تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۴۳۶۹۵۱
باپیگیری ریاست مرکز بهداشت درمانی وحضور مردم بخش در شهرچیتاب مرکز بخش انجام شد

جهانگیر جاوید از تزریق موفقیت آمیز چهارمین مرحله واکسن سینوفارم در مرکزبهداشتی درمانی شهرچیتاب باحضور مردم بخش کبگیان خبرداد.

۱
جهانگیر جاوید از تزریق موفقیت آمیز چهارمین مرحله واکسن سینوفارم در مرکزبهداشتی درمانی شهرچیتاب باحضور مردم بخش کبگیان خبرداد.
کبنا ؛به گزارش "کِبنا" به نقل از ریاست مرکز بهداشتی درمانی چیتاب، مرحله سوم وچهارم، تزریق واکسن کرونا هم مانند مراحل اول و دوم تزریق واکسن "سینوفارم" در درمانگاه بهداشتی درمانی چیتاب مرکز بخش کبگیان با حضور افراد سنین 68تا70و50تا66سال با موفقیت انجام گردید. جهانگیر جاوید ریاست این مرکز ضمن تشکر از نظم و رعایت مسائل بهداشتی مراجعین جهت تزریق این دوز از واکسن گفت: به حول قوه الهی و با تلاش همکاران عزیزم در همکاری مجموعه بهداشت و درمان بخش کبگیان تاکنون چهار مرحله از تزریق واکسن "سینوفارم" در سنین80،75،68،50به بالا را با موفقیت پشت سرگذاشته ایم وخوشبختانه هیچ مشکلی هنگام تزریق و بعداز ترخیص نداشته ایم. وی با اشاره به اینکه مرکز بهداشت درمانی چیتاب تنها مرکزیست که توانسته تزریق واکسن سنی 50تا60سال را انجام دهد گفت: الحق والنصاف باتمام تلاش و مشقت توانستیم مجوز تزریق این واکسن در این مرحله از سنی را بگیریم. جاوید باهشدار به وضعیت کنونی استان و بخش کبگیان در طرح رنگ بندی ویروس کروناهم گفت: علیرغم تلاش مرکز درمان بخش در تبلیغات مجازی، هشدارهای ده گردشی باآمبولانس،تذکرات حضوری در معابر صنوف و همایشها ،و رعایت نِسبی خانواده ها جهت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی متاسفانه وضعیت این ویروس خطرناک دارد از قرمز به سیاه مبدل می گردد که ملتمسانه از تک تک مردم بخش و حتی استان خواهشمندیم از برگزاری مراسماتِ شادی وشیوَن وتجمعات در معابر و هجمه به مکانهای گردشگری بشدت پرهیز کنند تا خدائی ناکرده دچار بیماری و از دست دادن عزیزانشان نشوند. این مسئول بااشاره به درخواستهای مکرر مردم جهت تزریق واکسن خاطرنشان کرد:افرادی که در 6ماه اخیر تستشان مثبت و دچار کرونا شدند طبق دستور وزارت بهداشت به هیچ وجه ممکن نمیتوانند این واکسن را تزریق کنند. جاویدافزود: انشالله باتلاش و پیگیریهای مجدد سعی می کنیم تهیه و تزریق واکسن سینوفارم سنین40،30به بالا هم در دستور کار قرار قرار دهیم وبه محض دریافت دستورالعمل در سریعترین زمان ممکن انجام خواهدشد. لاازم به ذکر است: بخش کبگیان نزدیکترین بخش به مرکز استان و شهرچیتاب مرکز این بخش در30کیلومتری شمال غربی یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد. ---------------- خبرنگار اسماعیل رسام٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1