کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح کرد

انتظارات نیروهای انقلاب از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / دست رد به سینه منفعت طلبان بزنید / استخدام‌ها و انتصابات فامیلی و قومی نباید در دولت انقلابی تکرار شود / باید نیروهای پاکدست و خدوم میدان دار شوند

3 مهر 1400 ساعت 18:22

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد انتظارات نیروهای انقلاب را از استاندار جدید این استان مطرح کرد.


رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد انتظارات نیروهای انقلاب را از استاندار جدید این استان مطرح کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی عصر امروز (شنبه 3 مهر ماه 1400) در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی و تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: انتصاب آقای احمدزاده را به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبریک می گوئیم، ایشان فردی انقلابی، دیندار، لایق و بومی استان است.
وی در ادامه با اشاره به خاطره‌ای از دوران مسئولیت آقای احمدزاده، افزود: یکی از نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی در بحث انتخابات مجلس هفتم، بیان می‌کرد که اگر همه استانداران، فرمانداران و معاونین آنها در برگزاری انتخابات شانه خالی کنند، آقای احمدزاده می‌تواند، انتخابات را به نحول احسن برگزار کند.
وی تاکید کرد: آقای احمدزاده مدیری لایق، انقلابی و بومی استان کهگیلویه و بویراحمد که انتصاب وی را از طرف خود و همه نیروهای انقلاب تبریک می گوئیم و برای ایشان آرزوی توفیق داریم.
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: علاوه بر اینکه آقای احمدزاده فردی انقلابی هستند، منصوب دولت انقلابی نیز می‌باشد و همه نیروهای انقلاب موظف هستند که همدل، هم صدا و با هم این استاندار انقلابی را حمایت کنند. تا اینکه استاندار ما در مسیر توسعه پیش برود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اظهار داشت: از همه عزیزان که در انتخابات گذشته زحمت کشیدند و به میدان آمدند و به آقای رئیسی رأی دادند، تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی دنبال سهم خواهی نیستند، افزود: استاندار، استاندار همه مردم و همه جریان‌ها است و نیروهای انقلابی بیش از دیگران باید در صحنه حاضر شوند تا ایشان در کارهایش موفق شود.
شیخ پناهی با بیان اینکه نیروهای انقلابی، انسان‌های پاکدست، عدالت گرا و خدوم هستند و انتظار می‌رود که استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد از این نیروها استفاده کند، اظهار داشت: از آقای استاندار این انتظار می‌رود که اجازه ندهد؛ منفع طلبانی که هر گاه اصلاحات بر سر کار می‌آیند و بر سر سفره اصلاحات می‌نشینند و هر وقت انقلابی‌ها می‌آیند از سفره آنها نوش جان می‌کنند، به بیت المال دست پیدا کنند و باید دست رد به سینه منفعت طلبان زد. باید نیروهای پاکدست و خدوم میدان دار شوند و خدمت کنند. آدم‌های منفع طلب هیچ وقت ریسک و برای مردم کار نمی‌کنند.
وی در ادامه افزود: از همه نیروهای انقلابی خواهش می‌کنیم، از این برادر حمایت کنند و از ایشان هم می‌خواهیم که نیروهای انقلابی و پاکدست و مؤمن را برای خدمت به مردم و انقلاب برگزیند.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که نیروهای انقلابی بدور از اختلاف نظرهای دوران انتخابات در صف انقلاب باشند و باید اختلافات در هنگام انتخابات جایش را به همدلی و تعامل بدهد، تا خدمات دولت انقلابی همواره به یاری خداوند در خاطره مردم جاویدان بماند. نیروهای انقلابی باید به فکر مردم باشند. استخدام‌های فله‌ای و بدون ضابطه و استخدام‌ها و انتصابات قبیله‌ای نباید در دولت انقلابی رخ دهد و بلکه باید امورات و انتصابات با محوریت عدالت طلبی و بر اساس شایستگی‌ها و تخصص و تعهد باشد.
حجت الاسلام پناهی با تاکید بر اینکه انتصابات باید بر اساس شایستگی و لیاقت‌ها باشد، افزود: نباید ملاک انتصابات این باشد که چه کسی بیشتر رأی آور و چه کسی طایفه بیشتر دارد باشد، طایفه و رأی بیشتر نمی‌توان معیار شایستگی‌ها باشد. هر چند استثنا هم وجود دارد و گاهاً یک فرد خوب و شایسته از آراء خوبی هم برخوردار است.
وی افزود: نباید رأی آوری را تنها ملاک شایستگی و نحوه انتخاب مدیران دانست.
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنان پایانی خود، گفت: اولاً همه باید از این برادر بزرگوار حمایت کنیم. ثانیاً؛ مطالبه به حق کنیم که ارزش‌ها و اصول اصیل انقلاب حاکم باشد؛ هم در انتصابات و هم در استخدام‌ها. تا استان کهگیلویه و بویراحمد مثل همیشه سر افراز باشد و خیانت‌هایی که در طول 8 سال گذشته در بحث استخدام‌ها و انتصابات فامیلی و قومی شاهد آن بودیم، تکرار نشود و مردم طعم خوش عدالت و دولت انقلابی را بچشند.
 
 
 


کد مطلب: 439412

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439412/انتظارات-نیروهای-انقلاب-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-دست-رد-سینه-منفعت-طلبان-بزنید-استخدام-ها-انتصابات-فامیلی-قومی-نباید-دولت-انقلابی-تکرار-شود-باید-پاکدست-خدوم-میدان-دار-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1