تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۳۹۶۲۵
رئیس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد توضیح می‌دهد

تزریق ۵۱۷ هزار دُز واکسن در کهگیلویه و بویراحمد/ ۱۰ هزار دانش‌آموز واکسن زدند/ آغاز واکسیناسیون ۱۲ سال به بالا

۰
واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به کجا رسید؟
کبنا ؛رئیس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد از تزریق بیش از ۵۱۷ دُز واکسن در استان خبر داد.
 به گزارش کبنا، محسن رضائیان گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون ۶۱۷ هزار و ۴۲۸ دُز واکسن وارد استان شده است.
 رئیس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ هزار و ۸۴ نفر دُز اول و ۶ هزار و ۱۸۷ نفر دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند و در مجموع ۱۴ هزار و ۲۷۱ نفر واکسینه شدند.
 وی با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۵ تا ۱۸ سال گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۳۰۵ دانش‌آموز نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند. پیش‌بینی می‌شود تا پایان امشب ۳ هزار نفر در استان واکسینه شوند که جمع واکسن تزریق شده از دیروز تا کنون به ۲۷ هزار دُز افزایش یابد.
 این مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۴۰ هزار و ۱۶۲ نفر دُز اول و ۱۷۱ هزار و ۷۵۷ نفر دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند، افزود: در مجموع ۵۱۷ هزار و ۵۲۴ دُز واکسن تزریق شد که ۸۲.۹ درصد واکسن تحویلی به استان تزریق شده است.
 رضائیان موجودی واکسن بدون پرت در استان را ۱۳۸ هزار دُز اعلام کرد و گفت: امروز ۵۰ هزار دُز واکسن سینوفارم و ۵ هزار دُز واکسن برکت وارد استان شد و میان شهرستان‌ها توزیع شد.
 رئیس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار واکسیناسیون با واکسن‌های اسپوتنیک، سینوفارم، آسترازنکا و برکت به سرعت در حال انجام است، گفت: واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالا آغاز شده است.
  وی از ملزم شدن تمامی اصناف به انجام واکسیناسیون خبر داد و افزود: در صورت عدم واکسیناسیون فعالیت آن واحد صنفی محدود می‌شود.
  این مسئول از بسیج واکسیناسیون در روز پنجشنبه با تمام امکانات لازم و در تمام ساعات شبانه روز در شهرستانهای استان جهت تزریق دانش‌آموزان 12 سال به بالا با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و یادآور شد: تاکنون ۶۲ درصد جمعیت ۱۵ سال به بالا نوبت اول و ۳۱ درصد نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

واکسیناسیون 14 هزار دانش‌آموز کهگیلویه‌ای از 8 مهر ماه آغاز می‌شود

 

طرح ضربتی واکسیناسیون دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم از روز پنج شنبه 8 مهر ماه در کهگیلویه آغاز می‌شود.
 محمدطاهر طیب‌زادگان امروز در نشست هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان از آغاز طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم شهرستان خبر داد.
 رئیس شبکه بهداشت و ردمان کهگیلویه گفت: طی فراخوانی که از سوی آموزش و پرورش برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال یعنی دانش آموزان متوسطه اول و دوم صورت می‌گیرد کار واکسیناسیون این گروه‌های سنی پنج شنبه ۸ مهر ماه جاری عملیاتی خواهد شد.
 طیب‌زادگان اظهار داشت: جامعه هدف جهت این طرح ۱۴ هزار دانش آموز در سطح شهرستان و در حوزه تحت پوشش مناطق آموزش و پرورش شهرهای دهدشت، قلعه رئیسی و دیشموک است که قرار است توسط پرسنل مرکز بهداشت این شهرستان و با همکاری نیروهای آموزش و پرورش در حداقل زمان ممکن از روز پنج شنبه ۸ مهر ماه جاری نسبت به واکسینه کردن آنها اقدام لازم صورت پذیرد.
 وی اضافه کرد: همه دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم در سطح شهرها روز پنج شنبه هشتم مهر ماه با حضور در مدارسی که از سوی آموزش و پرورش به آنها اعلام خواهد شد در دو شیفت صبح و عصر جهت انجام واکسیناسیون کرونا اقدام کنند.
 
این مسؤول گفت: انتظار می‌رود همه اولیاء با تشویق کردن دانش آموزان جهت شرکت و حضور به موقع در مدارسی که به عنوان پایگاه واکسیناسیون معرفی شده‌اند نسبت به محقق شدن اهداف طرح ملی واکسیناسیون کرونا که مهم‌ترین آن‌ها قطع زنجیره انتقال این بیماری است همکاری مجدانه و قابل قبولی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1