تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۳۶۷۰۸
انتصاب‌های عجیب فامیلی در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و سکوت وزارت بهداشت و نهادهای نظارتی؛

کورس کرونا و انتصاب‌های فامیلی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / آقای دکتر نمکی حال این روزهای «ژن‌های خوب»، عالی است

۴۷
۶
کورس کرونا و انتصاب‌های فامیلی در دانشگاه علوم پزشکی / آقای دکتر نمکی حال این روزهای «ژن‌های خوب»، عالی است
کبنا ؛در این روزهای کرونایی ظاهراً حال و هوای «ژن‌های خوب» در دانشگاه‌های علوم پزشکی یاسوج «عالی» است و این «آش» انتصاب‌ها به قدری «شور» شده است که وزیر، وکیل- نمایندگان مردم و مسئولان همه نظاره گرند.
وقتی که وزارت بهداشت بعد از انتصاب فرزند یکی از مشاوران وزیر به عنوان دستیار ویژه خود! در دستورالعملی «الزام آور» تاکید نمود مدیران عالی وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی حق ندارند «وابستگان» و نزدیکان خود را در پست‌های اجرایی و غیر اجرایی منصوب کنند، کمتر کسی فکر می‌کرد، یک سال و نیم بعد از این بخشنامه مهم، لیستی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج منتشر شود که در آن رئیس دانشگاه، برادر خود را به عنوان مشاور، پسرخاله خود را به عنوان مشاور عالی، همسر برادر خود را به عنوان مدیرآموزشی دانشگاه و... منصوب نماید! و این نسبت‌های سببی و نسبی همینگونه تا سطوح پایین‌تر «ادامه» داشته باشد.
این لیست طولانی خانوادگی که در شبکه‌های اجتماعی به «ژن‌های خوب!» معروف شدند، به حدی عجیب و قابل تأمل است که ضرورتی برای بیان همه اسامی آنها وجود ندارد؛ اما سؤال اساسی این است که چرا در دانشگاه علوم پزشکی و در این شرایط کرونایی، روابط عجیب فامیلی حاکم شده است و هیچ مسئولی در استان کهگیلویه و بویراحمد و وزارت بهداشت، فریاد دادخواهی و جلوگیری از اعمال نفوذ مادی و معنوی صورت گرفته بر خلاف حق و مقررات را سر نمی‌دهند و جلوی این رویه غلط و برخورد قانونی با مسببان آن را در دستور کار قرار نمی‌دهد؟
آیا واقعاً دکتر نمکی، وزیربهداشت، معاونین و مشاوران او،  از وضعیت این انتصاب‌های یک سال و اندی خبر ندارد؟! اگر ندارد که نگران کننده است و با انتشار این گزارش دیگر چنین بهانه‌ای برای مسئولان وزارت بهداشت، استاندار و نهادهای نظارتی وجود ندارد و اگر وزیر بهداشت می‌دانست و واکنشی تاکنون نشان نداده است که نگرانی ما، بیشتر و تأسف بارتر خواهد بود.
ماجرای یک حکم و صدور بخشنامه‌ای مهم
27 آبان ماه سال 1398 یکی از مشاوران وزیر بهداشت، ابلاغی برای فرزند خود صادر کرد. این  ابلاغ بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای کشور داشت، به گونه‌ای که رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت واکنش نشان داد و گفت: این حکم مشاور وزیر بهداشت «ابلاغ انشایی» است و ابلاغ انشایی برای مشاور وزیر بهداشت منعی ندارد؛ چرا که در ابلاغ انشایی پست سازمانی وجود ندارد.
اما این همه واکنش وزارت بهداشت به چنین ابلاغی نبود! روحیه و شخصیت اجتماعی و اجرایی دکتر نمکی و وعده‌هایی که در آغاز مسئولیت خود داد، با آنچه در این حکم که به «ژن‌های خوب» معروف شدند، سازگاری نداشت و باید از  صدور چنین ابلاغ‌هایی جلوگیری می‌کرد.
به همین دلیل وزارت بهداشت با امضای معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی بخشنامه‌ای صریح و شفاف صادر نمود که با مطالعه آن می‌توان دریافت نظر دکتر نمکی در این زمینه چیست و باید برای همه مدیران این وزارت بالاخص دانشگاه‌های علوم پزشکی «الزام آور»  باشد و عدول از آن تخلف محسوب شود.
در بخشنامه وزارت بهداشت که در تاریخ 21 آذر 1398 ابلاغ شد، انتصاب افراد در پست‌هایی که در ساختار و تشکیلات وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تعریف نشده است را حتی در قالب ابلاغ انشایی، فاقد وجاهت قانونی اعلام و عملاً راه هر گونه صدور این نوع ابلاغ و پرداخت مزایای مادی و استفاده معنوی و اداری از آن‌ها را مسدود کرد.
همچنین تاکید شد، قبل از صدور هرگونه حکم و ابلاغ جهت مدیران کل، معاونین، مشاورین و نفرات اول بعد از خود در دستگاه اجرایی باید حتماً نظر و تأیید نهایی وزیر بهداشت اخذ شود و عدم تأیید ایشان منجر به لغو حکم صادره می‌شود.
همچنین در بند «4» بخشنامه‌ای که برای همه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ارسال شده بود، عنوان گردید: «همانگونه که بارها توسط وزیر محترم بهداشت مورد تاکید قرار گرفته، انتصاب «وابستگان» و «نزدیکان» در پست‌های اجرایی، و غیر اجرایی در سطح وزارت خانه و دانشگاه‌ها مذموم و غیر منطبق با شیوه شایسته سالاری است. لذا با پرهیز از این شیوه ناپسند حتی در صورتی که بستگان و نزدیکان شایسته داریم! با استفاده از اندیشه خردمندانه ایشان به شیوه نظرخواهی غیرمستقیم و غیر رسمی از صدور هرگونه ابلاغ اجرایی و مشورتی برای ایشان و تقویت ذهنیت «ژن خوب» در اذهان جامعه دوری جوییم».
واکنش وزارت بهداشت برای جلوگیری از صدور ابلاغ‌های خانوادگی در آن روزها، قاطع و محکم بود. اما ظاهراً این قاطعیت برای حداقل رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بیشتر به «شوخی» شباهت داشت تا بخشنامه‌ای الزام آور و قابل اجرا در همه سطوح مدیریتی مجموعه‌ای علمی که مسئولیت آن را برعهده داشت.
با وجود اینکه در همان ابتدای مسئولیت، «پرویز» یزدان پناه برای برادر خود «بهروز» ابلاغ مشاور صادر کرد، اما «برادر» ابایی از اینکه مشاور بودن خود را به همگان نشان دهد و به صورت رسمی عنوان نماید، چشم پوشی نداشت؛ به گونه‌ای که در متنی طولانی که در تاریخ 27 خرداد 1399 در رسانه‌های محلی در تمجید از تبدیل حکم برادر خود از سرپرستی به ریاست منتشر می‌کند از همین عنوان استفاده نمود.
ریئس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یک مشاور دیگر هم در کنار خود داشت که در ستاد دانشگاه حضور فعال‌تری دارد. «دکتر فرزاد وفایی» که پسرخاله رئیس دانشگاه است! با این وضعیت تأییدیه این دو نفر را باید دکتر پرویز یزدان پناه از دکتر نمکی می‌گرفت. اگر بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت چنین کاری صورت گرفت که این وزارت خانه خود شعار ژن خوب را تقویت کرده و اگر اینگونه نیست، چگونه این احکام تاکنون پا برجا مانده و مزایای مشاور دریافت داشتند و یا لااقل استفاده‌های معنوی و اداری خاصی از آن صورت گرفت؟.
اما مورد سوم از هر دو مورد قبلی جالب‌تر است. به فرض که ابلاغ این دو نفر مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قبل از این بخشنامه صادر شده باشد-که باز هم باید تأییدیه دکتر نمکی را لازم دارد- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حکمی عجیب‌تر همسر برادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج -که مشاور برادر خود است- را به عنوان مدیر آموزشی دانشگاه در تاریخ 13 دی ماه 1399 منصوب می‌کند تا چرخه انتصاب فامیل‌های بسیار نزدیک رئیس دانشگاه در مسئولیت‌های کلیدی و مهم این دانشگاه، تکمیل‌تر شود و این زنجیره انتصاب‌ها، تا سطوح پایین‌تر مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی به دلیل روابط فامیلی «سببی» و «نسبی» ادامه پیدا کند.
لیستی که دامنه دار است...
این روزها اما، ظاهراً در مبارزه بی امان حوزه سلامت کشور با ویروس کرونا، حاشیه امنی هم، برای «ژن‌های خوب» ایجاد شد و کرونا با همه دردسرهایی که داشت برای «ژن‌های خوب خانوادگی»، فرصت سازی و پوششی مناسب ایجاد نمود.
البته این همه ماجرای موجود در این دانشگاه علوم پزشکی نیست، این لیست بیش از 40 نفر را شامل می‌شود و هم چنان نیز  بر دامنه آن افزوده می‌شود که به راحتی می‌توانید در فضای مجازی آن را مشاهده کنید.
از همه این مسائل هم که بخواهیم بگذریم، نمی‌توان «اعمال نفوذ» این افراد را نادیده گرفت. قدرت این افراد به اندازه‌ای رسید که به عنوان نمونه‌ای که به رسانه‌ها رسید، توانستند به راحتی رئیس اورژانس 115 را برکنار کنند تا جایی که او در گفت و گو با یکی از رسانه‌ها بر قدرت این افراد صحه می‌گذارد و تاکید می‌کند: .... اورژانس یک کار تخصصی است، ولی نظرشان بر این بوده که افرادی را جابجا کنم، به سفارش تیم مدیریتی خودشان، خواستار این بودند که برخی افراد جابجا شوند. در دانشگاه گروهی وجود دارد، که «نه متشکل از سیاسیون و نمایندگان»، -نمایندگان با احترام برخورد می‌کردند-، بلکه سیاست‌ها و مدیریت پشت پرده‌ای در دانشگاه وجود دارد، که خواستار اجرای منویات خود هستند. بنده زیر بار کوچکترین حرفشان نرفتم. نیرویی که کاربلد بود و می‌دانستم می‌تواند مفید باشد بکار گرفتم و هیچ کاری با سیاست‌های این افراد نداشتم.
حال و روز این روزهای «ژن‌های خوب دانشگاه علوم پزشکی یاسوج» به بهانه مبارزه با بیماری کرونا و سکوت مسئولان «عالی» است.. این لیست انتصاب‌های فامیلی از برادر تا پسرخاله، باجناق و زن برادر، سایه شومی است که انگار به این زودی دست از سر حوزه سلامت این استان بر نمی‌دارد.
برای تعیین تکلیف این وضعیت، وزیر بهداشت و مدیران ارشد این وزارتخانه و همچنین مسئولان استانی و نظارتی همچنان سکوت را ترجیح می‌دهند و به نظاره روزهای پایانی دولت می‌نشینند و یا چاره‌ای اندیشیده  و به این وضعیت خاتمه می‌دهند؟
برای پاسخ به این سؤال چند روزی را می‌توان تحمل نمود.......
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنای قهرمان ‌ نترس ‌ شجاع درود بر شرافت شما که تاکنون مقتدرانه عمل کردی و فریاد رس مردم استان هستی ‌ احسن افرینبر قلمت و شجاعتت‌
Iran, Islamic Republic of
ای کاش این قلم بخاطر مردم بود شک نکن کبنا هم سهمش رامیخواهد
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش حداقل دوماه دیگر
Romania
درود بر کبنا که بدون ترس همه موارد را برملا می‌کند البته مردم می‌دانند ک چه خبر است انتسابهای فامیلی در این یکی دوسال بیداد می‌کند
بهرام
Iran, Islamic Republic of
هیچ کارایی ندارد فقط انتصاب فامیلی انجام میدهد..چرا نباید جلوی این بی عدالتی ها در حق جوانان تحصیلگرده بیکار کرفته شود .بیایید با انتشار وپیگیری جلوی اینها کرفته شود
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خواهشا زودتر برخورد کنید-هرچی میکشیم از دست اینهاست در بین استانها اخرین هست باعث و بانی انها همین افرادی هستند که با فامیلگری اومدن سر کار و توانایی انجام کاری را ندارن
United Arab Emirates
ژن خوب واژه ای نیست ک برای اینگونه تفکر باید به کار گرفت...
United Arab Emirates
ژن خوب یا تازه ب دوران رسیده ها
امیری فر
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا کبنا جان اینجوری که واویلا وامصیبتا میکنی همچین چیزی نیست مشاور نه فقط برای بهروز یزدان پناه که حداقل برای هشت نفر دیگر صادر شده که البته نه ریالی پاداش داره ونه قدرت اجرایی فرزاد وفایی دوره ریاست دکتر چمن ریس بیمارستان امام سجاد وزمان دکتر ایلامی مشاور الان هم از کار وزندگی ومطب زده تا بتونه بعنوان مشاور مشغول خدمت باشه ضمنا در همه جا همین قانون وجود داره که حداقل یکی دوتا از مشاورین از نزدیکان باشه لذا اینجور نیاز.اه.وفریاد. وامصیبتا نیست علوم پزشکی یاسوج یکی از بهترین دوره‌ مدیریتی را دارد در بدترین شرایط لذا بهتره که بگذاریم مسولان با آرامش خدمت رسانی نمایند
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز به خدا اگر داخل مطب کار کنند بهتره چون در هر ماه ایشون دو روز هم در دانشگاه پیداشون نیست
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید
به زودی رمضان احدی رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی بهبهان جایگزین ایشان خواهد شد
ممی
Norway
بله حتما. یک فامیل باز درجه یک ایاییه. بچیل آباد ایکنند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
هرگز دانشگاه اینقدر نبوده
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تبریک میگم به استاد و هیئت فامیلی همراه به خاطر کسب رتبه ممتاز یکی مانده به آخر بالاتر از دانشکاه خوی
Iran, Islamic Republic of
تقدیم پروژه ها به آشناها از جمله برادرزاده اش هم مورد توجه قار گیرد
Iran, Islamic Republic of
البته پسر خاله جان حقوق میگیره که محکم دفاع کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا یزدان پناه ضعیف عمل کرد اول به دکتر روشنقکر آسیب زده بعد به استان اما چه فایده روشنفکر برخورد نداره چون فامیلی بعضی ها بر سر ایشون سایه داره چه نماینده باشه چه نباشه
مخاطب محترم بگیر چی گفتم
Iran, Islamic Republic of
کبنا شما کاری دیگه ای ندارین جز سرک کشیدن در دانشگاه علوم پزشکی و تخریب دکتریزدانپناه
باران
Iran, Islamic Republic of
الان دیگه فرصت پیگیری این مسئله نیست نمیدونم چرا الان از خواب بیدار شدین انتصابهای فامیلی و طایفه ای خیلی وقته دانشگاه را خانوادگی کرده تازه الان نماینده محترم هم هستند و در یاسوج و کل استان این قصه ادامه دارد .....
محمد
Iran, Islamic Republic of
به انتصاب های ذکر شده باید انتصاب پسر برادر دکتر به عنوان مسول اتفاقات سرپایی دهدشت اشاره ای کرد
رسا
Iran, Islamic Republic of
سری به شرکت آب منطقه‌ای بزنید که مدیر/ خود را به سمت معاون طرح و توسعه منصوب نمود
حونه ی میرزا
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خرزایل شیرم دکتر یزدان پناه و دکتر وفایی،تا بوده همین اتتصابات جریانی بوده حال که نوبت دکتر روشنفکر رسیده بعضیا احساساتشون جریحه دار شده
Iran, Islamic Republic of
متاسفم
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب برادر روشنفکر
خداوکیلی شعارهای با آب و تاب در سی سخت و مارگون و همه نقاط دیگر میدادی را یکبار نگاه کن
من الان داشتم نگاه میکردم
یادته می گفتی انحصار طلبی
یادته می گفتی چهل سال فلان و فلان و فلان
حالا برو و فقط علوم پزشکی را ببین بقیه جاها پیشکش
خدا صد رحمت به نمایندگان قبلی
Iran, Islamic Republic of
چیزی تا اتمام و زوال قدرت شون باقی نمونده!
ان شاءالله با حضور ابراهیم و یارانش ریشه این انتصابات فامیلی از بیخ کنده خواهد شد..
علی
Iran, Islamic Republic of
اموزش و پرورش را کاملا طایفه ای کرده اند و بچه های مردم نابود شدن. کار دلشاد هم تمام است
تاراج
Iran, Islamic Republic of
انتخاب آقای روشنفکر کاملا طایفه ای و قومیتی بوده و طبیعی است که انتصابات ایشان هم کاملا طایفه ای باشد
الان فکر و اندیشه و تفکر و تلاش و کارآمدی مهم نیست!!
مهم این است که در طایفه و قومیت آقای نماینده باشی؟؟!!
همین
تمام شد......
امید دانا
Iran, Islamic Republic of
حوزه تامین اجتماعی و درمان تامین اجتماعی استان هم به فاجعه و پس رفت عجیبی مبتلا شده است
تمامی انتصابات فقط و فقط طایفه ای و فامیلی هستند
چه کسی باید پاسخگو باشد آقای روشنفکر؛
منظور شما از ندای وحدت چه بود؟؟
ندای وحدت قومی؟؟؟
ندای وحدت فامیلی؟؟؟
ندای وحدت جغرافیایی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر پاسخگو باشید
Iran, Islamic Republic of
سال 95 یا 94 حد نصاب آوردم حتی اجازه تشکیل پرونده بهم داده نشد
کادر درمان
Iran, Islamic Republic of
انتصابات در دانشگاه ربطی به روشنفکر ندارد. فقط از جریان روشنفکر استفاده ابزاری نمود بیشترین ضربه به روشنفکر از طریق/ بود اما سکوت روشنفکر جای تامل دارد شدت ریزش طرفداران روشنفکر در دانشگاه به خاطر عملکرد بسیار ضعیف وبی تدبیری میباشد من اطلاع دارم روشنفکر نسبت به این نالایقی بشدت نگران است بهترین نیروهای روشنفکر در دانشگاه از وضع موجود بشدت معترض وبطور قطع یزدانپناه در دولت بعد جایگاهی ندارد باید جوابگوی عملکرد ضعیف و فامیلگرایی باشد
Iran, Islamic Republic of
عده ای را بدون آزمون وارد کردن چرا سازمان بازرسی ورود نمی کند ؟ نقش حراست چیست ؟ ب خ ،م ب،چگونه وارد شده اند //
معمولا دولت ها در آخرین ماههای عمرشان اقدام به استخدام فامیل ها و آشنایان می کنند.
و این جز فلج کردن دولت با ورود افراد ناتوان چیزی به بار نمی آورد.
مگر نمی شود همه استخدام ها با طی مراحل آزمون و مصاحبه و ... باشد که حقی ضایع نشود؟!
Iran, Islamic Republic of
استان شما طایفه گراییه بعد نگین بقیه ایران باعث عقب افتادگی ماست
ملا فضو
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر هم مثل حاج حسینی حاج عدل یک بار برای همیشه هست اگر وضع به همین منوال پیش رود هیچ شکی درش نیست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنای محترم اصلی در اقتصاد هست به نام عرضه و تقاضا ، تا موقعی که تعادلی بین این دو نیست این ناهماهنگی ها در تمامی شئون زندگی است ، و لذا اینکه ما مرتب در حال جدال هستیم بیشتر
به همین دلیل است ،بنابراین برویم دنبال راه حل ها .
دنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام دوست عزیز جناب/را فراموش کردید که ۱۲ تا از اقوام نزدیک خودرا استخدام کرده و با پیمانکاران هماهنگ هست
رضا
Iran, Islamic Republic of
به والله دکتر روشنفکر اصلا هیچگونه تماسی و رابطه ای با پرویز یزدان پناه نداره و تو این مدت هیچگونه دخالتی در امور دانشگاه نداشته
سعید
Iran, Islamic Republic of
این وضعیت دانشگاه ضربه به جناب روشنفکر است، اقای روشنفکر سلامت مردم را در اولویت قرار بدید خواهشا با تغییر سریع این وضعیت را اصلاح کنید
اگاه
Iran, Islamic Republic of
ب هیچ عنوان یزدانپناه ربطی به روشنفکر ندارد. اینقد تهمت نزنید.رییس دانشگاه هیچ رابطه سیاسی با روشن ندارد.این کاملا اشکار و مشخص است
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم تازه پستشو ازش گرفتن یادنبال کارغیره قانونیه که اینجوری داره می سوزه خودش هم نمیدونه چی نوشته
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر باید جوابگو باشد با این نیروهای ضعیف من خودم شخصا بهش رای دادم اما کلا با این نیروهای فامیلی ازش نامید شدم -این همه ادم تحصیل کرده ما داریم باید از انها استفاده کند
اکبری
Iran, Islamic Republic of
حقشون بود نمره غیرقابل قبول بگیرن،انتصابات فامیلی و طایفه ای دودمان دانشگاه علوم پزشکی استان رو بر باد داده،شایسته سالاری ک کلا تعطیله،
معیار انتخاب رای دادن ب نماینده منتخبه نه شایستگی.
تا بوده همین بوده
بویراحمد بالا و بویراحمد پایین روزگار مردم بیچاره و کارمندا رو ب خاک سیاه نشونده
Iran, Islamic Republic of
نتیجه بکارگیری فامیلاش در پستهای مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه را به 30 سال قبل برگردوند رتبه اول از آخر در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به این راحتی ها جبران نخواهد شد خدا ازتون نگذره
Iran, Islamic Republic of
هیچ امیدی به نمکی نیست و الا کور نبود اینهمه فساد و رانت و فامیل بازی رو نبینه
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
چهار نفر با فامیلی /که یکی معاون و ستای دیگر در درمانگاه های حومه یاسوج هستند که خواهرزاده/هستند ستا خواهر با فامیلی یزدانپناه در سه جای کلیدی در بیمارستان ها و دانشگاه دوتا برادر بنام های سع و مر یزدانپناه در بیمارستان جلیل دوتا دختر عمو های یزدانپناه یکی در بیمارستان جلیل یکی در امام سجاد یکارگیری ۹ نفر با فامیلی یزدانپناه ابنوس معارفی خسروانی دیده ور اختری بهروزی در مرکز بهداشت بویراحمد و کلنیک شهید مفتح بکارگیری ۱۷ نفر توسط مسئول قرارداد ها و به پیمانکار معرفیشون میکنه و بکارگیری افراد زیادی در شهرستان های کهگیلویه و گچساران که در اینده صداش در میاد
غریبه
Iran, Islamic Republic of
زیبنده این است که کبنا اول تحلیل کند بعد خبر زند. آقای دکتر پرویز جلوتر از نمایندگی دکتر روشنفکر رئیس دانشگاه بوده و ایشان نقشی نداشته است. اما اگه من جای دکتر پرویز و دکتر بهروز امثالهم بودم مثل بقیه پزشکان این استان میرفتم استان های هم جوار فعالیت می کردم تا این چنین مورد هجمه حسادت های طایفه ای مرسوم در این استان قرار نمی گرفتم.
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1