تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۴۳۹۵۴۷
در مراسم آئین معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد: استان در یک دوره 4 ساله می‌تواند به استانی رشد یافته تبدیل کرد

۴
۱
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد: استان در یک دوره 4 ساله می‌تواند به استانی رشد یافته تبدیل کرد
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با وجود داشتن منابع و ذخایر فراوان اما فقیر است و از محرومیت رنج می برد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده روز سه شنبه (6 شهریور ماه 1400) در آئین معارفه خود به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: از اعتماد دولت مردمی سیزدهم که نسبت برای انتخاب اینجانب اعتماد کرده و این توفیق برای خدمت گذاری به مردم نصیب من شد خدا را سپاسگزارم.
وی افزود: فقر و محرومیت مضاعف در این استان بیداد می‌کند که با استفاده از تجارب و با همدلی مردم این استان در صدد رفع آن ها گام‌هایی برداشته می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۶۸ درصد مردم این استان جوان هستند و باید با بهره گیری از توان و ظرفیت آن‌ها برای کمک به توسعه استان استفاده شود.
احمدزاده عنوان کرد: امکان توسعه سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود و بروکراسی اداری در این زمینه تا حد ممکن کاهش یابد.
وی تاکید کرد: لازم است که از ظرفیت نیروهای با تجربه استان برای پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد و رونق تولید و اشتغال در آن استفاده بیشتری شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: چهره سه شهر بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد شامل؛ یاسوج، گچساران و دهدشت به همت شهرداران این شهرها زیبا سازی شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از مردم در استان فقیر و ناتوان هستند، گفت: راه زندگی و پیشرفت همه ما اتکا به توانایی‌ها و همکاری برای استفاده از منابع استان برای پیشرفت استان است.


احمد زاده افزود: کهگیلویه و بویراحمد سرآمد شجاعت، دلیری و شهامت است و مردمانش سر تسلیم در برابر دشمن فرود نیاورده، اما تسلیم امر ولایت و امامت هستند.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های فراوانی دارد، گفت: استان نیازمند مدیران جهادی و پای کار است و اگر این استان، آیت‌الله سید کرامت الله ملک حسینی و آمیراحمد تقوی را از دست داده، اما دل گرم به وجود حضرت آیت‌الله ملک حسینی در مجلس خبرگان رهبری و آیت الله حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه است.
.احمد زاده تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای نیروهایی شایسته‌ای است، اما نیروهای جهادی باید پای کار باشند.
.استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک دوره چهار ساله می‌توان استان را به یک استان رشد یافته تبدیل کرد
استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مسائل و مشکلات متعددی در دوران خدمت اینجانب در استان وجود داشت که از جمله آن ها می توان به زلزله سی سخت، سیلاب، کرونا، بحث بنزین، اعتبارنامه نماینده گچساران و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع اشاره کرد.
حسین کلانتری افزود: برای رفع این مسائل و مشکلات به همراه مجموعه مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نکرده ام.
وی ابراز داشت: یکی از فرزندان توانمند و شایسته کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار جدید این استان انتخاب و معارفه شد و انتظار می‌رود همگان نهایت همکاری و تعامل را با ایشان داشته باشند.



کلانتری بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در برخی شاخص ها جزو سه استان برتر کشور بوده و حتی رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات را داشته است.
هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به  سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.
در جلسه امروز از خدمات حسین کلانتری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

لر
Iran, Islamic Republic of
درود بر کلانتری پاک دست امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشی
میکائیل
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم، همواره میزانی از رشد در جوامع وجود دارد. شما لطف کن و در یک دوره 4 ساله، استان را توسعه یافته کن نه "رشد یافته"
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
تکرار مکررات!

حرف درمانی بی فایده
نمک به زخم
همای رحمت
Iran, Islamic Republic of
نحوه ی نگارش و جمله بندی تیتر شما اشتباه است
لطفا اصلاح کنید
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1