چهارم به جاده سروک، 45 متری آیت الله ملک‌حسینی، جدول‌سازی، فضاسازی گزارشی ارائه داد. 
مقدم همچنین در خصوص بازآفرینی شهری، سینمای شهر یاسوج نیز توضیحاتی داد. 
وی افزود: 40 کیلومتر کانال هدایت آب‌های سطحی احداث شد. 15 کیلومتر پیاده سازی انجام گرفت. سامانه نامگذاری را فعال کردیم. 80 درصد معابر و خیابان‌های شهر یاسوج را نامگذاری کردیم.
شهردار یاسوج به سرمایه‌گذاری در بحث زباله و راه اندازی ناوگان عمومی (اتوبوس) نیز اشاره کرد و گفت: در مسائل فرهنگی نیز اقدامات خوبی داشتیم. به خصوص در مناسبت‌های مذهبی و ملی برنامه‌های را در پارک‌ها برگزار شد.
وی گفت: 16 سال طرح تفصیلی شهری یاسوج معطل مانده، که متولی آن شهرداری یاسوج نیست بلکه اداره کل راه و شهرسازی است. در حاشیه‌های شهر مشکلات زیادی داریم. حومه‌های شهر ضوابط شهری رعایت نشده و الحاق سم بزرگی خواهد بود که نمی‌توان به راحتی زیر بار آن رفت و باید برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد و باید خدا کمک کند. یک متر فضای سبز وجود ندارد.
شهردار فعلی یاسوج هم صحبت‌های را پیرامون پارکینگ‌های عمومی حرف‌های را زد و گفت: 5 سال سازمان اقتصادی کوثر حفره‌ای را در دل یاسوج ایجاد و آن را رها کرده است. در بحث پارکینگ‌های عمومی و ترافیک برنامه‌های را در آینده داریم.
مقدم به سرمایه‌گذاری در جمعه بازار یاسوج اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری آمد و جلوی پای او سنگ اندازی کردند و نگذاشتند، کارش را ادامه دهد که از او می‌خواهیم با جد و حمایت شورای فعلی کارش را ادامه دهد.
شهردار یاسوج گفت: مطالبات و حقوق کارکنان و کارگران شهرداری را بروز کردیم. در مقطعی هم چند ماه معوق افتاد که دلایلش معلوم بود.

 ادامه دارد ...
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام بر روشنفکر
درود بر مقدم
زنده باد اکبری احمدی کیش جاودانه آشنا
😍💪
Iran, Islamic Republic of
مقدم کارنامه اش رو پس داده،باید برود، بقولا شهر بظاهر زیبا و از درون پوکیده نتیجه عملکرد مقدم هاست
Iran, Islamic Republic of
فقط بیچاره مردم یاسوج
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اگر مقدم دوباره شهردار بشه خیانت به این شهر است کسانیکه هم از او حمایت کنند به این شهر و مردم - مقدم شهرو به عقب برده هیچگونه رشد ی در این شهر نمی بینیم بعد از چندسال میگه خیابانهای شهرو اسفالت کرده -پس این همه چاله و چوله چیه مردم کلا از این نوع مدیریت ناراضی هستند
حح
Iran, Islamic Republic of
وای براین شهر..بی صاحب...بخدااین شورافردای قیامت
Iran, Islamic Republic of
اشنا و عباس نژاد بی تیری و امیری و دانشی چکنان
امیری و دانشی ۱۰جلسه رو منحل کردن ک اشنا و عباس نژاد بیان یدس وابون ک شهردار عوض کنن اما رتن بی اکبری و احمدی کیش ب..
رحیم
Iran, Islamic Republic of
شهردار شهری که .... و شورای شهری که ... جمع کنید بساطتتان را
Iran, Islamic Republic of
اگر توجه بفرمایید این عزیزان که نام بردین همه حرفشان از به کار امدن نفرات ۸و۹بود نه جناب عباس نژاد و اشنا
حسین
Iran, Islamic Republic of
صحن علنی .............
عزا
Iran, Islamic Republic of
به رای مردم خیانت کردید اگر مقدم برای شما مقدم بود چرا انتخابات
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1