کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

پیگیری جدی تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد

15 شهريور 1400 ساعت 11:39

مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع کارکنان آبفای بویراحمد ضمن شنیدن صحبت ها و دغدغه های آنها گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد بطور جدی پیگیری می شود.


مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع کارکنان آبفای بویراحمد ضمن شنیدن صحبت ها و دغدغه های آنها گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد بطور جدی پیگیری می شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، اسفندیار برخه مدیرعامل آبفا کهکیلویه و بویراحمد در بازدید از اداره آبفای شهرستان بویراحمد اظهار کرد: شهرستان بویراحمد‌ و شهر یاسوج به دلیل گستردگی دارای چالش های بیشتری در حوزه آب است.
برخه با بیان اینکه ادوات و ماشین آلات آبفای بویراحمد باید هرچه زودتر تعمیر اساسی شوند، تصریح کرد: تعدد شکستگی های شبکه و لزوم رفع هرچه سریع تر هدر رفت آب، می طلبد که ماشین آلات آبفای بویراحمد در دسترس و کارایی  لازم را داشته باشند.
وی فرسودگی شبکه توزیع آب شهرهای استان از جمله شهر یاسوج را چالشی مهم دانست و گفت: زمان رفع شکستگی و اصلاح شبکه باید به حداقل برسد.
مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد همچنین با حضور در جمع کارکنان آبفای بویراحمد ضمن شنیدن صحبت ها و دغدغه های آنها اظهار کرد: حضور در جمع کارکنان و شنیدن صحبت های آنها به صورت مستقیم و رو در رو می تواند بسیار موثر و  چاره ساز باشد.
وی همچین پیگیری مطالبه تبدیل وضعیت ایثارگران را از برنامه ها و دغدغه های اصلی خود دانست و گفت: معاون منابع انسانی شرکت  را موظف کردیم که بصورت مداوم با شرکت مهندسی آبفای کشور تا حصول نتیجه لازم در ارتباط باشد.
برخه رفع موانع و مشکلات آی و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد را  منوط به همدلی و کار جهادی همه پرسنل دانست و گفت: همه باید برلی تحقق اهداف شرکت و خدمت رسانی مطلوب به مردم با تمام توان پای کار باشیم.


کد مطلب: 438673

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438673/پیگیری-جدی-تبدیل-وضعیت-ایثارگران-شرکت-آبفا-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1