تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۴۳۶۷۳۱
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری؛

86 درصد روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد دارای اینترنت هست

۱
۰
86 درصد روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد دارای اینترنت هست
کبنا ؛
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 86 درصد روستاهای استان دارای اینترنت هست و این مهم در سال ۹۲ کمتر از ده درصد بوده است.
نشست هم اندیشی و بررسی وضعیت ارتباطات شهرستان مارگون در محل فرمانداری برگزار گردید
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز یکشنبه (20 تیرماه 1400) در نشستی؛ باقر قائمی فرماندار شهرستان مارگون ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از عملکرد وضعیت شهرستان ارائه و خواستار توجه ویژه مسئولان ارتباطات به این شهرستان تازه تاسیس گردید.
عباس رسولی مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری ضمن تقدیر از کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان گفت:بخش عمده ای از بار اجرایی انتخابات بر عهده حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده و باتوجه به شرایط کوهستانی استان و محدودیت های بسیار زیاد در توسعه ارتباطات، حوزه مخابرات عملکرد بسیار قابل قبولی در انجام این مهم داشته است
رسولی گذری به انتخابات ۱۴۰۰ زد وگفت: ۹۶درصد استعلام رای دهندگان در انتخابات به صورت آنلاین بوده که این درصد بسیار قابل قبولی بر عملکرد ارتباطات استان بوده است.
مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری به وضعیت شبکه دولت این شهرستان پرداخت و گفت: باتوجه به اینکه شهرستان تازه تاسیس هست، می طلبد تمام ادرات این شهرستان ازجمله فرمانداری به شبکه دولت متصل شود.
رسولی افزود: 86 درصد روستاهای استان دارای اینترنت هست و این مهم در سال ۹۲ کمتر از ده درصد بوده است.
در ادامه این نشست: سید محمد هادی امیری به وضعیت ارتباطی وزیر ساختی شهرستان مارگون اشاره کرد و گفت یکی از مطالبه فرماندار شهرستان اجرای فیبر نوری فرمانداری و ادارات شهرستان هست و مخابرات منطقه این آمادگی را دارد که در صورت انعقاد قرارداد ادارات مستقر درمارگون ، درکمترین زمان ممکن نسبت به اتصال این ادارات به فیبرنوری وشبکه دولت اقدام کند و امید می رود فرماندار محترم تدابیر لازم را جهت انجام این مهم اتخاذ تا شاهد اتصال کلیه نهادها وادارات این شهرستان به فیبر نوری باشیم.
بر اساس همین گزارش در این نشست، باقر قائمی فرماندار شهرستان مارگون، عباس رسولی مدیرکل فناوری، ارتباطات وشبکه دولت استانداری استان، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه، سید امیر عابدینی مدیر کل فناوری وارتباطات استان، خانم مریم برهمن معاون فرماندار مارگون و رحمان رست بخشدار مرکزی و صمد امینی بخشدار زیلایی حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

قهرمانی
Iran, Islamic Republic of
ایگم مه ای استان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نداره ؟؟؟؟ متولی توسعه ارتباطات در استان این اداره کله نه یه بخش از استانداری استان که وظیفش امور رایانه اون مجموعه است .متاسفانه جناب اقای امیری به عنوان ریاست یک بخش خصوصی ( تاکید میکنم خصوصی ) توی جلسات شرکت میکنه در حالی که اگه بخواد یک پیچ هم عوض کنه باید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات پولش رو پرداخت کنه . فاز هشتشون رو من خبر دارم هنوززز نتونستن راش بندازن و اگر جایی هم راه انداخته از محل دارمدهای uso هست که اونم اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تایید میکنه . 86 درصد استان هم ارتباطات نداره لطفا امار رو درست انتشار بدین .
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1