تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۴۳۸۴۹۱
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تسهیلات و بلاعوض های زلزله زدگان سی سخت پرداخت شود/ سهمیه سیمان رایگان بنیاد مسکن هرچه سریعتر در اختیار همه منازل احداثی قرار گیرد

۰
تسهیلات و بلاعوض های زلزله زدگان سی سخت پرداخت شود
کبنا ؛نشست معرفی مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (10 شهریور 1400) نشست معرفی مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، درفشی معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، جنتی مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، باقری مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار شد.
جنتی از مدیران پای کار و پرتلاش استان بود
معاون عمرانی استاندار در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ،گفت: مرحوم تابش از مدیران انقلابی،جهادی، بی ریا و طرفدار محرومین بود  که سابقه آشنایی و همکاری چندین ساله با ایشان را داشتم.
وی با بیان اینکه تغییرات و جابجایی ها امری طبیعی است،افزود:جنتی از مدیران پرتلاش،خدوم،زحمتکش و پای کار استان بودند که کارنامه موفقی در زلزله سی سخت دارند.
وی با بیان اینکه تیم بنیاد مسکن در زلزله سی سخت موفق عمل کرد،گفت: هماهنگی و مدیریت بحران در زلزله سی سخت مثال زدنی است که این اتفاق نتیجه هماهنگی و همکاری همه ی دستگاه ها و مدیریت خوب استاندار است.
وی با بیان اینکه اولویت اول و تکلیف اصلی مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان زلزله شهرستان دنا است، افزود:با توجه به نزدیکی به فصل سرما باید منازل مسکونی مردم هر چه زودتر تکمیل و تحویل مردم داده شود.
وی با اشاره به اینکه در بحث محرومیت زدایی در روستاها جهش خوبی آغاز شده است،گفت: بنیاد مسکن و بانک ها پرداخت تسهیلات و بلاعوض ها به مردم  را شتاب دهند.
وی با اشاره به اینکه باید در عمل به وعده هایی که به مردم داده ایم جهادی عمل کنیم ،افزود: منازلی که سقف گذاری شده اند هر چه زودتر و قبل از شروع سرما، تکمیل تا مردم در منازل خود مستقر شوند.
حاجی زاده با بیان اینکه بنیاد مسکن کشور نیز باید برای این مسئله وقت بیشتری بگذارد و یکی از معاونانش را با اختیارات کامل تا زمان تحویل منازل در سی سخت مستقر نماید،افزود: سهمیه سیمان رایگان بنیاد مسکن هرچه سریعتر در اختیار همه منازل احداثی قرار گیرد و منازلی که سقف گذاری نشده اند نیز باید سقف گذاری و تکمیل شوند‌.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
مافیای خانگی

مافیای خانگی

این حرف‌ها برای فریب افكار عمومی است. ما در تولید لوازم خانگی هزارو 500 شركت داریم كه ...
ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

دیلی‌استار ۱۰ مالک ثروتمند باشگاه‌های فوتبال جهان را اعلام کرد که «منصور بن زاید» مالک ...
1