تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۳۸۹۶۴
فرمانده انتظامی اهواز خبر داد

قتل عام اعضای یک خانواده در اهواز / چهار برادر منزل برادر پنجم را به رگبار بستند

۰
قتل عام اعضای یک خانواده در اهواز / چهار برادر منزل برادر پنجم را به رگبار بستند
کبنا ؛
فرمانده انتظامی اهواز گفت: در بررسی‌های ماموران پلیس مشخص شد چهار نفر از عمو‌های خانواده به‌سمت ساکنان (خانواده برادرشان) تیراندازی کرده‌اند که متاسفانه پدر، مادر، دختر و پسر خانواده در اثر اصابت گلوله به قتل رسیده‌اند.فرمانده انتظامی اهواز از قتل اعضای یک خانواده به دست چهار برادر به علت اختلاف خانوادگی خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: بامداد امروز (۲۲ شهریورماه) درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل چهار عضو یک خانواده در یکی از مناطق شهر اهواز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های ماموران پلیس مشخص شد چهار نفر از عمو‌های خانواده به‌سمت ساکنان (خانواده برادرشان) تیراندازی کرده‌اند که متاسفانه پدر، مادر، دختر و پسر خانواده در اثر اصابت گلوله به قتل رسیده‌اند و دیگر دختر خانواده مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است.
فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه دستور‌های ویژه جهت دستگیر قاتلان صادر شده است، تصریح کرد: اختلاف خانوادگی علت این حادثه بوده است.
سرهنگ دالوند با بیان اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، افزود: نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی مردم برخورد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
11 سپتامبر زیر سایه شرم

11 سپتامبر زیر سایه شرم

«در نبرد برای پاسداری از روح آمریکا، وحدت بزرگ‌ترین نقطه قوت ماست!». این جمله شاه‌بیت ...
‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

‌‌ایران، همچنان در لیست سیاه

اصولگرایان که قدرت را در حاکمیت میان خود تقسیم کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند اکنون آنها ...
1