کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

با عاملان آتش سوزی عمدی جنگل ها برخورد شود

27 شهريور 1400 ساعت 20:11

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضا با عاملان آتش سوزی عمدی جنگل و مراتع بدون اغماض برخورد کند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضا با عاملان آتش سوزی عمدی جنگل و مراتع بدون اغماض برخود کند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (27 شهریورماه 1400) حسین کلانتری در حاشیه بازدید از روند کنترل و مهار آتش سوزی در جنگل ها و مراتع منطقه سخت گذر "اشکر" پیچاب از توابع شهرستان باشت اظهار داشت: متولیان امر باید با جدیت با متخلفانی که به منابع طبیعی خسارت وارد می کنند برخورد حدی کنند.
وی بیان کرد:  امسال با وجودی که از نظر آتش سوزی مراتع استان همه پای کار بودند ولی متاسفانه سطح وسیعی از جنگل های استان طعمه حریق شد.
کلانتری ادامه داد:  از ظرفیت دهیاران، فعالان زیست محیطی، نیروهای مختلف مردمی و بسبج و سازمانهای مردم نهاد برای پیشگیری از آتش سوزی در جنگل های استان استفاده شود.
کلانتری افزود: در دو سال اخیر تجهیزات و امکانات خوبی برای کنترل و مهار آتش سوزی ها وارد استان شده است و این تجهیزات تهیه شده با همه سالهای گذشته برابری می‌کند.
استاندار منابع طبیعی و عرصه های ملی و جنگلی را از سرمایه های عظیم و مواهب الهی خواند و افزود: حراست و حفاظت از این سرمایه ها وظیفه ای همگانی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از پرسنل منابع طبیعی استان، مردم و نیروهای بسیج شهرستان باشت که با حضور به موقع در آتش سوزی جنگل های پیچاب از گسترش حریق پیشگیری کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به خطاهای انسانی به عنوان مهمترین دلایل آتش سوزی های جنگل ها و مراتع استان اشاره کرد و افزود: با توجه به خسارت های سنگین آتش سوزی ها به عرصه های طبیعی استان پیگیری متخلفان حریق با جدیت در دستور کار قرار می گیرد.




کد مطلب: 439164

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439164/عاملان-آتش-سوزی-عمدی-جنگل-برخورد-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1