تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۳۸۶۷۳
مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

پیگیری جدی تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
پیگیری جدی تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع کارکنان آبفای بویراحمد ضمن شنیدن صحبت ها و دغدغه های آنها گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد بطور جدی پیگیری می شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اسفندیار برخه مدیرعامل آبفا کهکیلویه و بویراحمد در بازدید از اداره آبفای شهرستان بویراحمد اظهار کرد: شهرستان بویراحمد‌ و شهر یاسوج به دلیل گستردگی دارای چالش های بیشتری در حوزه آب است.
برخه با بیان اینکه ادوات و ماشین آلات آبفای بویراحمد باید هرچه زودتر تعمیر اساسی شوند، تصریح کرد: تعدد شکستگی های شبکه و لزوم رفع هرچه سریع تر هدر رفت آب، می طلبد که ماشین آلات آبفای بویراحمد در دسترس و کارایی  لازم را داشته باشند.
وی فرسودگی شبکه توزیع آب شهرهای استان از جمله شهر یاسوج را چالشی مهم دانست و گفت: زمان رفع شکستگی و اصلاح شبکه باید به حداقل برسد.
مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد همچنین با حضور در جمع کارکنان آبفای بویراحمد ضمن شنیدن صحبت ها و دغدغه های آنها اظهار کرد: حضور در جمع کارکنان و شنیدن صحبت های آنها به صورت مستقیم و رو در رو می تواند بسیار موثر و  چاره ساز باشد.
وی همچین پیگیری مطالبه تبدیل وضعیت ایثارگران را از برنامه ها و دغدغه های اصلی خود دانست و گفت: معاون منابع انسانی شرکت  را موظف کردیم که بصورت مداوم با شرکت مهندسی آبفای کشور تا حصول نتیجه لازم در ارتباط باشد.
برخه رفع موانع و مشکلات آی و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد را  منوط به همدلی و کار جهادی همه پرسنل دانست و گفت: همه باید برلی تحقق اهداف شرکت و خدمت رسانی مطلوب به مردم با تمام توان پای کار باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرزند ایثارگر
Switzerland
طبق قانون کلیه فرزندان ایثارگران با قرارداد حجمی وشرکتی شاغل باید تبدیل وضعت بشند ، جمعی از فرزندان جانباز و ایثارگر شرکت آبفا استان بابت پیگیری و حمایت همه جانبه مدیرعامل جهادی مهندس برخه از فرزندان جانباز و ایثارگر آبفا و همچنین موضوع تبدیل وضعیت آنها کمال قدردانی و سپاس را داریم .
گچس
Switzerland
سپاس ویژه بابت پیگیری و تبدیل وضعیت فرزندان جانباز
فرهاد
Romania
تشکر ودرود بر مدیر جهادی
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
حق ایثارگران بیشتراز تبدیل وضعیته ،هرکاری مسولان برای خانواده های ایثارگران و فرزندان جانباز کنن کم کردند .کشور را همین پدران حفظ کردند
گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

گلوله‌ها در پنجشير خون گريستند

شهادت فهيم دشتي با واكنش‌هاي بسياري ميان كاربران افغان و ايراني روبه‌رو شد. فهيم دشتي ...
مبارزه با تورم، با دستان خالي

مبارزه با تورم، با دستان خالي

از آنجايي که تورم توليدکننده در فصل بهار سال جاري به بالاترين طي 5 سال اخير رسيده، مي‌توان ...
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
1