تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۴۳۸۷۰۵
کبنا گزارش می‌دهد

مراسم تحلیف شورای جدید شهر یاسوج آغاز شد / کیوان آشنا و بهنام عباس نژاد غائب بودند / هدایت‌امیری: آقای فرماندار صبر کنید تا صلاحیت این دو نفر تعیین تکلیف شود / دانشی: آقای فرماندار جلسه را به تعویق بیندازید / فرماندار: هیچ مکاتبه‌ای مبنی بر صلاحیت این دو نفر واصل نشده است

۳
۰
مراسم تحلیف  شورای جدید شهر یاسوج آغاز شد / کیوان آشنا و بهنام عباس نژاد غائب بودند / هدایت‌امیری: آقای فرماندار صبر کنید تا صلاحیت این دو نفر تعیین تکلیف شود / دانشی: آقای فرماندار جلسه را به تعویق بیندازید / فرماندار: هیچ مکاتبه‌ای مبنی بر صلاحیت این دو نفر واصل نشده است
کبنا ؛مراسم تحلیف شورای اسلامی دوره ششم شهر یاسوج با حضور مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (سه 16 شهریور ماه 1400) مراسم تحلیف شورای اسلامی دوره ششم شهر یاسوج با حضور مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد بعد از حرف و حدیث‌های فراوان در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این جلسه با تاکید بر اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، افزود: سلامت انتخابات به تأیید همه دستگاه‌های مربوطه رسید.
وی در ادامه خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، افزود: مردم به شماها رأی اعتماد داده‌اند، امیدوارم که رأی مردم را با عملکرد خودتان پاس بدارید.
احمدی در ادامه به موضوع صلاحیت دو عضو شورای اسلامی شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: هیچ مکاتبه‌ای از وزارت کشور مبنی بر صلاحیت آن دو نفر واصل نشده و به همین دلیل مراسم تحلیف شورای جدید شهر یاسوج آغاز شد که باید کار شهر و شهرداری یاسوج زمین نماند. ما نمی‌خواهیم که کارها بر زمین بماند و ما هم خیلی دوست داریم که صلاحیت این دو نفر هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.
فرماندار بویراحمد در ادامه گفت: در انتخاب شهردار، دقت کنید، فردی پای کار، سالم و هماهنگ انتخاب کنید.
به گزارش کبنا، جلسه با مخالفت دو عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه پیدا کرد. هدایت امیری و عطااله دانشی خواستار عدم برگزاری این جلسه تا تعیین تکلیف صلاحیت آن دو عضو دیگر شدند و این اختلاف نظر تا زمان مخابره این خبر به تعویق افتاد.
هدایت الله امیری عضو شورای اسلامی جدید شهر یاسوج گفت: ما یک ماه صبر کرده‌ایم، اجازه دهید به منظور جلوگیری از نفاق و هر گونه سوء استفاده و تضییع خقوق مردم تا تعیین تکلیف صلاحیت دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر یاسوج صبر کنیم.
عطااله دانشی دیگر عضو شورای اسلامی شهر یاسوج خواستار لغو این جلسه تا یک ماه دیگر شد و گفت: این حق مردم است که وضعیت دو عضو دیگر شورا تعیین تکلیف شود. ما از فرماندار می‌خواهیم که این جلسه تا پایان این ماه به تعویق بیفتد.حق این دو نفر است که در انتخاب هیئت رئیسه تصمیم گیر باشند. من پشت این مسائل سیاست‌زدگی و موضوعات پشت پرده دیگری می‌بینم.
فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه خطاب به هدایت امیری و عطااله دانشی گفت: معطل ماندن کار شهر، شهرداری و مردم ظلم به مردم است. شماها در جریان برگزاری این جلسه بوده و به احترام مردم در جلسه بمانید تا هیئت رئیسه تعیین تکلیف شود. باید کار مردم ادامه پیدا کند.
هدایت اکبری دیگر عضو شورای اسلامی با بیان اینکه نباید سیاسی‌کاری کنیم، افزود: نباید به اسم مردم و به نام مردم به مردم خیانت شود. آقای فرماندار کسانی که مشتاق برگزاری این جلسه با حضور پنج نفر بوده، شفاف آن را به مردم اعلام کنید.
وی تاکید کرد: ما باید تمکین کنیم به قانون و طبق قانون عمل کنیم. امیدوارم هر چه سریعتر مشکل آقای آشنا و عباس‌نژاد برطرف شود. هیچ کس به اندازه من نگران این دو نفر نیست.
اکبری گفت: اینکه مردم را خطاب قرار دهیم و با احساسات مردم بازی کنیم، درست نیست. آقای فرماندار باید کسانی که مشتاق برگزاری جلسه با این پنج نفر بودند، را اعلام کنید. 
 به گزارش کبنا، مراسم تحلیف شورای اسلامی دوره ششم شهر یاسوج با حضور پنج نفر از اعضای جدید شورا (هدایت‌ امیری، هدایت الله اکبری، فرشید احمدی کیش، ایمان جاودانه و عطااله دانشی) برگزار شد. کیوان آشنا و بهنام عباس نژاد دو عضو غائب بودند که گفته می‌شود صلاحیت آنها هنوز مورد تأیید هیئت نظارت قرار نگرفته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام به نظرم باطل میشد بهتر بود .................
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار تو را بخدا نفرما
حضرت عباسی شورایل قبلی چه کردنه ؟
فقط داریت مردمه بی اعتماد ایکنیت!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شورای یاسوج باید ابطال بشه
گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

شهادت فهيم دشتي با واكنش‌هاي بسياري ميان كاربران افغان و ايراني روبه‌رو شد. فهيم دشتي ...
مبارزه با تورم، با دستان خالي

مبارزه با تورم، با دستان خالي

از آنجايي که تورم توليدکننده در فصل بهار سال جاري به بالاترين طي 5 سال اخير رسيده، مي‌توان ...
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
1