تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۴۳۹۴۱۲
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح کرد

انتظارات نیروهای انقلاب از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / دست رد به سینه منفعت طلبان بزنید / استخدام‌ها و انتصابات فامیلی و قومی نباید در دولت انقلابی تکرار شود / باید نیروهای پاکدست و خدوم میدان دار شوند

۲۸
۲
انتظارات نیروهای انقلاب از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / دست رد به سینه منفعت طلبان بزنید /  استخدام‌ها و انتصابات فامیلی و قومی نباید در دولت انقلابی تکرار شود /  باید نیروهای پاکدست و خدوم میدان دار شوند
کبنا ؛رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد انتظارات نیروهای انقلاب را از استاندار جدید این استان مطرح کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی عصر امروز (شنبه 3 مهر ماه 1400) در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی و تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: انتصاب آقای احمدزاده را به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبریک می گوئیم، ایشان فردی انقلابی، دیندار، لایق و بومی استان است.
وی در ادامه با اشاره به خاطره‌ای از دوران مسئولیت آقای احمدزاده، افزود: یکی از نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی در بحث انتخابات مجلس هفتم، بیان می‌کرد که اگر همه استانداران، فرمانداران و معاونین آنها در برگزاری انتخابات شانه خالی کنند، آقای احمدزاده می‌تواند، انتخابات را به نحول احسن برگزار کند.
وی تاکید کرد: آقای احمدزاده مدیری لایق، انقلابی و بومی استان کهگیلویه و بویراحمد که انتصاب وی را از طرف خود و همه نیروهای انقلاب تبریک می گوئیم و برای ایشان آرزوی توفیق داریم.
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: علاوه بر اینکه آقای احمدزاده فردی انقلابی هستند، منصوب دولت انقلابی نیز می‌باشد و همه نیروهای انقلاب موظف هستند که همدل، هم صدا و با هم این استاندار انقلابی را حمایت کنند. تا اینکه استاندار ما در مسیر توسعه پیش برود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اظهار داشت: از همه عزیزان که در انتخابات گذشته زحمت کشیدند و به میدان آمدند و به آقای رئیسی رأی دادند، تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی دنبال سهم خواهی نیستند، افزود: استاندار، استاندار همه مردم و همه جریان‌ها است و نیروهای انقلابی بیش از دیگران باید در صحنه حاضر شوند تا ایشان در کارهایش موفق شود.
شیخ پناهی با بیان اینکه نیروهای انقلابی، انسان‌های پاکدست، عدالت گرا و خدوم هستند و انتظار می‌رود که استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد از این نیروها استفاده کند، اظهار داشت: از آقای استاندار این انتظار می‌رود که اجازه ندهد؛ منفع طلبانی که هر گاه اصلاحات بر سر کار می‌آیند و بر سر سفره اصلاحات می‌نشینند و هر وقت انقلابی‌ها می‌آیند از سفره آنها نوش جان می‌کنند، به بیت المال دست پیدا کنند و باید دست رد به سینه منفعت طلبان زد. باید نیروهای پاکدست و خدوم میدان دار شوند و خدمت کنند. آدم‌های منفع طلب هیچ وقت ریسک و برای مردم کار نمی‌کنند.
وی در ادامه افزود: از همه نیروهای انقلابی خواهش می‌کنیم، از این برادر حمایت کنند و از ایشان هم می‌خواهیم که نیروهای انقلابی و پاکدست و مؤمن را برای خدمت به مردم و انقلاب برگزیند.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که نیروهای انقلابی بدور از اختلاف نظرهای دوران انتخابات در صف انقلاب باشند و باید اختلافات در هنگام انتخابات جایش را به همدلی و تعامل بدهد، تا خدمات دولت انقلابی همواره به یاری خداوند در خاطره مردم جاویدان بماند. نیروهای انقلابی باید به فکر مردم باشند. استخدام‌های فله‌ای و بدون ضابطه و استخدام‌ها و انتصابات قبیله‌ای نباید در دولت انقلابی رخ دهد و بلکه باید امورات و انتصابات با محوریت عدالت طلبی و بر اساس شایستگی‌ها و تخصص و تعهد باشد.
حجت الاسلام پناهی با تاکید بر اینکه انتصابات باید بر اساس شایستگی و لیاقت‌ها باشد، افزود: نباید ملاک انتصابات این باشد که چه کسی بیشتر رأی آور و چه کسی طایفه بیشتر دارد باشد، طایفه و رأی بیشتر نمی‌توان معیار شایستگی‌ها باشد. هر چند استثنا هم وجود دارد و گاهاً یک فرد خوب و شایسته از آراء خوبی هم برخوردار است.
وی افزود: نباید رأی آوری را تنها ملاک شایستگی و نحوه انتخاب مدیران دانست.
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنان پایانی خود، گفت: اولاً همه باید از این برادر بزرگوار حمایت کنیم. ثانیاً؛ مطالبه به حق کنیم که ارزش‌ها و اصول اصیل انقلاب حاکم باشد؛ هم در انتصابات و هم در استخدام‌ها. تا استان کهگیلویه و بویراحمد مثل همیشه سر افراز باشد و خیانت‌هایی که در طول 8 سال گذشته در بحث استخدام‌ها و انتصابات فامیلی و قومی شاهد آن بودیم، تکرار نشود و مردم طعم خوش عدالت و دولت انقلابی را بچشند.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
آقای پناهی تا الان کجا بودی که این حرف رو به استاندار میزنی؟
مگر تا الان انتصابات برمبنای شایسته سالاری بود؟
چند نفر رو بارزومه کاری لیست کنن ومبنای انتصاب ایشان را برای مردم به صراحت بیان کنند.
چرا در دوره های قبل این همه خود خوری ونگرانی در انتصابات نبود؟
چرا فردی را که خود ازجنس از شهادت وایثار بود به قول خودشون جدا ازاصولگرایان می دانند (دکتر روشنفکر) را منظورم هست.اما مردم در عمل در انتخابات مجلس وشورای اسلامی همه چیز را اثبات کردند.
چرا افرادی داعیه دار بویراحمدی میخواهند شوند که در اون تعداد خانواده آنها به ۲۰ نفر نمی رسد اما ادعای او مدیریت استان هست ؟
آقای پناهی عملکرد آقای روشنفکر را به دقت نظاره کنیم جز تامین منافع عمومی وبازسازی زیرساخت ها هیچ هدف خاصی نداشته وخدا نطاره گر وداور است .ما که رای به ایشان ندادیم اما خدایا خودت حاضر وگواه باش که اشتباه کردیم واین انسان سخت کوش ومردم دار وبی ریا را با حان دل باید حمایت کرد.
سررود
Iran, Islamic Republic of
نویسنده این مطلب تیرتاجی نیست.
Iran, Islamic Republic of
(وَ عَسَی أنْ تَکْرَهُوا شَیئاً وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُم وَ عَسی أنْ تُحِبُّوا شیئاً و هُوَ شَرٌّ لَکُم)
تامرا ی
Iran, Islamic Republic of
سلام درود برشیخ عزیز خدا نگهدارت مرد انقلابی
امید
Iran, Islamic Republic of
باید باند هدایخواه جمع شوند در این استان امثال هدایخواه این استان را به بیراهه کشنده
Iran, Islamic Republic of
سیچه نیگی باند تاج گردون و...که باعث سدسیری گرمسیری شده اند
Iran, Islamic Republic of
پاتاوه و میمند و لما سادات محمودی در دنا و مارگون و لوداب محرومیت تاریخی و عمده دارند در طی ۴۳ سال به اینکه ناطق و نواحی توجهی جدی و کافی در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و رفاهی و آموزشی و صنعتی نشد ه است فقر سوتغذیه شدید بیکاری نبود امکانات و زیر ساخت ها نبود مدارس فنی و حرفه ای نبود آموزش های فنی و حرفه از نبود تجهیزات نبود زیرساخت های اولیه و ابتدایی در این نواحی و مناطق محروم و مظلوم بسیار شدید و جدی هست.حمایت های اجتماعی و شبک های اجتماعی در این‌جا وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
تا قبل هدایتخواه این مناطق حتی راهی برای عبور و مرور به مرکز استان نداشتن...هدایتخواه بود که این مناطق رو از انزوا درآورد
ندای امید
Iran, Islamic Republic of
هدایخواه فقط خودش آقای خلقی پور وپیوند را انقلابی می داند که حتی یک روز جنگ هم نرفتند آنانکه شیمیایی تمام بدن ترکش خمپاره در بدن دارند وشب روز از درد می نالند پیش آقای هدایخواه انقلابی نیستند
Iran, Islamic Republic of
خوشفکر هدایت خواه جانبازه
اصول جرا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای پناهی سلام
اگر قرار باشد جلوی منفعت طلبانه و اصلاح طلبان گرفته شود اولین فرد خود خود آقای احمدزاده است . که در دولت دوم خرداد خاتمی معاون استاندار قم بود معاون دانشگاه قم بود. / پس با کدام پله استاندار انقلابی شما در دولت اصلاحات به این مقام سیاسی می رسید
Iran, Islamic Republic of
استاندار نیروی هدایت خواه و حسینی نماینده گچسارنه برین حالشه ببرید خوب روشنفکر را دور زدید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
والا ما نمی دانیم جناب پناهی چکاره استان هستند که دارند برای همه خط و نشان می کشند
مردم باید چگونه و با چه زبانی بگویند که قیم نمی خواهند
لطفا خودتون و دوستانتون سکوت کنید
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
آشیخ صفدراین استاندار وان استاندار فرقی نداره چه دولت ولایی وچه غیره ولایی که به نطر بنده این دیوار کشی غلطه مگر دولت روحانی از جای دیگه تحمیل شده بود خلاصه در همه دولت‌ها هرکی پارتی کلفتی داشت نونش توروغن واستخدام میشه
احسنت
Iran, Islamic Republic of
احسنت
مدیران دو نبش که در همه دولتنها رنگ عوض می کنن در دولت انقلابی نبتید ابقا بشوند
Iran, Islamic Republic of
احسن وهزاران درود بر جناب حجت الاسلام پناهیان عزیز
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر حاج اغا شیخ صفدر پناهیان...
ناظر
Iran, Islamic Republic of
..بگو تو چکاری...سرپیازی یاته پیاز...
Iran, Islamic Republic of
پناهیان چرا در کار استاندار دخالت می کند؟مگر چیکاره است که خط و نشان می کشد ؟
بزرگی
Iran, Islamic Republic of
چه عجب پس آقای احمد زاده معاون استاندار دولت اصلاحات دوم خرداد شد ..
ایل
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر و حاج آقا پناهی هر دو عضو شورای وحدت هستند
نوری
Iran, Islamic Republic of
برو جای که متولد شدی
Iran, Islamic Republic of
برای استان خطو نشان می کشی تو خودت برو استخدامهای فلعه را که در ادارات گوناگون استخدام کرده ای جوابگو باش اگه می خواهی تا ادرس بدهم
Iran, Islamic Republic of
منفعت طلبان دور وبر نمایندکان جمع شده اند که به آنها قول کار وپست داده اند اگر راست میکویید جلوی بکارگیری نیروهای بدون آزمون را بگیرید نبازی نیست که استاندار مومن وخدا ترس را راهنمایی کنید آقای احمد زاده انسان عدالتخواهی هست که زیر بار ننایندگان وشماها نمی رود وبرنامه های دولت وخودش را اجرا میکند. مخالفت هدایتخواه به خاطر همین بود که نیروی خودش را بیاورد
Iran, Islamic Republic of
یعنی بقیه مردم که بالای ۷۰درصد هم هستند و جناح بندی را قبوال ندارند حقی ندارند؟
استانداری
Iran, Islamic Republic of
شیخ درست میگوید.همه کسانی که در کسوت مدیر کل -معاون. -مشاور-رییس اداره در دولت اصلاحات در این استان بوده اند باید با یک نگاه دیده شوند اتفاقآ اونهای که مدعی اصول گرایی هستند ولی در این دولت پست دارنداینها همان منفعت طلبان مورد نظر شیخ پناهی هستند که باید مدنظر قرار گیرند.
Iran, Islamic Republic of
خودشون چه فرمودن دولتها مثل یک زنجیر هستن بهم وصل هستن هیچ کس دریه دوره چهارساله یا هشت ساله مدیر وزیر نمیشه حزب یعنی رقابت مگه آشیخ خودش دریه دولت به منصب رسید
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم :::این استان ایل وتباریست شماها حزب وگروهی را اضافه کرده اید :::اگر قوم وطایفه ای در کار نیست حزب گروهی هم در کار نباشد
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1