تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۳۶۷۰۱
گفت‌وگو کبنانیوز با منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان:

مادوان تنها استراحت‌گاه شبانه‌ای است / مهم‌ترین مشکل شهر مادوان، کم‌آبی است / از بتن آرمه طایفه‌گرایی عبور و شهرداری شایسته انتخاب می‌کنیم / آب دریا را اگر نتوان کشید به قدر تشنگی باید چشید / صدای شنیده نشده‌ی زنان مادوان هستم

۲۸
۰
مادوان تنها استراحت‌گاه شبانه‌ای است /  مهم‌ترین مشکل شهر مادوان، کم‌آبی است / از بتن آرمه طایفه‌گرایی عبور و شهرداری شایسته انتخاب می‌کنیم / آب دریا را اگر نتوان کشید به قدر تشنگی باید چشید / صدای شنیده نشده‌ی زنان مادوان هستم
کبنا ؛علیرضا دانش، فریده دیده‌بان، ولی شکوهی مقدم، سعید سعیدی جو و صادق غفاری زاده پنج عضو منتخب مردم شهر مادوان در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر است که روزهای آینده بر کرسی پارلمان محلی تکیه خواهند زد و برای کوچکترین تا بزرگترین مسائل شهری، شهر مادوان تصمیم خواهند گرفت. کبنا نیوز با این پنج منتخب انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر مادوان گفت‌وگویی انجام داده که از اعضای شورای شهر مادوان، علاوه بر معیارهای انتخاب شهردار، پرسیدیم «به نظر شما مهم‌ترین مشکلاتِ شهر مادوان کدام هستند و شما چه برنامه‌ای برای رفع این مشکلات دارید؟». پاسخ آن‌ها را می‌توانید در زیر بخوانید.
به گزارش کبنا، متن این گفت‌وگو به شرح زیر است؛

صدای شنیده نشده‌ی زنان مادوان هستم

فریده دیده بان منتخب مردم شهر مادوان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی

 فریده دیده‌بان: خدمت مردم شریف ایران و به ویژه مردم شریف شهر مادوان به خاطر حضور در پای صندوق‌های رأی در روز 28 خرداد تبریک عرض می‌کنم.
شهر مادوان دارای مشکلات زیادی است که امیدوارم بتوانیم با وحدت و انسجامی که در بین اعضا وجود دارد، بخش زیادی از آن‌ها را حل کنیم.
یکی از مشکلات اساسی شهر مادوان، ضعف در زمینه بهداشت و درمان است. با توجه به سابقه‌ای که بنده در این زمینه در شهر مادوان دارم و بیش از دو دهه در این حوزه فعالیت داشته‌ام، کمبودها و نیازهای مردم در مادوان را می‌شناسم.
یکی دیگر از حوزه‌هایی که در شهر مادوان نیاز به کار دارد، حوزه‌ی زنان است. متأسفانه زنان در شهر مادوان از کمترین امکانات هم برخوردار نیستند. نیمی از جمعیت شهر مادوان متاسفانه نادیده گرفته شده‌اند. من به عنوان یک زن می‌خواهم صدای شنیده نشده‌ی زنان باشم. زنان شهر مادوان که همواره دوشادوش مردان بوده‌اند چرا باید از کمترین امکانات هم برخوردار نباشند؟ چرا باید برای تأمین امکانات روزانه‌ی خود مسیر مادوان به یاسوج را طی کنند؟ من در نظر دارم با کمک دیگر اعضای شورا در این مدت چهار ساله یک برنامه‌ی کوتاه‌مدت و در کنار آن یک برنامه‌ی بلندمدت برای زنان شهر مادوان طراحی کنم تا بتوان بخشی از نیازهای اساسی آن‌ها را رفع کرد.
 
با همدلی شهرداری توانا انتخاب می‌کنیم

علیرضا دانش منتخب مردم شهر مادوان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی

علیرضا دانش: شهر مادوان از نظر فضاهای آموزشی، فضاهای مذهبی، فضای سبز و همچنین مشکلاتی در معابر شهری مثل عرض خیابان‌ها دارای مشکلاتی است که با هماهنگی و اتحاد اعضای شورای شهر و با یاری مردم، این مشکلات را می‌توان حل کرد. اگر اتحاد و همبستگی داشته باشیم، می‌توانیم با کمک یکدیگر و کمک مسئولین، مشکلات شهر مادوان را حل کنیم. با توجه به اینکه ما همه برادر و همکار هستیم، عده‌ای خواستند اختلافاتی بین ما به وجود بیاورند. انشاالله با همدلی و همبستگی بتوانیم شهرداری توانا و متعهد برای شهرمان انتخاب کنیم تا مشکلاتی که شهر مادوان دارد انشاالله برطرف شوند.
شهردار باید روزمه‌ی کاری درخوری داشته باشد. مدرک تحصیلیِ او باید متناسب با مسائل شهری باشد. برنامه‌ی کاری صحیح و درست داشته باشد تا بتواند معضلات شهر مادوان را برطرف کند.
از بتن آرمه قوم‌گرایی و طایفه‌گرایی عبور می‌کنیم و شهرداری انتخاب می‌کنیم که نگاه طایفه‌گری نداشته باشد
 ولی شکوهی‌مقدم: عرض ادب و احترام محضر همه‌ی مخاطبان عزیز و عزیزانی که در 28 خرداد دعوت رهبری عزیز را لبیک گفتند و پای صندوق‌های رأی آمدند. در این دوره از انتخابات هر رأی دهنده یک بسیجی در دفع مقدس در مکتب سردار سلیمانی است. از همه‌ی عزیزان تشکر می‌کنم، به‌ویژه عزیزانی که در شهر مادوان خودشان را به پای صندوق‌های رأی رساندند.
موضوعی که باید مظرح شود هدف ما از حضور در انتخابات این بود که با توجه به اینکه قریب به 18 سال بنده در مادوان سکونت داشتم، مشکلات زیادی را در مادوان مشاهده کردم، عدم وجود زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی، مذهبی و ... باعث شد که [به‌قول لُری] به غیرتم بربخورد. چرا که این توان را در خودم دیدم وم می‌توانستم در رایزنی‌ها، ارتباطات و تجاربی که داشتم، گره‌ای از مشکلات مردم مادوان را بگشایم.

ولی شکوهی مقدم منتخب مردم شهر مادوان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی

خدا را سپاسگزارم که این توفیق حاصل شد که امروز در کنار دیگر منتخبین عزیز همچون چهار برادر و یک خواهر هستیم. یکی از ویژگی‌هایی که در این مدت کوتاه را در بین منتخبین مشاهده کردم وحدت و همدلی است که واقعاً زبانزد شد. خیلی‌ها دنبال این هستند که با ایجاد دودستگی و جلب نظر سه نفر از این پنج نفر منتخب، گزینه‌ی مورد نظر خود را برای شهرداری تحمیل کنند. به هر دری که توانستند زدند. اما خوشبختانه به جایی نرسیدند. من به مردم عزیز قول می‌دهم که ما پنج نفر با وحت و انسجام در کنار هم در این مدت کوتاه چهار سال خدمتگزار مردم هستیم و مشکلات مردم را به ریز پیگیری خواهیم کرد.
مادوان تنها استراحت‌گاه شبانه‌ی مردم هست. مردم مادوان کارهایشان از امرار معاش گرفته تا کارهای اداری‌شان را در یاسوج پیگیری می‌کنند. این مشکل بر می‌گردد به عدم وجود ادارات در مادوان. بر می‌گردد به عدم زیرساخت‌های ورزشی، فرهنگی، عمرانی و مذهبی. این‌ها باعث می‌شود یک شهروند مادوان به خاطر پرداخت فیش برق به یاسوج بیاید.
من تأسف می‌خورم چرا تا امروز مسئولین گذشته نتوانستند اینها را پیگیری کنند. من آمده‌ام و در این عرصه حضور پیدا کرده‌ام تا از وقت خودم، از خواب خودم و از بخشی از زندگی خودم بگذرم تا بتوانم گره‌ای از مشکلات مردم برطرف کنم. دوستان عزیز، من از مردم توقع دارم که ما را حمایت کنند. حمایت مردم، ما را به وحدت و انسجام، به برادری و به پیگیری مشکلات، ارشاد می‌کند. بعضی به خاطر تحمیل شهردار، سعی می‌کنند ما را به اقلیت و اکثریت تقسیم کنند. شما این موضوع را در دیگر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده کرده‌اید. همین باعث عدم پیشرفت شهرهای استان شده است. ما اگر وحدت داشته باشیم، مطمئن باشید در پیشبرد اهدافمان می‌توانیم نقش‌آفرینی کنیم. اما اگر وحدت و انسجام نداشته باشیم، کاری نمی‌توانیم از پیش ببریم. اما من این وحدت را در بین منتخبین شورای مادوان دیده‌ام؛ آقای سعیدی‌جو، سعید فقید، یکی از فرهنگیان خوشنام و پای کار هستند. آقای دانش از فرهنگیان خوشنام و سرشار از دانش هستند. آقای صادق غفاری، الحق و الانصاف کلمه‌ی صادق برازنده‌ی ایشان هست. خانم دیده‌بان که خواهر بزرگ ماست، در عرصه‌ی بهداشت و سلامت بیش از دو دهه به مردم مادوان خدمات‌رسانی کرده‌اند، باز هم سلامت مادوان را دیده‌بانی می‌کند.

ما شایسته‌سالاری را بر طایفه‌گرایی و قوم‌گرایی ترجیح دادیم
یکی از مشکلاتی که عدم توسعه‌ی شهر مادوان را در پی داشت، قوم‌گرایی و طایفه‌گرایی بود. ما در حقیقت با یک روحیه‌ی انقلابی و جهادی آمده‌ایم. قول داده‌ایم که این بتن‌آرمه‌ای که بر مبنای قوم‌گرایی و طایفه‌گرایی تا امروز حاکم بوده را خنثی کنیم و شهرداری را انتخاب کنیم که دیدگاه طایفه‌گرایی نداشته باشد. ما شایسته‌سالاری را بر طایفه‌گرایی و قوم‌گرایی ترجیح دادیم. شهردار باید از نظر مدرک تحصیلی با این جایگاه سنخیت داشته باشد. شهردار باید روحیه‌ی جهادی داشته باشد و از همه مهمتر مردم‌دار و با تجربه باشد. شهردار باید درب اتاقش به روی مردم باز باشد. ما چنین شخصی را قطعاً حمایت می‌کنیم. با توجه به آگهی‌ای که دوستان در فضای مجازی مطرح کردند، افراد زیادی رزومه کاری‌شان را به ما ارائه دادند. ما ایده‌های افراد را برای رفع مشکلات را مد نظر داریم. این نیست که هر کس در جایی مدیر بود بتواند شهردار شود. شهردار باید مردم‌دار باشد و برای رفع مشکلات ایده‌های عملی داشته باشد. بومی و یا غیربومی بودن معیارِ ما نیست. شهردار چه بومی و یا غیربومی باید معیارهایی که برشمردم را دارا باشد.

از نبود امکانات در شهر مادوان تأسف می‌خوریم
سعید سعیدی‌جو: عرض ادب و احترام خدمت مردم عزیز، من از ملت شریف ایران که در 28 خرداد فرمان مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و با وجود بیماری منحوس کرونا به پای صندوق‌های رأی آمدند و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان کوبیدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
شهر مادوان که ما پنج نفر منتخبین شورای شهر مادوان هستیم، باز از مردم شریف و فهیم مادوان که واقعاً سنگ تمام گذاشتند که در این گرمای شدید پای صندوق‌های رأی آمدند احترام می‌گذاریم و کمال تشکر را داریم.

سعید سعیدی‌جو منتخب مردم شهر مادوان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی
 
شهر مادوان در پنج کیلومتری غرب شهر یاسوج واقع شده است. به نظرم همین که در نزدیکی شهر یاسوج واقع شده، بیشترین لطمه را به مادوان زده است. چون مسئولین فکر می‌کنند همین‌که مادوان در نزدیکی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است، پس از امکانات برخوردار است. در حالی که این‌طور نیست. حدود بیش از ده سال است که شهر مادوان بدون امکاناتی، فقط با آیتم جمعیت تبدیل به شهر شده است. ولی از همه امکانات، از نظر خدمات آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی، زیرساخت‌های شهری و ... واقعاً محروم است. ما ان شاء الله در نظر داریم دعوت این مردم را که به ما اقبال کردند و اعتماد کردند و به ما رأی دادند، انشاالله ما پنج نفر با وحدت و همدلی تا آن‌جایی که در توان داریم از حق این مردم دفاع کنیم. از مسئولین استان و اگر لازم باشد از مسئولین کشوری تقاضای کمک می‌کنیم تا بتوانیم این شهر را از بن‌بست خارج کنیم. این شهر با روستاهای آن حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد. اما دریغ از وجود یک پارک. یک فضای ورزشی و یک زمین چمن و یا سالن سرپوشیده نداریم که جوانان شهر مادوان بتوانند در آن اوقات فراغت خود را سپری کنند. ما واقعاً از نبود امکانات تأسف می‌خوریم. باید درخواست کنیم و تلاش کنیم حق این شهر را بگیریم؛ ما می‌دانیم که این نشدنی نیست.
مهم‌ترین مشکل شهر مادوان، کم‌آبی است. ما روزانه دو ساعت آب داریم. خیلی ناراحت کننده است شهری که در اطراف آن چشمه‌هایی روان است؛ چشمه مهریون، چشمه تنگ گنجه‌ای. ولی واقعاً آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم. چه مردم مادوان باید از نعمت آب بی‌بهره باشند. ما از مسئولین محترم استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضامندیم که انشاالله این مشکل کمبود آب را برطرف کنند.
مشکل بعدی فضای سبز است. ما از مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد و خود شخص استاندار تقاضامندیم که دعوت ما را لبیک بگوید و به ما کمک کند و حتی بودجه‌ی اضافی برای این شهر در نظر بگیرد. چرا باید این شهر 40 هزار نفری یک فضای ساده‌ی پارک تفریحی نداشته باشد.
یکی دیگر از مشکلات مادوان، نبود فضاهای بهداشتی است. ما تقاضامندیم که در مورد احداث بیمارستان در شهر مادوان اقداماتی صورت بگیرد.
مشکل بعدی ما در فضاهای آموزشی است. ما به جز دانشگاه آزادی، هیچگونه فضاهایی در حد کارشناسی و کارشناسی ارشد نداریم. اشناالله از مسئولین استان تقاضا داریم که این مشکل را هم مد نظر داشته باشند.
مشکل بعدی ما برق است. بعضی مواقع که برق قطع می‌شود، آب هم قطع می‌شود. چون موتورهای آبی که از کار بیفتند، آب هم قطع می‌شود. انشاالله ما از مسئولین استان تقاضا داریم به فریاد مردم محروم شهر مادوان برسند. شهر مادوان تنها شهر در استان است که از همه‌ی تیره‌ها، تیره‌های کهگیلویه، تیره‌های بویراحمد، از تیره‌های گچساران و باشت در شهر مادوان مستقر هستند. مادوان شهر هفتاد و دو ملت است. معضلاتی در این شهر وجود دارد. این شهر به نظرم مهمترین شهر در استان از نظر پیشرفت جمعیت باشد. نه شغلی و نه کاری. امکانات هم که نباشد بسیار نگران کننده است.
ما منتخبین شورا با هم عهد بسته‌ایم که برای مردم کار کنیم. دوست داریم هم از مسئولین استان جواب مثبت بشنویم.
مهم‌ترین رکن یک شهر شهردار است. ما اعضای شورا با هم پیمان بسته‌ایم که در انتخاب شهردار دقت کافی داشته باشیم. ما شهرداری را انتخاب خواهیم کرد که دارای سه ویژگی باشد: تعهد، تخصص و تجربه. متعهد به مردم و پاکدست باشد. ارباب رجوع را تکریم کند. درب دفترش به روی همه‌ی مردم باز باشد. تخصص داشته باشد. در حیطه‌ی شهرسازی و شهرداری باید مدرک متناسب داشته باشد و تجربه‌ی کار در شهرسازی و شهرداری نیز داشته باشد.

آب دریا را اگر نتوان کشید به قدر تشنگی باید چشید

صادق غفاری‌زاده منتخب مردم شهر مادوان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی

 صادق غفاری‌زاده: تقدیر و تشکر از مردم ایران اسلامی که یک بار دیگر در 28 خرداد با حضور در پای صندوق‌های رأی و همچنین مردم شهر مادوان، برگ زرین دیگری را به افتخارات نظام اسلامی و خون شهدا افزودند. به نوبه خودم تقدیر و تشمر دارم از مردم شهر مادوان نسبت به انتخاب بنده‌ی حقیر و پنج عضو شورای شهر مادوان به عنوان منتخبین مردم. وظیفه‌ی ذاتی شورا، پل ارتباطی مردم و مسئولین است جهت انتقال خواسته‌های به‌حق مردم در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و ... . در خصوص شهر مادوان شما استحضار دارید در تعریف مؤلفه‌های شهری اولاً نقشه‌ی شهر را طراحی می‌کنند، بعد مردم ساکن می‌شوند. اگر یک نیم نگاهی به گذشته‌ی شهر مادوان داشته باشیم، قضیه عکس این نظریه است. مردم اول ساکن شدند به عنوان یک روستای بزرگ و در تیر ماه سال 86 به عنوان یک شهر با استقلال شهرداری مادوان شروع به کار کرد. پس این امر، زمینه‌های شهری را با مشکل مواجه می‌کند.
می‌طلبد که نیم نگاهی داشته باشیم به کارکرد شهرداران و شوراهای شهر قبلی که من ضمن تشکر از آنها می‌گویم که تلاش همه‌ی آنها حل بخشی از این مشکلات بود که آن را تا اندازه‌ای در حد توان و متناسب با بودجه‌ها حل کنند.
در بحث شورای شهر جدید، خدا را شکر هر پنج عضو در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، حقوق و پزشکی و درمانی نیرو داریم. این یک پتانسیل خوبی است که این اعضای شورای شهر جدید با تعامل و با رمز یکدلی و یکصدایی در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند. ما شعارمان این است که آب دریا را اگر نتوان کشید به قدر تشنگی باید چشید. سعی ما و هدف ما بر این است که بخشی از مشکلات این شهر را با تعامل حل کنیم.
اولین معیار حل مشکلات مردم، بحث انتخاب شهردار است که امیدواریم اعضای شورا با تعامل، همفکری و با خرد جمعی نسبت به انتخاب یک شهردار علمی، فنی و تخصصی و مردمی اقدام کنیم تا بتوانیم در زمینه‌هایی که مشکلات کاملاً مشخص است گام برداریم.
بنده با توجه به یک سابقه‌ی چهار ساله‌ای که در دور قبلی دارم، مشکلات عبارتند از نقاط کور شهر مادوان، فضای ورزشی شهر مادوان، نبود میدان در شهر مادوان، نبود بلوار در شهر مادوان، نبود فضای درمانی، ساماندهی دره‌ی فصلی شهر مادوان و ...
امیدواریم با انتخاب یک شهردار قدر و پای کار آمدن مسئولین شهرستانی و استانی بتوانیم مشکلات شهر مادوان را حل کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایی فریده دیدبان چه بلده
Iran, Islamic Republic of
راستی چطور خانم دیدبان رای برد وای وای حق وصال مهر بود رای ببره
Iran, Islamic Republic of
په فریده دیدبان تو چندسال توی بهداشت بودی چی نکردی برای زنان / روزمه کاری خوبی نداری . همی یک دور هم زیادته
Iran, Islamic Republic of
درووووووووووووووود بر علیرضا دانش دددددددددددددددددددددوووووووووووووووووود بر مرد خوش ذات با خدا و باصداقت
مادوان
Iran, Islamic Republic of
درود بر جهانبخش شهردار با سواد درررررود بر داریوش جهانبخش
منصف
Iran, Islamic Republic of
/ منشا تمام قوم گرایی و طایفه گرایی هستی / تو سابقه و تجربه نداری چی نبلدی از شهر و برنامه ریزی شهری و مبلمان شهری شهر مادوان نابود ایکنی شماها
خالدی
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت شهر مادوان که افراد انتخاب کردن پپپپپپپپپپپخخخخخخخخخخخ په چه بلدن اخ تا قیامت
Iran, Islamic Republic of
روزمه کاری مسئولین گذشته را همه دید شما نفر شهر مادوان نابود خواهید کرد خدا به داد مردم برسه تا سال اینده
Iran, Islamic Republic of
کبنا این عکسا را کجا گیر اوردید
Iran, Islamic Republic of
خداقوت..میدانم مادوان باشما سروسامان خواهد گرفت
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چقد خوشتیپن!
حق گو
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی تو را بخدا این نظر را انتشار بده
در بین این افراد تنها اقای شکوهی از مبلمان شهری با اطلاع هست و همه ریز و بم شهرداری را میداند بقیه شعار میدهند
کاش از این اعضا سوال میکردند شما از عمران از وظایف شهردار و شورا چه میدانید
این افراد با رای طایفه و بستگانشان وارد این عرصه شدند و تنها کسی که اکثریت طایفه ها بهش رای داند اقای شکوهی بود
سبحانی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر جناب شکوهی هر کجا بود و هست منشا وحدت هست
و در همین جلسات نشان داد که دلسوز شهر و مردم و حتی اعضای شورا هست
رضایی
Iran, Islamic Republic of
شکوهی در میان مردم محبوبیت خاصی داشت چون همیشه صادق بود
سیاه
Iran, Islamic Republic of
رک بودن اقای شکوهی زبانزد عام و خواص است
خدا میدانند ایشان باید نماینده مجلس میشد
Iran, Islamic Republic of
تجربه نشان میدهد هرکه زیاد حرف زد زیادقول داد نشانه بی عملی است چون هنرزیاد گویان فقط زبانشان است برد گپو نشانه نزدن است
ندای شهرداری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
الحق و انصاف تنها شورایی که دیدم و از بدو کار مدام جلسه و پیگیر مشکلات هست و برنامه دارن این گروه شورا میباشد اون هم به سرپرستی جناب شکوهی که واقعا هدف و مرام ایشون حل مشکلات شهر و شهروندان میباشدکه به وضوح روشن است.
از اینکه جهت انتخاب شهردار برنامه و رزومه خواسته اند کار بسیار عالیست و انشااله اگه بر همین منوال شهردار انتخاب گردد. ...
تغییر و تحول در هر جایی باشه نیاز هست و انشاله که شاهد تغییرات لازم در شهرداری مادوان که نیاز اساسی میباشد شاهد باشیم.
به امید توفیق اعضای محترم شورای شهرمادوان .
مادوان
Iran, Islamic Republic of
با این وصف آقای جهانبخش را برمی دارید.
ولی هیچ کسی نمی تونه مثل جهانبخش برا مادوان مثمر ثمر باشد. از ما گفتن.
محمدرضا تابیان
Iran, Islamic Republic of
این وحدت و اتحادی که در میان نمایندگان مردم مادوان حاکم است نشان از صداقت پاکدستی حاج شکوهی است و همخ مطمینند که این شورا موفق ترین هستند
و از همین رسانه به اقای شکوهی اعلام میکنم هرچه در توان دارید جهت حفظ وحدت و اتحاد شورا گام بردار و مطمئن باش همین وحدت باعث پیشرفت شهر میشود
صمدی
Iran, Islamic Republic of
شورای محترم تو را بخدا هرچه زودتر جهانبخش را عزل کنید
ایشان تا الان هیچ کار مثبتی انجام نداد و همیشه با ارباب رجوع بداخلاق بود و هست
ما توقع داریم برای رضایت مردم و پیشرفت و توسعه شهر سعی کنید شهرداری جوان اخلاق مدار و با تجربه انتخاب کنید تا بتواند مطالبات بحق مردم را پیگیری کند
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
خدایی مردم فقط به امید شکوهی هستند و هیچ امید دیگری از این شورا ندارند
Iran, Islamic Republic of
ازما گفتن مادوان بدترین انتخاب بدترین دوران بدون دکترجهانبخش ازحرکت می ایستد
دروغ
Iran, Islamic Republic of
جناب منشا همه سرشکستگی و عقب ماندگی مادوان همین جهانبخش هست
پس به جان مادرت حرف الکی نزنید بزارید اقای جهانبخش را عزل کنند
تا هداقل برنامه هاشون را ادامه بدهند
صادق
Iran, Islamic Republic of
جهانبخش جز با اعضای شورای گذشته هیچ کار دیگری انجام نداد ولی خدا را شاهد میگیرم چنانچه ایشان را استعضا کنند شهر مادوان از این وضعیت بهرانی نجات پیدا میکنند
محمودی
Iran, Islamic Republic of
هرکجا سربازان سپاه هستند پاک دست و خدمت گذار مردم هستند شکوهی از سربازان خوش قلب و دلسوز سپاه است
محمدی
Iran, Islamic Republic of
مردم مادوان تو را بخدا بزارید شورا کار خودشان را انجام بدهند
بزارید مشکلات شهر را پیگیری کنند شورای مادوان و در راس شکوهی فقط بدنبال مشکلات مردم هستند
شمسدین جهان
Romania
درود بر خانم دیدبان ایشالله که مثل قبلا که نشان داده ای کار و صداقت و شهامت خود را دوباره در این راستا انجام بدهید و موفق و سربلند باشید برای ایل و تبارم
قنبر
Iran, Islamic Republic of
ککا تو اسمت درست بنویس بقیش پیش کش
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1